حمله آمریکا به ۱۰ نقطه در جنوب ایران/ سنتکام مسئولیت حمله را بر عهده گرفت/ شنیده شدن صدای انفجار در سیریک و قشم و بندر لنگه/ برخورد پرتابه به دکل مخابراتی/ حملات پهپادی و موشکی سپاه به اهدافی در بحرین و کویت

دیشب جنگنده‌های نیروهای آمریکایی به ۱۰ نقطه در جنوب ایران حمله کردند.

حمله آمریکا به ۱۰ نقطه در جنوب ایران/ سنتکام مسئولیت حمله را بر عهده گرفت/ شنیده شدن صدای انفجار در سیریک و قشم و بندر لنگه/ برخورد پرتابه به دکل مخابراتی/ حملات پهپادی و موشکی سپاه به اهدافی در بحرین و کویت

سنتکام تصاویر حملات دیشب جنگنده‌های نیروهای تروریستی آمریکایی به ۱۰ نقطه در جنوب ایران را منتشر کرد

- مقام آمریکایی: حملات امشب تمام شد (01:41)

 ۷ سوخت‌رسان و ده‌ها جنگنده آمریکایی بر فراز خلیج فارس

9

مقام آمریکایی به فاکس‌‌نیوز: نیروهای ما و بحرین، ۹ پهپاد ایرانی را که به سمت نیروهای آمریکایی در بحرین پرتاب شده بودند، سرنگون کردند.

- چندین انفجار در بندرلنگه و کنگ/ مهر

گزارشات مردمی‌از شهرستان بندرلنگه حاکی از آن است که صدای چندین انفجار در شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ شنیده شده است.

سنت‌کام: حملات جدیدی در ایران انجام دادیم

55

سنتکام حمله به اهدافی در ایران را تائید کرد

 فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) رسما حمله جدید به اهدافی در خاک ایران را تائید کرد.

به گزارش شفقنا، طبق ادعای سنتکام این اقدام در پاسخ به هدف قرار گرفتن یک نفتکش تجاری صورت گرفته است.

- دو انفجار دیگر در سیریک/ صدا و سیما (01:19)

سنتکام: تردد در تنگه هرمز ادامه دارد. به سیستم‌های نظارتی و ارتباطی، پدافند هوایی، و سایت‌های پهپادی ایران حمله کردیم.

 سنتکام: ایران فرصت داشت به توافق احترام بگذارد، اما به یک کشتی پهپاد شلیک کرد.

حمله به قشم

خبرنگار صداوسیما در قشم به نقل از یک منبع آگاه: چند پرتابه در محدوده روستای مسن شهرستان قشم اصابت کرده است.

- باراک راوید، خبرنگار آکسیوس: مقامات آمریکایی حمله به تنگه هرمز رو تایید کردند و آمریکا رسما مسئولیت حمله رو به عهده گرفته است.

- مقام آمریکایی: در تلافی حمله ایران به یک کشتی در تنگه هرمز، به اهداف ایرانی حمله کردیم. 

فارس: صدای انفجار در سواحل سیریک

دقایقی پیش مردم در سواحل و محدودۀ ساحلی منطقه طاهروییه سیریک صدای چند انفجار شنیدند.

همچنین اهالی مسن در قشم نیز از شنیده شدن صدای چند انفجار در این منطقه خبر می‌دهند.

محل دقیق و منشأ این انفجارها هنوز مشخص نیست.

شب گذشته پس از شلیک اخطار توسط واحدهای نیروی دریایی سپاه به شناوری که با عدم توجه به هشدارها، در صدد عبور از تنگه هرمز بود، سنتکام دست به تجاوزات به مناطق ساحلی هرمزگان از جمله در سیریک زد که با پاسخ قدرتمندانه نیروهای مسلح کشورمان روبرو شد.

- خبرنگار صداوسیما در سیریک به نقل از یک منبع آگاه نظامی: صدای انفجارهای شنیده شده مربوط به اصابت چند پرتابه به دکل مخابراتی در محدوده روستای طاهرویی سیریک است.

- گزارش‌های اولیه از حمله به خط ساحلی ایران

- برخی منابع از شلیک هشدار نیروی دریایی سپاه نیز خبر می دهند. (01:01)

- خبرنگار صداوسیما در سیریک: دقایقی پیش صدای چند انفجار در محدوده روستای طاهرویی سیریک شنیده شد. هنوز علت این انفجار مشخص نشده است.

این گزارش بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 70
  • شهروند

    واقعا باعث تاسف که نمی توانید جلوی ادمکشهای آمریکایی و اسرائیلی را بگیرید.

  • ناشناس

    فعلاً که دشمنی نداریم که موشک و بمب بزند و احتمالا ترکیدگی چاه نفت باعث برخورد آب با سیم کابل شده
    منظور کابل برق است نه کابل پایتخت افغانستان

  • ناشناس

    امریکا مثل سوسکا شبا فعالیت میکنه ایران روزها

  • وحید

    بابا بزنید امریکارو

  • ایرانی بدبخت

    نباید نگران بشیم.چیزی نیست.فقط یک کم صدای خش‌خش کاغذپاره تفاهم‌نامه‌است🤭
    الحمدلله آتش‌بس هم سرجاشه و با این چیزا نقض نمیشه🤲

  • Javad.

    بیا و درستش کن.

  • ali

    من با جنگ طلبان مخالفم اما اینم که هرشب مسخره کنه ایران را و تفاهم نامه را نمیشه یکبار تمامش کنید یا اینوری یا انوری استخوان لای زخم فقط به نفع بی بی و ترامپ است در دراز مدت ...یعنی چی میزنم نمیزنم میخواهم نمیخواهم

  • ناشناس

    شما را به هرچیزی که میپرستید این وضعیت نه جنگ نه صلح رو تمومش کنید.
    یه مشت بیغیرت اومدن حمله به کشور رو عادی سازی کردن،الان این ح.روم.زاده ها چه غلطی کنن که نقض اتش بس حساب بشه؟؟؟؟

  • مقیمی

    این سیریک چندتا دکل مخابراتی داره ؟

  • ناشناس

    هوا تاریک چراغوم سوت کور بید
    تنم داره میسوزه مث کوره بید
    خدایا صلح.صفا کی بر می گرده 😡😡😡

  • ناشناس

    چه خبر از پزشکیان؟

  • مجتبی

    فقط فقط دکل میزنه؟!!!

  • حسن

    دکل مخابراتی؟!!!!!

  • حسن

    دکل مخابراتی ؟!!!!!

  • ناشناس

    چرا خبر فوری،تو حقیقت را کامل بیان نمی‌کنید،چون بعضی از حقایق مهم را قیچی کردی! و نمی‌گویید !!!!

  • ناشناس

    امریکا غلط کرد
    گورشو باید گم کنه از دور و بر ایران

    تنگه رو مجددا ببندید به التماس بیفتن و مثل همیشه محتاج بشن

  • ناشناس

    عجب روحی داره این آتش بست که با وجود حملات دو طرفه همچنان نقض نشده

  • ناشناس

    میجنگیم با آمریکا میجنگیم

  • ایران میتونه

    ایران میتونه اگ دوباره جنگ شد از طریق تونل های حفر شده در اعماق تنگه هرمز نیروهای یگان ویژه بفرسته برن زیر ناوهای امریکا بعدش یهو سراز اب دربیارن با کلاشینکف بزنن سر دکل مخابراتیشونو منهدم کنن بعد دوباره برن زیر اب با این کار ارتباط سنتکام با ناو قطع میشه بعدش با کمک موشک های خرمشهر بزنن ناو بترکونن اونوقت دیگ نمیتونن موشک رهگیری کنن

  • ناشناس

    کی به کیه. کسی هست. مملکت چطور میگرده. خیلی تعجب آور است که ما با برق کار می‌کنیم

  • ناشناس

    انشالا گربه بود

  • Reza

    بخدا ایران عین یمن شد رفت .

  • ناشناس

    دست بردارید دیگه! یکی می زنید پنجاه تا می خورید. بگذارید این تفاهم‌نامه نیم بند به نتیجه برسد.

  • ناشناس

    چی؟؟ بدتر لنگه!!؟؟🤣🤣🤣

  • ناشناس

    کاش جنگ نبود ! صلح و زندگی آرام خیلی خوبه

  • ناشناس

    چون کشتی از بالا بره از پایین رفته شده قانون شکن میگن معانی لغتها عوض شده نگید نه زدید خوردید می خواستین نزنین

  • ناشناس

    شلیک هشدار ؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس

      یا مثلا جواب دندان شکن ؟؟؟؟

  • چای دبش باغ ازگل ک

    بعداز فوتبال جام جهانی معلوم خواهد شد کت تن کیه!!!

  • ناشناس

    جاده رو صاف میکنند؟

  • ناشناس

    بهانه‌ای برای گران کردن قیمت دلار
    عجب کشوری داریم

  • سینیور

    چرا تمومی نداره این کابوس شوم :(((

  • ناشناس

    به شما چه كه كشتي ها از چه مسيري رد ميشن چرا دنبال جنگ و ويراني ايران هستيد؟ آبراه طبيعي رو كه نميشه ببنديد

    نظرات شما -
    • غمگین

      تو هنوز نمی‌فهمی ؟؟؟
      تنگه هرمز مال ما است ؟؟
      اگر می‌توانید با ناوهای جنگی‌تان بیایید آن را باز کنید . تمام

    • ناشناس

      صلح برای خیلی ها منفعت نداره.

    • علی

      اررره دیگه...آخه ما رییس کل منظومه شمسی هستیم

    • ناشناس

      تو لبنان بازیشون ندادن ، اینها مثلا انتقام گرفتن .

    • ناشناس

      آبراه طبیعی چیه؟یه کم سر از اینتر نشنال بکشید بندهای توافق رو بخونین

    • ناشناس

      👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    • ناشناس

      واقعا. فکر کردن دنیا میشینه نگاه میکنه که اینها عوارض بگیرن

    • ناشناس

      آبراهیه که در محدوده سرزمینی ایران و عمان فقط هست
      بفهم

    • حسن ستار

      چون مهم اوجب واجبات هست به هرقیمت

    • ناشناس

      +++++++

    • ناشناس

      راسشان این را خواسته

    • مبارز تورک ......

      دشمنان کشور ما نباید به راحتی از آبراه سرزمینی کشورمان عبور کنندو. بر علیه ما بتازند.

    • ناشناس

      تنگه هرمز به آمریکا چه مربوطه که از اون سر کره زمین اومده تو خلیج فارس..‌ برگرده همون همون خوک ها

  • ناشناس

    باید قبول کنیم که بعد از تفاهم نامه هر چه درگیری پیش اومد بخاطر حمله به کشتی های فلک زده عبوری از تنگه هرمز بوده. آخه این کار چه فایده ای داره. فقط ضرر محض هست. لطفا نکنید. یعنی چهارتا کشتی حق نداره از سمت عمان بره. فقط از طرف ایران؟! این اسمش دوستی با عمان هست!!! نکن آقا بزار رد شدن برن پی کارشون.

  • ناشناس

    و آتش‌بس هنوز ادامه دارد😐

  • ناشناس

    خیل خب انگار قرار نیست امسال ما کنکور بدیم

  • ناشناس

    اولین حمله رو اینا انجام دادن،، به کشتی باری،، ،
    خداروشکر خبرها دنیای بروزه،،،نقض آتش بس کردید و دوباره بدبختی مردمو بیشتر
    بیچاره ما
    بیچاره مردم
    بیچاره جوونا

  • ناشناس

    هدف امریکاییها از اول این بود که جنگ را از اسراییل به کشورهای حاشیه منتقل کنند .اسراییل حمله کرد و حالا کنار نشسته است .بانک اهداف برای تلافی باید به اسراییل منتقل شود.

  • ناشناس

    اتیش‌بسه هنوز؟

  • م

    عده دراین،نهاد به دنبال،رویا پردازی هستند، عزیزم بااین تسلیحات نمیشود پیروزی شد جان جوانان دراین نهاد به خطر نندازید به دنبال تغییر ساختار بروید

  • ناشناس

    این حملات به تلافی حمله به کشتی آمریکایی انجام شده و با افتخار هم اعلام می کنند انوقت ما چی میایم مشینیم پشت میز مذاکره !!!!!

  • واحد حقگو

    ملت این چند روز امید واهی به نتیجه مذاکرات داشته است امکان ندارد آنان روز خوش ببینند.

  • ناشناس

    دقیقا منظور از چند پرتابه چیست ؟

  • ناشناس

    آمریکا بداند دوران بزن در رویی تمام شده یکی بزنی ده تا می خوری . مواضع آمریکا در بحرین با خاک یکسان شده و سنتکام در حال تخلیه و عقب نشینی است.

  • N

    الان اینکه کشتی رو مجبور کنید از اون جایی که شما میگید رد شه، اگه نشد بزنید و منفجر کنید و بقیه از ترس از شما اطاعت کنند و مبلغی هم به زور ازشون بگیرید، کجای اسلام و مذهب تاییدش میکنه؟؟ شما که دم از مسلمانانی و انصاف و عدل می‌زنید، پوینت این کار چیه؟؟ این کار اسمش استثمار دریایی .

  • ناشناس

    هرکسی مخالف آتش بس است مخالف مردم وکشور است وسلام

    نظرات شما -
    • مبارز تورک ......

      مگر آمریکا چیزی به اسم آتش بس می شناسد ؟؟؟
      مگر آمریکا دنبال صلح است که شما کاسه داغ تر از اش شده اید ؟؟
      آمریکا اهل جنگ است و خونریزی و ما نباید منفعل و ترسوباشیم.

  • ناشناس

    بیخود نیست میگفتن بهمون قلدر منطقه
    بابا صلح کردید اوکی شید مرض دارید مگه

  • ناشناس

    جنگ تمام شدنی نیست .فقط زمان ... مسئله این است .
    یا اینکه منتظر چی هستند ....یا تجدید قوا می کنند ....
    هر چی که هست ...تمام شدنی نیست ...

  • ناشناس

    مخالفان توافق در حال کار شبانه روزی هستند

  • ناشناس

    حدال یجوری بزنید که رومون بشه بگیم ما هم داریم میزنیم
    اون هر جا رو بخواد میزنه و هر لحظه هم بخواد شروع و پایان میده بهش
    این چه خفتی که دارین تحمل میکیند

  • ناشناس

    پایه های صلح را تضعیف نکنید، کارهایی نکنید کشورهای منطقه که الان از اسرائیل متنفرند از شما هم بیزار شوند، قدر این موقعیت صلح را بدانید.

  • پیمان جاکیوا

    هر وقت داستان مزاکره میشه چند روز بعدیش حتما جنگ میشه... این موضوع بار ها پیش اومده و از این پس این موضوع عادی می‌شود مذاکرات با آمریکا بدان دنبالش تنش درگیری و جنگ خواهد شد ... پس اگر خواستار جنگ با اسرائیل آمریکا هستیم چرا مزاکره با میانجی‌گری بیگانگان؟؟!! مسخره خنده دار هستش رژیم ایران... دشمن نامش مشخصه مخصوصا رژیم صهیونیستی با این موجود نامشخص باید طبق رفتار خود آنان ایران برخورد کند بهترین جوابش جنگ نابودی آن هستش باید تصمیم آخری گرفته بشه به فکر نابودی تا آخرین قطره خون از کره زمین حذف بشه ... باید حذف بشه حتی اگر فکر افسانه ای هم باشد کار بااااااااااااااییید انجام شود... نابودی رژیم صهیونیستی

  • ناشناس

    عزیزان من
    ایران هیچ اهرم فشاری در برابر امریکا یا اسراییل نداره
    موشک های ایران براشون اهمیتی نداره اونقد
    تنها اهرم ایران فقط تنگه هرمزه که واقعا بهشون فشار اورده
    پس اگر شرایط جوری بشه که تنگه بدون کنترل ایران باز بشه
    دیگه هیچ دلیلی برای عدم حمله مجدد به ایران ندارن و صد در صد مجددا جنگ میشه
    تنها راه جلوگیری از جنگ، اینه که فعلا کنترل تنگه دست ایران باشه
    پس ایران مجبوره که جلوگیری کنه از عبور کشتیا بدون مجوز خودش
    زدن کشورای عربی هم اسراییل رو خوشحال میکنه و براش اهمیت نداره و هم امریکا رو، که شرکتای نفتی و خدماتیش برن قراردادی میلیاردی دلاری ببندن برای تعمیرات مجدد
    پس اگر تنگه هرمز از کنترل ایران خارج شد، منتظر حمله سنگین امریکا و اسراییل باید باشید

    نظرات شما -
    • آیدین

      دوست عزیز چرا اراجیف میگی تنها کسی که این وسط متنفع میشه اسراییل است که دنبال نشان دادن خوی جنگی ایرانیانه و تیران رو تهدید جهانی معرفی میکنه ما هم که خدا رو شکر اسراییل رو‌ول کردیم داریم یکی یکی کشورهای اسلامی رو میزنیم یعنی همون خواسته اسراییل که تنش بین کشورهای اسلامی بیشتر بشه ایران منزوی تر بشه و تهدید بین المللی و منطقه ای برای اعراب به حساب بیاد بجذی استفاده از تنفر اعراب از اسسراییل داریم کشورهای عربی رو دو دستی تقدیم عرب ها میکنیم تا از شر ایران به اسراییل پناه ببرن تنگه هرمز هم تا یجایی اهرم فشاره وقتی به همه حمله بشه به هز جایی حمله بشه همه کشورهای منطقه تصمیم به حذف آیران میگیرن و مطمئن باش اگه به توافق برسن که این تهدید ایران رو از بین ببرند با همکاری هم و امریکا و اسراییل به یک هفته نکشیده کل ایران رو و نیروهای مسلح اش رو نابود میکنن .

  • ناشناس

    جناب پزشکیان شما خودتو ناراحت نکن تهش بچه‌های مردم هستن که کشته میشن مثل کشتی دنا شما کشور رو بساز.

    نظرات شما -
    • آیدین

      پرشکیان ؟ شکا حالت خیلی حرابه زود زنگ بزن اورژانس