عضو هیات رئیسه مجلس:
اگر حزب الله در بیروت نجنگد، ما باید در تهران و کرمانشاه با اسرائیل بجنگیم/ ویدئو
علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: اگر در بیروت، حزب الله رشید نجنگد، بدون شک با سربازان اسرائیلی باید در مرز تهران و کرمانشاه و مکان های دیگر مقابله کنیم.
جرات ندارن نزدیک مرز ایران بشن
نگران نشو
این مزخرفات دیگه قدیمی شده و خریدار نداره.در مورد سوریه هم همینو میگفتین.
چی میزنید ؟ این شمایید که ۴۷ ساله میخواهید اسراییل رو نابود کنید . اونها کی گفتن ایران رو از صفحه روزگار محو میکنن ؟ اصلا چه کار به ما دارند ؟
حزب الله هم مرز اسرائیل هست و برای لبنان می جنگد، منت سر مردم ایران نگذارید. اتفاقا حزب الله مشغول الذمه ما ایرانی ها هست.
خوش بگذره، برو بجنگ
شما اگر خیلی خوبی اجازه باز کردن مجلستون رو بگیرید که مشخص نیست کلا منحلش کردن یا هست . و معلوم نیست مجلس بسته در کجای امور است .
چرا با بوسنی و عمان و مالزی و اندونزی و تاجیکستان جنگ ندارند عزیز دل برادر؟!!!!
چه ربطي اين حرف ؟؟؟ حزب الله در لبنان و براي لبنان ميجنگه
جواب ها عالی و دلپذیره من دیگه هیچی نمیگه
درود به شرف هرچه ایرانی وطن پرسته
پاینده ایران تاابد بمان
۴۷ ساله رفتید در مرز اسرائیل شر درست کردید و خودتون در ایران قایم شدید، انتظار دارید سراغتون نیاد؟
چرابعضیا که به فکر منافع شخصی هستند نه منافع ملی همش صحبت از جنگ میزنند یک بار این فرصت طلبان نشد در دنیا دم از صلح آرامش ورفاه مردم بزنند نونشون انگار فقط در جنگ وتنش وغیره هست