محسن رضایی: پاسخ نقض تفاهمنامه توسط آمریکا سریع و کوبنده خواهد بود
مشاور نظامی فرماندهی کل قوا گفت: آمریکا بند اول و پنجم تفاهمنامه را نقض کرده و پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.
سردار محسن رضایی، فرمانده سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، در حساب کاربری خود در یکی از شبکه های اجتماعی در رابطه با نقض پیمان اخیر آمریکا در تفاهم نامه با ایران، اظهار کرد: آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است.
وی افزود: پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.
به اینم یکسال حقوق ندید، بعد ببینیم نظرش چیه (تازه اسنوا رو هم فاکتور گرفتم) بابا مردم تو دنیا 65 سالگی بازنشسته می شن و اعتراض دارند چرا سن بازنشستگی اینقدر بالاست و باید کار کنند. اونوقت این بی مصرف ها تا دم گور هم دست از سر این بیت المال بر نمی دارند.
دست از جنگ و نابودي كشور برداريد