غریب آبادی: ایتالیا و رومانی مسئول تجاوز به ایران هستند
معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاههای ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بینالمللی این کشورهاست.
کاظم غریبآبادی معاون حقوقی و بینالمللی وزارت امور خارجه در یکی از شبکههای اجتماعی نوشت: اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاه های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بینالمللی این کشورهاست.
وی افزود: طبق قطعنامه ۳۳۱۴ مجمع عمومی، در اختیارگذاشتن سرزمین توسط یک دولت در جهت استفاده دولت ثالث برای انجام تجاوز علیه کشور دیگر، اقدام تجاوز محسوب میشود.
