قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است

مرکز رسانه قوه قضائیه با تکذیب ادعای منتشرشده در فضای مجازی درباره ممنوعیت سردادن شعار علیه آمریکا و آتش زدن پرچم ایالات متحده، اعلام کرد این خبر کاملاً کذب و بخشی از عملیات روانی رسانه‌های معاند است.

قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است

بر اساس اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضائیه، در پی انتشار مطلبی جعلی و موهوم در فضای مجازی، مبنی بر «ممنوعیت سردادن شعار علیه رژیم آمریکا و آتش زدن پرچم دولت تروریستی ایالات متحده در تجمعات، به‌موجب اعلامیه‌ی قوه قضائیه»، بدین‌واسطه اعلام می‌شود، مطلب موهنِ مزبور، سراسر کذب و مجعول است و بررسی‌ها نشان می‌دهد که ریشه‌ی این خبرسازی کذب، شبه‌رسانه‌های معاند و ضدانقلاب هستند و این قبیل جعلیات با منشا سرویس دشمن و در راستای عملیات روانی دشمن است.

قدر متیقّن و به طور کاملاً واضح و مبرهن، درخصوص موضوع مذکور، هیچگونه جرم‌انگاری صورت نگرفته و قانونی نیز وجود ندارد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 26
  • ناشناس

    هیچ ملتی مانند ما به دنبال مرگ دیگران نیست چونکبرای انسانیت ارزشی قایل نیستید

    نظرات شما -
    • ایرانی

      آمریکا، شیطان بیشرف، در کنار همه خیانت ها و جنایت هایش در حق مردم ایران، بزرگترین جنایت تاریخ بشریت یعنی حمله وحشیانه به کودکان بیگناه مدرسه را در این کشور مرتکب شد، که تا ابد مرگ بر آمریکا بگوییم باز کم است، پس مرگ بر آمریکا و همه مزدورانش.

    • ناشناس

      فرض کن مردمی نیم قرن میگفتن مرگ بر ایران. آقایون که البته براشون اهمیتی نداره ولی ما ایرانی ها ناراحت میشیدیم. من خودم چند بار تو فضای مجازی دیدم چند تا خارجی میگفتن ایران باید نابود بشه قلبم به درد اومد.

    • A

      حالا کی میگه ملت ایران دوست داره پرچمی اتش بزنه بخاطر ایدئولوژی یک عده؟
      ملت ایران سرش تو کار خودشه و مسیر خودش رو میره
      اقلیت هارو حساب نکنید لطفا

    • ناشناس

      هیچ ملت نه ، بگو هیچ دولتی

    • ناشناس

      خیلی قانون خوبی هست باید این شعار بیهوده ممنوع بشه

  • ناشناس

    حذف این شعار احتمالا از بندهای تفاهم نامه و توافق بوده قضائیه بی خبره.
    مرگ بر آمریکا حذف میشه بعد بگیم های ترامپ مثل های هیتلر،، خدایا به چه روز انداختن مارو.

    نظرات شما -
    • ناشناس

      جناب روزنه گشا. این تفاهم یه تنفس موقته. دوباره اسب خیالو زین کردین؟

    • ناشناس

      نا خواهان حرمت ابدی و قطع ابدی هزگونه رابطه با آمریکای خونخوار هستیم

  • ناشناس

    فارغ از هر مرده باد و زنده باد
    دست اندر دست هم باید نهاد
    تا کنیم ایرانیان آباد باد
    نه مرگ میگم
    نه زنده باد
    عقل سلیم
    در اینه
    شعار
    الکی
    بیده

    نظرات شما -
    • رابی

      دلبندم
      نان خیلی ها توی همین شعار دادن بيد.شما میخواهید نان برادران مؤمن و انقلابی را آجر کنید؟

  • ناشناس

    تازه یکم داشتم امیدوار میشدم که سر عقل اومدین . ولی مثل اینکه شایعه بوده .

  • ناشناس

    لعنت به کسانی که کینه و دشمنی درست میکنن

  • شهروند

    افسوس که تنها اقدام عاقلانه شما هم شایعه ی بیش نبوده وهمچنان هیچ امیدی به عقلانیت حاکمیت نیست

  • ایرن

    خوب پس صبح تا شب شعار بدید اجرکم عندالله

  • ناشناس

    لعنت بر آمریکا که هنوز شما را نشناخته،،،اگه قرارداد صلح می بندید،پس این شعار پوشالی و توخالی ۴۷ ساله دیگه چی است

  • ناشناس

    وای خدا رو شکر چه خبر خوبی. خیالمون راحت شد. آخه تنها سلاحمون بود در برابر آمریکا

  • یعقوب

    مرگ بر تخم مرغ

  • ناشناس

    انقدر بگید تا بدتر از این سرمون بیاد

  • ناشناس

    کم کم ملت دارد به سطحی از شعور می رسد که خودش شعارهای که پوچ است را کنار بگذارد

  • ناشناس

    اول حرف تو دهن مردم میزارید بعد تکذیب می کنید!!

  • ناشناس

    ۵۰سال شعار دادید به کجا رسید؟?؟

  • ناشناس

    اول تکذیب می کنید و بعد تایید.
    شما ثابت شده هستید

  • ناشناس

    مرگ بر آمریکا...
    آمریکا آمریکا خون جوانان ما میچکد از چنگ تو...
    مرگ به نیرنگ تو....

    نظرات شما -
    • ناشناس

      خوش به حالت ای کاش ما هم مثل تو پول مفت داشتیم و مرگ بر این و اون بی فایده میگفتیم اقلیت!

  • واحد حقگو

    سلام موضوع این است در قرارداد آمده دو کشور میخواهند ترک مخاصمه کرده و در امور داخلی یکدیگر دخالت نکنند مذاکره کنندگان باید توضیح دهند معنای این بند چیست.