وزیر جنگ آمریکا: ایران از دلفینهای انتحاری استفاده نمیکند؛ ما استفاده میکنیم/ ویدئو
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا گفت: «نمیتوانم تأیید یا تکذیب کنم که خودِ ما یعنی آمریکا دلفین کامیکازه داریم، اما میتوانم تأیید کنم که ایران چنین چیزی ندارد.»
پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا گفت: «نمیتوانم تأیید یا تکذیب کنم که خودِ ما یعنی آمریکا دلفین کامیکازه داریم، اما میتوانم تأیید کنم که ایران چنین چیزی ندارد.»
هرکی استفاده کنه خره. دلفینا در حد یه بچه ادم میفهمن، انگار بمب میبندی به یه بچه
خودش هم داشت خندش میگرفت 😆
الان اگه ایران بود خودشونو جر می دادن برای اینکه وای ایران به حیات وحش صدمه می زنه
فرقی نمیکنه هرکی این غلط میکنه حرامزاده است
آمریکایی ها خودشون رو زدن به نادانی؟؟ کم آوردن؟؟ این دیگه چه کوفتیه🥸
عوضش اینام ادرار شتر و روغن بنفشه دارن دلتووووووووون بسوزه
حیوان بدبخت چه گناهی کرده؟! کم توی سیرک ها و استخرهای نمایشی از اینا بیگاری می کشید، حالا دلفین کامیکازه! بشرِ جنایتکار!!!
انسان پست خودخواه 😡😭 لعنت بهتون که برای جان هیچ موجودی ارزش قائل نیستید و برای بقای خودتون کشتار راه میندازید ، فرقی نداره انسان یا حیوان ....
استفاده ازین زبون بسته ها برای جنگ خیلی نامردیه هر کی باشه ...... یک یکشون
بیچاره دولفین ها که به سرنوشت مردم ایران دچار شدن
خداوند نسل هرچه جنگ طلب را از روی زمین بردارد. تمام علم شانرا برای کشتن انسانها بکار گرفتند خداوند نابود شان کنه
ما پشه دریایی داریم
چرت نگو ضعیفه نصفه شبی !
این چرت پرت اصلا از کجا شروع شد
زحمت میکردی ترجمه میزدی ماکه انگلیسی حالیمون نمیشه
ایرانی ها جوانمرد و با اخلاق اند و دل شون نمیاد با دلفین زبون بسته این کار رو بکنند. شما غربی های وحشی که پوست سرخ پوست های بیچاره رو می کندید و می خندیدید و نمونه هاش در سینماتون هم هست اهل این کارهایید.
اره دیدیم چند ماه پیش رو , اس گو ل
ایران میتونه مقدار زیادی خشخاش و تریاک تو ابهای خلیج فارس بریزه تا دلفینها نعشه بشن و نتونن هدف رو تشخیص بدن. بعدشش اشتباهی میرن سمت ناوهای امریکایی و خوشدونو منفجر میکنن و ایران مثل همیشه پیروز میشه
اونا دلفین دارن جمهوری اسلامی هم خبر فوری و جان فدا ، تایید کن خبر فوری نامرد نباش در حد دلفین هم نیستی یعنی؟
ایران میتونه چندتا تمساح استخدام کنه (ترجیحاً بومی) با کوسه های فارسی زبان خلیج ائتلاف کنن حساب دلفینهای آمریکا رو برسن بعد برن سر وقت کابلهای فیبر نوری کف خلیج فارس همه شو قطع کنن اینترنت منطقه که قطع بشه تازه میشن مث ما اونوقت مردم اونجا صداشون در میاد اینترنتشون وصل میشه ولی مال ما نه .
بعدش میتونیم اعلام پیروزی مطلق بکنیم .
این خوب بود 😂😂😂
باید از پشه های انتحاری استفاده کنیم
آی بعضیا
دنیا رو آلودین
اینجور اگه طی بشه
نابودیم کو کجا رفت
😡😡😡😡😡😡😡
ویدعوی تقطیع شده... واقعا به چی میخواید برسید؟! توی ویدعوی کامل میگه من نه تایید میکنم نه رد میکنم که ما از دلفینهای انتحاری استفاده میکنیم یا نه ولی مطمئن شدیم ایران استفاده نمیکنه
سایبری های آلبانی ، 8200 و سلطنت طلب اگر این حرف رو یکی از مقامات ایرانی زده بود شما ها زیر این خبر رو با کامنت هاتون پاره کرده بودید
مصاحبه رو با دقت گوش بدین مسخره کرد یعنی هیچکس استفاده نمیکنه این یه تکنیک تخلیه
داعشی های کت و شلواری
به نظرم ایران میتونه همه کوسه های خلیج رو فارس با موشک های هوابرد مسلح کنه و به کمک لاک پشت های نینجا و گروه پانداهای کونگ فو کار و استاد شیوا و موش های چینی از طریق زمینی و زیر زمینی به ناوهای آمریکایی حمله کنه.. درصد موفقیت این طرح خيلی بالاست.. اگه باور ندارید از سحر امامی مجری صدا و سیما بپرسید
حتی میتونه از هاچ زنبور عسل و واتو واتو و سرینتیپیتی هم کمک بگیره🤣🦕
این قدر ژست دفاع از حیوانات و در نیارید می دونید چندتا اسب در جنگ ها کشته و زخمی شدن
وحشی تر از این حیوان دوپا نداریم