محسنی اژهای: هدف دشمن شکستن کمر اقتصادی کشور است؛ باید آن را خلع سلاح کنیم
رئیس قوه قضاییه گفت: ما در شرایط فعلی با یک سلسله مسائلی در اقتصاد و معیشت مردم مواجهایم؛ در این عرصه تمامی تمرکز مسئولانامر باید معطوف بر تسهیل امورات و زیست مردم باشد.
حجتالاسلام والمسلمین محسنی اژهای، طی سخنانی در نشست با جمعی از مقامات قضایی، با اشاره به تروریسم اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، اظهار کرد: ما در شرایط فعلی با یک سلسله مسائلی در اقتصاد و معیشت مردم مواجهایم؛ در این عرصه تمامی تمرکز مسئولان امر باید معطوف بر تسهیل امورات و زیست مردم باشد. ضروری است تدابیر و تمهیداتی اتخاذ شود تا فشار معیشت و گرانی بر گرده مردم سنگینی نکند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضوع بسیار مهم حمایت از تولید، بیان داشت: مسئولان قضایی، چه از حیث تکالیف مستقیمشان و چه از حیث کمک به دولت، مقولهی حمایت از تولید را جدی بگیرند. با تولیدکنندگان بویژه آن دسته از تولیدگرانی که مایحتاج مردم را تأمین میکنند، جلسه بگذارید و موانع را از مقابل آنها بردارید. در حوزه توزیع کالا و خصوصاً ارزاق ضروری مردم نیز با همراهی بخشهای مربوطه، نظارتهای مستمری را اِعمال کنید. در این زمینه، هماهنگیها را با صنوف و اتحادیهها افزایش دهید.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: مسئولان ذیصلاح قضایی در حوزه واردات کالاهای اساسی نیز در هماهنگی با استانداران استانهای مرزی و مسئولان بنادر، تسهیلاتی را لحاظ کنند. دشمن هدفش شکستن کمر اقتصادی کشور است؛ باید دشمن را در این جبهه خلع سلاح کنیم.
قاضیالقضات خاطرنشان کرد: قطعاً با عناصری که بخواهند از شرایط فعلی سوءاستفاده کنند و به احتکار و گرانفروشی مبادرت ورزند و یا کالاهای تقلبی و تاریخ مصرف گذشته را وارد بازار کنند، وفق قانون با قاطعیت برخورد خواهد شد. ما از حقوق عامه مردم در همه حوزهها و در همه شرایط، با جدیت محافظت و پاسداری میکنیم و همچنین تسهیلگر امورات تولید کنندگان خواهیم بود.
نه بابا الله اکبر به همه هوش و آی کیو.
خیلی هدف اینا بهتر کردن اقتصاد هست
هوش و ذکاوتی که در شما سراغ داریم اینکار امکان پذیر است
سندروم
طبری کجاست
مهدی هاشمی؟
بابک زنجانی؟
جزایری؟
خاوری؟
شریفی؟
بس کنید
و رییس بانک آینده باغ ازگل و مدیر ارشد چای دبش
احسنت
با حرف زدن نمیشه کاری کرد اژه ای
همه کارمند یا معلم یا بازنشسته نیستند که حقوق شون سربرج حسابشون واریز شود یه فکری هم به فکر قشر کارگر و بقیه هم باید کرد بخاطربیکاری و ادامه این جنگ نامعلوم شرمنده خانواده شده اند
😡
بازنشسته با چندرغاز حقوق جونش درمیاد تا سر کنه
میفهمی آدمی کلی هزینه داره با این گرونیا
حقوقهای کم هزینه ها زیاد
این جهنمه نه زندگی
ما گدایی بزرگ نشدیم که به گدایی زندگی کردن عادت کنیم
خوب چهارمين ابر قدرت دنيا حمله كنيد و محاصره دربايي رو بشكنيد !شما حريف دوتا ناو هواپيما بر تو محدوده خاكي ابي خودمون نميشيد فقط بلديد رجز بخونيد
فقط به خاطر تو شب نشده دوباره حمله میکنیم به ناو هاشون
با تمام احترامی که به کسوت یک قاضی بخصوص قاضالقضات یک کشور باید گذاشت ...
جناب اژهای عزیز
دشمن نیازی نیست کاری انجام دهد. مسئولان و مدیران کشور به بهترین نحوی در حال اجرای همین مهم هستند .
تو هر موقع دو تا مفسد کلان اقتصادی را تونستی دادگاهی کنی اعدام کنی اونوقت حرف از مبارزه اقتصادی بزن
حتی اجازه ورود و دخالت حتی مطالعه پرونده های اقتصادی کلان را نداری . جرات نمیکنی اسمی ازشون بیاری ...
این که بری گیر بدی چهار تا مغازه دار و تولید کننده بدبخت که باید اجناستو ارزون بدی و بعد بری مواد اولیه چند برابر دوباره بخری ورشکست کنید و دادگاهی و .... اسمش فقط سرکوب همین مردم و انداختن مردم به جون هست
پس دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند چیشد
بهترین کار رو بازرس ژاور می کرد . به جای پیگیری پرونده مفسدان گردن کلفت اقتصادی که نهایتا منجر به اخراجش از کار میشد ، یه عمر وقت صر ف کرد برای پرونده ژان وال ژان اون هم برای دزدیدن یک قرص نان . به این میگن عدالت استاد اژه ای
خیلیا عادت دارن به زندگی در فقر و نداری
م چونکه ما ازریشه گدا نبودیم 😡 و به گدایی عادت نداریم
ببین زندگیا چه خبره
دمت گرم
برای همین نت رو قطع کردید ک مردم بدبخت تر بشن
خدائیش مو نمیزنه با پیت هگزت !
بیا پایین سرمون رفت چهل وهفت ساله هر روز بدتر از دیروز اصلا هیچ کاری نکنید بهتره
خوش به حال خودت که خبر نداری کمر اقتصاد کشور و ملت خیلی وقته که شکسته . کار از این حرفا گذشته ،
ساکت دشمن کسانی هستند که معیشت مردم را گران کردند و تو سکوت کردی
برای شما ها که خیلی هم بد نشده !!
گفتن باید این کار رو بکنیم و خواهیم کرد و... دیگه جواب نمیده. هر کاری لازم بود باید تو این سالها انجام میدادین که ندادین. حالا که با رشد اقتصادی منفی وارد جنگ شدین دیگه فایده نداره. منفیهای بیشتر در انتظاره تا...
همچین دم از اقتصاد میزنید که کسی ندونه فکر میکند ایران اقتصاد داشته که امروز دشمن فشار بر آن دارد اگر منظوزتان گرانیست مقصر اصلی خود شما و دستگاه زیر مجموعه شماست که با دزدان بیت المال مدارا و مودت دارید
وقتی کمرت شکسته دیگه نمی تونی تکون بخوری چه برسه بخوای خلع سلاحش هم بکنی
ای کاش میشد همه مردم چند روز بعنوان دید و بازدید برن و از ادارات دولتی دیدن کنند. آن موقع متوجه میشوند که جز نامه های طولانی که بی تاثیر هستند هیچ کاری از ادارات بر نمیاد.
تعجب میکنم، ایشون که در راس حکومت هستند باید به این موضوع آگاه باشند.
باقطع اینترنت به دستورشما ملیونهانفربیکارشدن ،والااگه بعضی مسئولین واسه مردم کاری نکنن بهتره
عدالت و امنیت اینجا خریدنیه
هرکی میگه نه از بابک زنجانی و سیمکارت پروها بپرسه
چش بسته غیب گفتی
اقتصاد؟ منظورت همین پیر فرتوت کمر خمیده پوکی استخوانه که از ترس فرو ریختن تو خودش کوچکترین حرکتی نمیکنه تازه چند تا آقازاده هم نی زدن تو رگاش و همین یه ذره خونشو هورت میکشن رو میگی ؟؟
خلع سلاح کردی اینترنتو وصل کن ما هم ببینیم
اینترنت رو قطع کردین که کمر اقتصاد زودتر بشکنه؟
۴۷ ساله که تز و تئوری و نظریه میدید
در حالیکه درگیر توهمات عده ای هستیم در واقع داریم هر لحظه به نقطه منفی صفر نزدیک میشیم
سوت بلبلیییییی
به نظرت هنوز نشکسته؟؟
کمر ملت شکسته وگرنه شماها که پروارتر شدید
تحریم+محاصره دریایی+جنگ وآتش بس=
مردم شما مردم غزه و لبنان واجبترند
پیشنهاد: اینترنت و بورس رو به حالت اصلی خودشون برگردونید، کلی در رونق اقتصادی موثر است.
پارسال با درآمد یک روزم دو کیلو گوشت و یک نوشابه می خریدم یا یک کیسه ده کیلویی برنج به همراه یک روغن مایع الان فقط میتونم یک روغن مایع بخرم
حال خوشی دارم کیف لوازم به کولم
یه بابا آره شماها کارآمد هستید دشمن نمیزاره استعدادهاتون و نشون بدید
آفرین
چرا زودتر به عقلت نرسید
مگه کمری هم مونده؟؟!!!
بی اهمیت...
اینترنتو وصل کنیدددددددددد
حاجی اقتصاد ما کمر که هیچی دست و پا هم نداره . بیشتر که فکر کنی میفهی اقتصاد نداریم اصلا که دنبال کمرش بگردیم. پس نگران توطئه دشمن نباشید .
باسلام.به نظرم،باید بگوییم که آیت الله اژه ای درست میفرمایند،به نظر میرسد که روسای محترم تعزیرات حکومتی پرسنل زحمت کش خودشان را به تمام سوپرمارکت ها و خواربارفروشی های سطح شهرها و روستاها بفرستند،تمام قیمت های که در موادغذایی و خوردنی مردم را چک کنند،انگار نه انگار که در جنگ و محاصره اقتصادی هستیم،قیمت ها را پاک میکنند قیمت به روز را خودشان می نویسند و نیز به سود قانونی خودشان قانع نیستند و فاکتورهای خریدشان را غیب میکنند و یا فاکتور دستی می نویسند و یا قیمت شیرینی را ده بار در یک سال توسط اتحادیه ها به روز میکنند، تا جایی که ما یادمان است تمام صنف ها فقط یک بار در سال تغییر قیمت داشتند،نه ده بار،خلاصه این که بازار منبع تغییر و تحولات در تاریخ معاصر ما شده است.باتشکر
چطور وقتی اوضاع خیطه در ظاهر مردم مردم میکنید ؟
همین مردم موقع جنگ و وقتی که باید پشت شما باایستند میشوند ملت فهیم همیشه در صحنه ! وقتی به اوضاع معیشتی و اقتصادی اعتراض میکنند میشوند اغتشاشگر ؟ تا کی مردم سد دفاعی شما بشوند ؟
خریدن اینترنت پرو= بی شرفی
فراموش نکنید که ما توی سومین ماه از قطعی اینترنتیم، هیچکس واسمون آستین بالا نمیزنه😔
واقعا چرا دلالها رو نمیتونین سر جاشون بشونید /؟؟؟؟؟ دلال خودرو طلا سکه دلار ...... مرغ گوشت لبنیات برنج شکر قند ................. قیمت اینا کمر شکن شدن ...............
والا مسئولین که مردم رو فسیل کردن
دیگه نیازی به آمریکا نیست
چیزی که دو روز پیش گرفتم ۱۰ میلیون الان شده ۱۸۰ میلیون
اینترنت قطع کردین نه پول مارو میدن نه پولی داریم بدیم
بعد میگن همه چی موجوده مردم نگران نباشن
آقای اژه ای اگر دوستدار مردم هستید فکر کارگران ضعیف کشور باشید که با۲۳تومن حقوق باید بیمه ۴ میلیونی تامین اجتماعی بدیم خداییش با ۱۹ تومن اگر هر ماه کار داشته باشیم چطوری زندگی کنیم .بسه دیگه شعار دادن کمی کیسه خزلنه بیت المال رو شل کنید کمک حال مردم باشید و همش دشمن دشمن نکنید