معاون پارلمانی رئیس‎جمهور در گفت و گو با خبرفوری:

طرح سوال از رئیس‎جمهور از دستور کار خارج شد/تعدادی از نمایندگان انصراف خود را اعلام کردند

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور گفت: طرح سوال از رئیس‎جمهور باتوجه به اعلام هیئت رئیسه مجلس از دستور کار خارج شده است.

طرح سوال از رئیس‎جمهور از دستور کار خارج شد/تعدادی از نمایندگان انصراف خود را اعلام کردند

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‎جمهور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره سرنوشت طرح سوال از رئیس‎جمهور اظهار کرد: طرح سوال از رئیس‎جمهور در مجلس شورای اسلامی پیرامون موسسات مالی غیرمجاز به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود و بعد از آن هیئت رئیسه برای بررسی این طرح را به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شد.

وی تصریح کرد: پس از ارجاع طرح سوال از رئیس‎جمهور به کمیسیون اقتصادی مجلس نمایندگان دولت در نشست مشترک با مجلس به سوالات مطرح شده پاسخ دادند و اعضای کمیسیون اقتصادی نیز نظرات خود را مطرح کردند.

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور اظهار کرد: نمایندگان دولت در این نشست تلاش کردند تا به سوالات و ابهاماتی که در ذهن نمایندگان پیرامون موسسات مالی و رویه آنها وجود دارد پاسخ دهند تا مسائل و مشکلات موجود در این راستا حل شود.

امیری با اشاره به اینکه طرح سوال از رئیس‎جمهور برای عملی شدن در صحن علنی مجلس طبق آیین‎نامه نیازمند رسیدن به یک حدنصاب قانونی است اظهارکرد: باتوجه به توضیحات نمایندگان دولت در نشست مشترک با نمایندگان مجلس تعدادی از نمایندگان از درخواست خود برای سوال از رئیس‎جمهور انصراف دادند و این موضوع را نیز اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه طرح سوال از رئیس‎جمهور به حدنصاب قانونی نرسیده است طبق اعلام هیئت رئیسه مجلس این طرح از دستور کار خارج شده است.

معاون پارلمانی رئیس‎جمهور تاکید کرد: باتوجه به اعلام هیئت رئیسه مجلس طرح سوال از رئیس‎جمهور از دستور خارج شده است.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امیر
    0

    خیلی جالبه تو ی جلسه همه چیز برطرف شد یعنی الان مشکلات حل شد!!!! از این جلسه ها که ماشالله اینقدر زیاده ولی مشکلات هیچوقت حل نشده واقعا برای خودم متاسفم که رای خودمو به کیا دادم پشیمونم از رای دادنم

  • علی
    0

    شب عیداون نمایندگان عیدی شون از رییس جمهور گرفتن .

  • احمد
    0

    چنانچه رئیس محترم جمهوری ،عملکرد خود ودولتش را اثربخش وکارآمد می دانند. ونقطه ضعفی در انجام مسئولیت ها ندارند .نبایداز طرح سوال ازسوی هر مرجعی که باشدنگران باشند .وباید برای رفع ابهامات از طرح سوال استقبال کنند. واز خود دفاع کنند. اپیشگیری از روند طرح سوال در اذهان این شبهه را ایجاد می کند یقینا رئیس جمهور نقاط ضعفی دارند که از پاسخ گویی طفره میروند

  • ناشناس
    0

    امید واریم این انصراف با رویکردی خرد گرا از جانب دولت بنفع اکثریت مردم باشد و به آرامش پیش از طوفان مبدل نگردد که اگر خدای نکرده طوفان بیاید همه را در خود در خواهد نوردید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها