جزئیاتی از جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات

عصر دیروز یکشنبه ششم خردادماه، جلسه فوق العاده جبهه اصلاحات با حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب و برخی از شخصیت‌های سیاسی این جریان سیاسی به ریاست آذر منصوری برگزار شد.

جزئیاتی از جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات

در همین راستا صفر اسلامی عضو جبهه اصلاحات گفت: در این جلسه کم و کیف ورود جبهه اصلاحات برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری به بحث گذاشته شد و چندین نظر بیشتر از بقیه نظرات مطرح بود.

وی در ادامه گفت: یک نظر مهم این بود که جبهه اصلاحات به صورت مشروط وارد انتخابات شده و نظر مهم دوم این بود که نامزد‌های اصلاح طلب برای ثبت نام در انتخابات اقدام کنند و بعد در رابطه با جزئیات حضور؛ نتیجه گیری و نظر قطعی جبهه اصلاحات اعلام شود.

وی افزود: البته در این جلسه این موضوع به رای گذاشته نشد و نظر قطعی و رای گیری در این رابطه به جلسه آینده جبهه اصلاحات که در دو سه روز آینده برگزار می‌شود، موکول شد.

این عضو جبهه اصلاحات در پایان گفت: یکی دیگر از تحلیل‌ها و نظراتی که در این جلسه مطرح شد، امکان رقابت سه ضلعی در انتخابات پیش‌رو بود و اعضا معتقد بودند در صورت تایید صلاحیت برخی چهره‌های اعتدالی و اصلاح طلب، مردم شاهد رقابت بین اصول گرایان، اعتدالیون و اصلاح طلبان خواهند و جبهه اصلاحات صرفاً در صورت تایید از کاندیدای شناسنامه دار اصلاح طلب حمایت خواهد کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • چای دبش باغ ازگل
    1

    حسن روحانی حزب اصلاح‌طلب ها را منهدم کرد حالا حالا ها کمر راست نمی‌کنند!!!

  • ناشناس
    0

    جبهه إصلاحات مردم هنوز بصير نشده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها