سرنوشت لاریجانی چه می‌شود؟

گمانه زنی‌های بسیاری در روز‌های اخیر پیرامون شرکت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده منتشر شده است.

سرنوشت لاریجانی چه می‌شود؟

این خبر‌ها آنقدر پررنگ شد که دفتر علی لاریجانی را وادار به واکنش کرد. این دفتر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اخبار مربوط به علی لاریجانی «صرفاً و تنها» از طریق مجاری رسمی ایشان منتشر می‌شود. اما ماجرا به اینجا ختم نشد و همچنان شایعات پیرامون این فعال سیاسی اصولگرا داغ است. در ادامه برخی از ادامه برخی از اظهار نظر‌های فعالان سیاسی نزدیک به علی لاریجانی را در این باره مرور می‌کنیم.

یوسفیان‌ملا: لاریجانی تا این لحظه برای انتخابات هیچ صحبت و جلسه‌ای نداشته است

عزت‌الله یوسفیان‌ملا فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: آقای لاریجانی تا این لحظه هیچ چیزی نگفته‌اند، نه گفته‌اند می‌آیند و نه گفته‌اند نمی‌آیند. هیچ صحبت و جلسه‌ای با کسی نداشته و اعلام نظری نکرده است. این احتمال را می‌دهم که ان‌شاالله فضا بازتر شود و سلایق مختلف بیایند.

علی لاریجانی در حال بررسی است که دوباره گزیده نشود

منصور حقیقت پور مشاور علی لاریجانی از دیگر افرادی بوده است که درباره نامزدی احتمالی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری صحبت کرده است. او درباره ادعا‌های انتخاباتی اخیر به «انتخاب» می‌گوید: در خانه عروس خیلی صحبت است، اما در خانه داماد خبری نیست. یک آدم عاقل نباید از یک سوراخ چندبار گزیده شود. ایشان در حال بررسی است که گزیده نشود. شواهدی مبنی بر باز شدن فضا مشاهده نمی‌کنیم. ما اتفاقی ندیدیم که گویای باز شدن فضا باشد. البته باید وحدتی که بین مردم به وجود آمده را حفظ کنند.

ماجرای یک شایعه

منصور حقیقت‌پور، اما در گفتگوی دیگری که با «جماران» انجام داده است به شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر جلسه‌ی علی لاریجانی با مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات، انجام شده است نیز پاسخ داده است. او می‌گوید: من بعید می‌دانم. مقام معظم رهبری در این مورد دخالت نخواهد کرد. من چیزی ندیدم و نشنیدم که ایشان با رهبری هماهنگ شده باشند و رسم بر این نیست که هر چه می‌خواهند، اذن آن را از رهبری بگیرند و بعد بگویند حکومت به ایشان گفته بیاید. ولی امیدوارم شرایط طوری پیش برود که همه حضور پیدا کنند.

حقیقت‌پور در رابطه با حضور علی لاریجانی در انتخابات تیر ماه، نیز افزود: ما منتظر هستیم. ایشان در تمام مراسم حضور پیدا کردند. اما در صحنه اجرایی را نمی‌دانم؛ باید منتظر باشیم تا چه اتفاقی میفتد.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    لاریجانی باید برود عراق رییس جمهور شود پنج برادر لاریجانی در عراق متولد شدن

  • ناشناس
    0

    علی لاریجانی بدون ائتلاف با اصلاح طلبان و مستقلین کمتر از ۲ میلیون رأی دارد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها