سرمایه شهادت؛ رئیسی حتی پس از شهادت بر سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی افزود

شهادت سید ابراهیم رئیسی هرچند فاجعه‌ای برای کشور بود ولی به‌گونه‌ای شگفت‌انگیز، سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی و استحکام درونی کشور را ارتقا داد.

سرمایه شهادت؛ رئیسی حتی پس از شهادت بر سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی افزود

با وجود دهه‌ها تلاش رسانه های بیگانه برای القای قهر اجتماعی با نظام و نیز کوشش برای انزوای بین‌المللی کشورمان، مراسم تشییع شهدای خدمت به‌خوبی نشان داد که میلیون‌ها نفر در سرتاسر ایران حامی جمهوری اسلامی و سوگوار رئیس‌جمهور شهید هستند و ده‌ها کشور با پیام تسلیت و حضورشان در ایران برای عرض اسلیت، انگاره انزوای ایران را ابطال کردند.

به این ترتیب، شهید سید ابراهیم رییسی حتی پس از شهادت نیز به مردم خدمت کرد. او روحیه ملی مردم را ارتقا داد و به همگان نشان داد که مردم ایران حامی کارگزاران خود در نظام اسلامی هستند.

اذعان رسانه‌های غربی به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع رییس جمهور شهید، شکست پروژه رسانه‌ای برای دوقطبی‌سازی در کشور بود و حکتیت از آن داشت که سرمایه‌گذاری چند ساله آنها برای جداسازی مردم از حاکمیت ناکام مانده است.

حالا که این شهادت بُهت‌آور، چنین ایران را یکدست کرده، وظیفه نخبگان سیاسی و رسانه‌ای است که حفظ همین انسجام و همبستگی، تا انتخابات ۸ تیر همراهی مردم را حفظ کرده و نگذارند برخی مواضع خاص و اقدامات تخریبی، خواسته یا ناخواسته وحدت ایران را خدشه‌دار کند.

شهید آیت الله رئیسی، مردی وحدت‌آفرین برای کشور بود و شهادت او نیز دوباره این وحدت ملی را تقویت کرد و وظیفه حامیان او، حفظ این میراث با محوریت دفاع از رهبر انقلاب است.

منبع: خبر۲۴
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    3

    الان یکسری شهرها که میروی مثل مشهد شهر ری تهران و ورامین و پاکدشت و...فکر می کنی رفتی افغانستان بدون هیچ گونه هزینه ای
    عصر بچه را بردم پارک فکر کردم اشتباهی امدم افغانستان
    اینها چه سیاستی دارند که از مردم خودشان بریده اند چسبیده اند به افغانها

  • ناشناس
    4

    حالا چه جوری شهید شد ؟یعنی هر کیا شما اراده کنید شهیده ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها