سخنگوی حزب اعتماد ملی: تا به حال دو جلسه درباره‌ی انتخابات تشکیل داده‌ایم

سخنگوی حزب اعتماد ملی می‌گوید تا به حال دو جلسه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تشکیل شده است. تصمیم این حزب در این انتخابات بر این است که اگر گشایش معناداری اینبار حاصل شود، «کاندیدای تمام عیار اصلاح‌طلبی» نیز حاضر شود و مابقی احزاب اصلاح‌طلب نیز از او حمایت کنند این حزب نیز از حمایت خواهد کرد.

سخنگوی حزب اعتماد ملی: تا به حال دو جلسه درباره‌ی انتخابات تشکیل داده‌ایم

محمدصادق جوادی حصار، گفت: فعلا هیچ کاندیدایی را به عنوان کاندیدای حزبی معرفی نخواهند کرد. البته احتمال دارد در روزهای آینده با یکی، دو تن از گزینه‌های حزبی نیز وارد مذاکره شوند. به شرط میل شخصی این افراد از آن‌ها خواهند خواست که در انتخابات ثبت‌نام کنند.

آقای جوادی حصار مجدد تاکید کرد که تا به حال تصمیمشان بر این بوده که کاندیدای حزبی نداشته باشندو گفت: با دو گزینه‌ صحبت و مذاکره شده اما هنوز نپذیرفته‌اند که در انتخابات شرکت کنند.

جوادی حصار گفت: بعد از آن دو گزینه دیگر بعید است کاندیدای درون حزبی‌ای داشته باشند که شرایط عمومی ریاست جمهوری را داشته باشد، مورد توجه احزاب اصلاح‌طلب و اعتدالیون و از جانب دیگر مردم قرار بگیرد.

او باز هم تکرار کرد که اگر جبهه‌ی اصلاحات به گزینه‌ای برسد و آن گزینه شرایط احراز اثبات اصلاح‌طلبی را داشته باشد حتما از او حمایت خواهند کرد.

منبع: انصاف نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • چای دبش باغ ازگل
    0

    اعتماد ملی بر عکس ش کنید چی میشه همان است هیچ اعتباری ب دو حزب فاسدوکلاهبردار نیست

  • رضا
    0

    باید تمام اصلاح طلببهای غربزده و خائن و طلبکار رد صلاجیت شوند

  • فتاحی
    0

    خدا وکیلی عقبه ی احزاب رو ببینیم، اعمالشون رو در گذشتشون بسنجیم، همه در این جور مواقع حرفهای خشگل و عامه پسند میزنند بعد نتیجه گیری کنیم.
    دوصد گفته چون نیم کردار نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها