نماینده فعلی محلات در مجلس:

برخی نمایندگان مجلس چند خودرو شاسی بلند گرفته‌اند

کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم گفت: باید در مجلس دوازدهم نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت و نقاط ضعف آن را پوشش بدهیم. البته اینکه می‌گویم در مجلس یازدهم نظارت ضعیف بود به معنای آن نیست که نظارت تعطیل بود نظارت به اندازه کافی نبود.

برخی نمایندگان مجلس چند خودرو شاسی بلند گرفته‌اند

علیرضا سلیمی نماینده فعلی محلات در مجلس شورای اسلامی و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در بخشی از گفتگوی خود درباره عملکرد مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم به نظر من در حوزه تقنین خوب عمل کرده است. دیدید که مقام معظم رهبری هم از مجلس یازدهم در حوزه قانونگذاری تقدیر کردند. ما در مجلس یازدهم ۱۲۵ قانون تصویب کردیم که ۲۵ قانون آن مادر بود اما در حوزه نظارت ضعیف بودیم.

وی ادامه داد: باید در مجلس دوازدهم نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت و نقاط ضعف آن را پوشش بدهیم. البته اینکه می‌گویم در مجلس یازدهم نظارت ضعیف بود به معنای آن نیست که نظارت تعطیل بود نظارت به اندازه کافی نبود.

علیرضا سلیمی در خصوص هیئت رئیسه مجلس دوازدهم نیز تصریح کرد: اولاً تعدادی از نمایندگان جدید هستند و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه قبلی هم رای نیاوردند. بخش زیادی از نمایندگان جدید الورود هستند و اینها باید تصمیم بگیرند.

نماینده محلات در مجلس، درباره شفافیت آراء نمایندگان گفت: سامانه شفافیت برای چیست؟ برای اینکه تعداد آرا را بررسی کنید. مثلاً این آقا اینقدر می‌توانسته رای بدهد الان اینقدر رای داده است. شما باید بررسی بکنید به مردم گزارش بدهید. وقتی کسی در صحن و کمیسیون‌ها حضور منظم ندارد این یک نوع فساد اداری است. فساد سیاسی هم هست. آیا این فساد منشاء فساد اقتصادی می‌شود یا نمی‌شود؟ چون اگر من درست ریل‌گذاری نکنم موجب فساد در بیرون می‌شود. منی که زمینه‌ساز فساد هستم می‌توانم روی پرچمم بنویسم مبارزه با فساد؟

وی درخصوص شفاف‌سازی مجلس در بحث شاسی‌بلندها مجلس نیز گفت: من همین الان هم می‌گویم باید تکلیف شاسی بلندها مشخص شود. باید اسامی کسانی که خودرو گرفتند مشخص شود؛ برخی نه یکی، بلکه چندتا شاسی بلند گرفته‌اند اما می‌گویند ضد فساد هستیم؟ می‌گویند من عدالتخواه هستم و با فساد مبارزه می‌کنم! می‌گویند انقلابی هستیم کدام انقلابی؟ یکی از الزامات انقلابی‌گری اخلاق و ادب است.

انقلابی‌گری یعنی مردم داری. یعنی شفافیت. انقلابی‌گری یعنی ما عاقلانه و عالمانه در مجلس حضور پیدا کنیم. فردی که مطالعه نمی‌کند و در طرح‌ها و لوایح نظری ندارد چطور می‌تواند بگوید که انقلابی هستم؟ انقلابی‌گری یعنی طرف مطالعه بکند پژوهش بکند و تحقیق بکند و فعالانه در مجلس حضور داشته باشد. چرا نباید حضور فعال داشته باشد؟ انقلابی‌گری یک منش و سیره است نه یک اسم. یک شعار فقط نیست. یک سیره است و در چه کسانی بروز و ظهور کرده مهم است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • ناشناس
    0

    چرا الان میگی . این همه کذابین در رسانه ها اومدن و تکذیب کردن چرا ساکت بودی

  • 🐜
    0

    انقلابی کسانی بودند که هشت سال با جهان در نقطه صفر مرزی ایران زمین در مقابل نیروهای چند کشور از جمله روسیه و چین بدون کمترین امکانات جنگی در مقابل دشمنان آب و خاک و ناموس وطن سینه سپر کردند و شهید و جانباز و معلول شیمیایی جانباز گمنام بدون هیچ دریافتی!!! شماها که امروز فقط حرفی انقلاب انقلاب می‌کنید قلابی هستند از بزرگتون تا شما مثلاً نمایندگان دزد که کوچکترین شون هستین!!!

  • ناشناس
    1

    شیطون بلا موقع تقسیم خودروها تو مجلس خواب بودی که گیرت نیومد.

  • ناشناس
    0

    شما هم می گیرید از شاسی بلندها جدید ،نظارت را بیشتر کنید تا به بیرون درج نکند

  • ف
    0

    باغ ازگل گیر شأن نیامده لابد

  • ناشناس
    0

    این نماینده شهرستان محلات در دوره یازدهم مجلس چرا در دوره دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شده است؟! حالا چرا موقع دور دوم انتخابات یادش افتاده است حرف از دریافت خودروهای شاسی بلند توسط برخی از نمایندگان مجلس دوره یازدهم بزند؟! چرا آن موقع که علیرضا بیگی نماینده تبریز در این باره افشاگری می کرد و بابت این افشاگری محاکمه و رد صلاحیت شد از موضع ایشان پشتیبانی و حمایت نکرد؟!

  • ناشناس
    0

    اگر نماینده از طریق احزاب بیاد بالا دیگه هیچوقت از این دست مشکلات بوجود نمیاد چون حزب باید جوابگو طرفداران بشود

    ولی اینطوری پدر فرزندی و
    بچه مثبت بازی و
    انجمن بازی و
    ساندیسخور بازی و

    خلاصه همینه بهتر ازاین نمیشه
    نوش جونشون شاستی بلند فرض کن بقیه پولها که گرفتید چه شد !!!

  • ناشناس
    0

    خیلی از فرماندهان نظامی هم گرفته اند حواله مفتی. حتما پیگیری کنید. حتی نیروهای رده پایین. این انصاف نیست. برای کسانی که ادعای خدمت صادقانه دارند و حافظ جان و مال ناموس مردمند.

  • ناشناس
    0

    مگه کار دیگه ای هم بلدن ؟

  • رابی
    0

    عزیز من اونها مثل شما نیستند که فقط به فکر خودشان باشند و یک شاسی بلند بگیرند بلکه از اونجایی که خیلی به فرزندان خودشان مهر می ورزند برای اونها نیز چند تا شاسی بلند اضافه گرفتند که یک وقتی غصه نخورند.

  • ناشناس
    0

    نماینده باید وجدان کاری داشته باشد تا خودش را گم نکند

  • حائری
    0

    وعده های توخالی قبل ازانتخابات به مردم وپس از انتخابات فراموشی واستفاده از موقعیت خود به نفع خویش ؟

  • یه نفر
    1

    اگه به تو هم ماشین می دادن هیچوقت قضیه رو علنی نمی کردی ...............

  • ناشناس
    2

    خدا به دادمون برسه ،بخور بخور عجیبی تو این مملکت راه انداخته اند ،یکی هم پیدا نمیشه که جلوشون را بگیره ،چه به چین وروسیه ،حوثی وحزب الله وحشدالشعبی،و،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،میدهند چه خودشان می خورند ملت هم زیر گرانی ها له شوند به درک

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      والله مشاور فرویدت کم از رواج قرص شاد نمی خوره تو که زمین زیرت را هم آسفالت کردی محصول از کجا دربیاد خوبه غزه ده ساله محاصره است

  • ناشناس
    10

    رانت خودرو همه ملت گرفتند و نه عده ای در مجلس

  • پرتو
    1

    خیلی بدی .کشش نده .

  • ناشناس
    0

    نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
    سنگ‌دل این زودتر می‌خواستی حالا چرا؟!

    مدیونی اگر فکر کنی که کسی فکر می کند که این صحبت ها و افشاگری و پرده افکنی های دیرهنگام جنبه تبلیغاتی دارد و به خاطر انتخابات و کسب رای است!
    قربان! آن زمان که بودی و دیدی باید فریاد می زدی و از امثال نمایندگان افشاگر تبریز حمایت می کردی که به خاطر مصلحت و منفعت سکوت کردی و حالا که راند آخر انتخابات رسیده است و لبه تیغ بودن یا نبودن هستی، لب به سخن گشوده ای؟!

  • خادم
    1

    وقتی یک مکانیک و صافکار بیسواد شاسی سوار شده چرا یک نماینده دکترا که ادعا مردمی هم میکنه شاسی سوار نشه ؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مکانیک تجربی و صافکار خودرو اگر هم کم سواد باشد حرفه و کار فنی بلد است نماینده سخنران با مدرک کیلویی چی؟!

    • ف
      0

      برای اینکه هنر داشته صرف طوطی وار نیست عجب نظری دادی مکه دزدی کرده

  • ناشناس
    0

    نتونستیم برای خودمون تمدنی بنا بذاریم که مسئولین کارکشته و مردمانی فرهیخته داشته باشه
    حیف !!!

  • ناشناس
    0

    خب دیگه، سفره انقلاب رو پهن کردن، اینا اومدن سهم خودشون رو برداشتن و رفتن!🙄🤔🤬😳🫣😞

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها