رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی:

نتانیاهو و کابینه‌اش تهدیدی موجودیتی برای اسرائیل هستند

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد نخست وزیر این رژیم قدرت بازدارندگی آن را از بین برد.

نتانیاهو و کابینه‌اش تهدیدی موجودیتی برای اسرائیل هستند

یائیر لاپید در توییتی نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و کابینه وی به تهدید موجودیتی برای اسرائیل تبدیل شده‌اند. دوستان و دشمنان اسرائیل ضعف کابینه کنونی را می‌بینند. هفته گذشته در واشنگتن بودم و نشست‌هایی با مسؤولان داشتم. آن‌ها از بی‌مسؤولیتی و سوءمدیریت این کابینه شوکه شده‌اند. درحالی که آمریکا به تعهد خود به دفاع از امنیت اسرائیل عمل کرد نتانیاهو این کار را نکرد. تمام چیزی که از امنیت برای ما باقی گذاشته، خرابه‌ها و آوارهایی از بئیری تا کریات شمونا و خشونت غیرقابل کنترل تروریست‌های یهود و فقدان کامل بازدارندگی اسرائیل است.

وی افزود: باید فورا برای سرنگونی این کابینه‌ای که برای ما تخریب و ویرانی به بار آورده و همچنان به بار خواهد آورد، انتخابات برگزار شود.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

به دنبال این درگیری‌ها بیشتر شهرک‌های شمال اراضی اشغالی تخلیه شد و ساکنان تأکید می‌کنند که تا زمان پایان یافتن تهدید حزب‌الله لبنان به این شهرک‌ها بازنمی‌گردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اگر نتانیاهو در قدرت نبود هیچ جنگی نبود ،،اسراییل باید نتانیاهو را حذف کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها