سردار سلامی: رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است/ ویدئو

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است، گفت: هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی رژیم صهیونیستی برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است.

سردار سلامی: رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است/ ویدئو

حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه مراسم روز قدس در دانشگاه تهران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از ۷۵ سال قبل آن را در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و بعد از آن آمریکا جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سر پل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در منطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاست‌های جنایتکارانه و استعمارگرانه آمریکای جنایتکار باشد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: از آن تاریخ ننگین سال ۱۹۴۵ به این طرف، که رژیم صهیونیستی به عنوان موجودیت تصنعی در ذل حمایت‌های شیطانی غرب به‌خصوص آمریکا و انگلیس قرار گرفت، جنایت‌های بی‌شمار این رژیم، امنیت و شب و روز خوش و آرامش را از ملت مسلمان فلسطین و از بخش دیگری از سرزمین‌های اسلامی و عربی گرفته است. جنگ‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۵۶ و ۱۹۶۷ ، ۱۹۷۳ تا قبل از انقلاب اسلامی مجموعا نبردهایی بود که آمریکا و انگلیس و فرانسه با میدان داری رژیم صهیونیستی برای بی‌سرزمین کردن و آواره‌کرن یک ملت ریشه‌دار روی زمین به نام فلسطین انجام دادند.

وی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را نمادهای واضحی از سم مهلک تزریق شده از سوی آمریکا بر پیکره جهان اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: آمریکای فاقد عقل سیاسی برای حفظ و بقای این رژیم بی‌ریشه که فروپاشی آن از هر جهت بسیار شدنی و ممکن و به فضل الهی نزدیک است، هزینه‌های سنگین سیاسی، اقتصادی و امنیتی فراوانی را متحمل شده است. امروز جنایت‌های رژیم صهیونیستی که توسط آمریکا حمایت می‌شود آمریکا را در مرکز نفرت جهانی قرار داده است.

شخصیت سیاسی آمریکا تحت تاثیر حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی و حمایت سیاسی در وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و حمایت‌های روانی رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی و تلاش برای غلبه دادن اراده سیاسی خود از طریق سلطه دادن به این رژیم بر جهان اسلام، امروز شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در منطقه و جهان در حال زوال است.

 سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا مجبور شده است نقطه تمرکز خود را از اقتصاد بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زوال او از این منظر شتاب گرفته است اما آمریکا حاضر نیست این رژیم را رها کند، گفت:  رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا امروز زنده است. او در اتاق مراقبت‌های ویژه سیاسی، امنیتی، و روانی آمریکا در حال نفس کشیدن است هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب از بینی رژیم صهیونیستی برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است و دور نیست.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    0

    داداش گاهی وقتها از خود امثال شما میشنویم که امریکا را لابی صهیونیستی اداره میکنه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسرائیل کشوری بسیار پیشرفته در غرب آسیا و خاورمیانه! کشوری که به دارا بودن بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص مشهور است! اسرائیل قوی ترین متحد آمریکا در غرب آسیا و خاورمیانه! اسرائیل بزرگترین سهامدار خارجی شرکتها و بانکهای آمریکایی! اسرائیل دارای برترین دانشگاههای جهان در خاورمیانه و ...

  • ناشناس
    0

    باز رجزخوانی توخالی و بازی با کلمات شروع شد! اسرائیل دیگر کار باقیمانده ای مانده با نیروهای ایرانی و مقاومت نکند! هر اقدام غیرممکن و نشدی را که خواسته با نیروهای ایرانی و مقاومت چه در داخل ایران و چه لبنان و چه سوریه انجام داده است. از ترور دانشمندان هسته ای و نیروهای حکومتی و نظامی تا ترور محسن فخری زاده با داشتن ۱۱ محافظ همراه تا ترور فرماندهان عالی مقاومت و سپاه قدس در لبنان و سوریه و ...

  • ناشناس
    1

    تازه تو کما و زیر هوا است این بلاها را سرتون میاره اگر نبود چی میشد خخخ

  • ناشناس
    0

    پس مواظب باشید از زیر تنفس مصنوعی آمریکا در نیاد، چون اون وقت برامون خیلی بدتر میشه، میاد تو تهران میزندتون!!!!

  • ناشناس
    0

    ارز قوی = کشوری قدرتمند ارز قوی یعنی = ملت ثروت مند ارز قوی= ملتی در ارامش و اسایش ملتی در ارامش و اسایش = پشتیبان مستحکم برای حاکمیت پشتیبان مستحکم ملت یعنی = ۸۰ میلیون کلاهک هستی فقط اقدار در اقتصاد است الباقی شعار است شعار

  • فاتح
    24

    انها که از پیروزی های ارباب صهیونیستی شان با اسم ناشناس کامنت می گذارند فراموش کرده اند که اسقاطیل تا قبل از انقلاب ایران قدرت بدون حریف خاورمیانه بود و شعار راهبردی اش از نیل تا فرات بود ! در ۴ جنگ مهمی که با همه کشورهای عربی داشت همه را شکست داد طولانی ترین جنگش فقط شش روز طول کشید ، اما بعد از انقلاب اسلامی بزرگترین ضربات به اسرائیل وارد شده ، امروز جنگ های اسقاطیل شش ماهه شده ، ان هم با یک گروه کوچک بنام حماس !؟ تا کنون چند بار از حزب الله شکست خورده ،در جنگ اخیر میلیاردها خسارت اقتصادی به اقتصادش تحمیل شده ، بنادر دریایی اش از کار افتاده ، صنعت گردشگری اش به کلی فلج شده ، در دریای سرخ که مهمترین ابراه واردات و صادرات اسقاطیل بوده انصارالله یمن بلای جانش شده ، صدها هزار نفر اواره از جبهه شمالی روی دستش مانده ، تمام دانشجویان و اتباع برون مرزی اش به خدمت سربازی فرا خوانده شده اند ، مشکل اسرایش لاینحل مانده ، پهمادها وموشک های شلیک شده از عراق و یمن ارتشش را دائم به صورت اماده باش نگه داشته ، به دلیل جنایت های مکرر جنگی از قبیل بمباران بیمارستان ها و مدارس ودانشگاه ها و... در افکار عمومی جهان مفتضح شده است ، هیمنه شکست ناپذیری اش لگد مال شده و.... دهها سیلی دیگر ، حالا شما نسناس های مزدور کنار گود بشینید و به جای اسقاطیل رجز بخوانید !؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسراییل با مصر جنگید و صحرای سینا و قسمت هایی از مصر را اشغال کرد ، ولی پس از صلح با مصر ، صحرای سینا و اون قسمت های اشغال شده را به مصر برگردوند و مثل روسیه که خاک اوکراین را به خودش ضمیمه کرده از این کارها نکرد . از نیل تا فرات را از کجا در اوردید .

    • ناشناس
      0

      آیا با راه اندازی ماجراجویی به منظور تبادل برخی اسرای فلسطینی با گروگان های اسرائیلی ارزش به کشتن دادن بیش از ۳۳ هزار نفر فلسطینی نظامی و غیرنظامی تاکنون و از دست دادن ادوات نظامی و تخریب کامل زیرساخت های حیاتی و بیمارستانها و خانه ها و منازل مردم بی گناه غزه را داشت؟! آیا حماس و پشتیبانان خارجی او به این موضوع فکر کرده بودند اسرائیل این نوبت جنگ با حماس را در کوتاه مدت بر اثر فشارهای شورای امنیت خاتمه ندهد و آنرا تا ششماه و بیشتر به درازا بکشاند تا تعداد بیشتری از نیروهای نظامی حماس را نابود و قدرت نظامی او را تضعیف کند. قطعاً اگر حماس و پشتیبانان خارجی بی تجربه او به این مهم فکر می کردند هیچ موقع این اشتباه استراتژیک و خطای محاسباتی را مرتکب نمی شدند تا نزدیک به ۳۵ هزار فلسطینی را برای نائل نشدن به هیچ دستآوردی به کام مرگ بکشانند!

    • رابی
      0

      خب این اراجیفی را که فرمودی چه ربطی به ملت ایران دارد. شما اگر بیل زنید زمین خودتان را شخم بزنید که مردم تا کمر توی سطل زباله برای ته مانده غذا خم نشوند.احتمالا یا ایرانی نیستی یا نوکر تازی ها هستی.

    • ناشناس
      0

      خطرناک ترین انسانها کسانی هستند که عامدانه خود را به حماقت میزنند
      حماقت عمدی باعث تکرار اشتباه میشود

  • ناشناس
    0

    مردم غزه قربانی حماقت حماس شدند حماس احمق بهانه کافی به دست اسرائیل داد بهانه ای که تاکنون به این شکل پیش نیامده بود ان احمق ها پای ایران را هم به معرکه باز کردند از اسرائیل توقعی نیست اما قبل از این وقایع مردم داشتند زنگی میکردند در غزه محو شده از نقشه ان کودک و زن و مرد پیر و ناتوان خونشان به خاطر دوست نادان از بین رفت ادامه این حماقت دیگر در غزه نخواهد بود به ایران خواهد کشید حماقت بس است

  • علی
    0

    درجواب فاتح عامو همین الانم اگر حماس وصد کروه عربی وغیر عربی از پشت سنگر انسانهای بی گناه بیان بیرون دو روز بیشتر برا اونا گار نمی‌بره به شش روز هم نمیکشه جنگ شش روزه مرد ومرد ونه اومدن بیرون شهر جنگیدن نه تو تونل‌ها وپشت بجه ها

  • ناشناس
    0

    دیگر دوران نرم افزاری گذشته با صحبت حرف الزمان کارسخت افزاری وتصمیم سخت در قبال اسرائیل که یک درس پشیمان کننده بگیرد دیگر صببر تمام شده وخود شما هم خواهان همینین که اسرائیل باید تببیه شود

  • جکی
    0

    معمولا وقتی متنی از آقای سلامی میاد، زیر متن جایی برای اظهارنظر نبود، اولین باره می بینم جای اظهارنظر داره
    واکنش ها و تعداد +٫ - ها هم بسیار جالب بوده!

  • ناشناس
    0

    مردم از شما که فقط همفکران خودتون رو می‌بینید و اونها رو مردم میدونید و همه ی سیاستهای داخلی و خارجی شما بر مبنای توهمات اخرالزمانی هست و رقم میخوره خسته شده اند و بیزار، دست بردارید از این لجاجت ها و تحقیر کردن مردم با این وضع عاقبت خوبی در انتظار هیچ یک از ما نیست.

    ولا تحسبن الله غافلاً عما بعمل الظالمون»

    و گمان نکنید که خداوند سبحان از عمل ظالمان غافل است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها