عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

صبر ایران به معنای عقب‌نشینی نیست/ مقابله به مثل خواهیم کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران با اسراییل سر جای خودش است و به موقع انجام خواهد شد.

صبر ایران به معنای عقب‌نشینی نیست/ مقابله به مثل خواهیم کرد

فداحسین مالکی در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: اقدام غیراصولی و خارج از چارچوب عرف بین‌المللی که توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفت، مبین این واقعیت است که استراتژی رژیم صهیونیستی به خصوص دولت افراطی نتانیاهو بر هم زدن معادلات منطقه است.

وی توضیح داد: تاکنون و در طول تاریخ سابقه نداشته که مراکز قانونی و دیپلماتیک یک کشور مورد هدف نظامی آن هم به این صورت قرار گیرد. صهیونیست‌ها که طی ماه‌های اخیر مردم بیگناه غزه و فلسطین را به خاک و خون کشیده‌اند، می‌خواهند منطقه را دچار چالش و آشوب نظامی کرده و دنیا را به یک بن‌بست سیاسی بکشانند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران با اسرائیل سر جای خودش است و به موقع انجام خواهد شد. اسرائیلی‌ها به دنبال جنگ افروزی بوده و می‌خواهند پای بسیاری از کشور‌های قدرتمند منطقه و به خصوص ایران را به جنگ فرسایشی خود بکشانند، اما بدانند که جمهوری اسلامی ایران به خوبی شرایط را مدیریت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسرائیل مدت‌ها به ویژه در پی حوادث خونین اخیر در غزه به دنبال آن است تا به نوعی پای ایران را به طور مستقیم به یک جنگ تمام عیار بکشاند و بعد خودش را کنار بکشاند و ایران را در مقابل آمریکا قرار دهد؛ این راهبرد کاملاً سوخته و استراتژی آشکاری است که اسرائیلی‌ها دنبال می‌کنند، اما ایران تاکنون مدیریت خوبی نسبت به موضوع داشته است و در ادامه هم خواهد داشت.

مالکی تاکید کرد: صبر و متانت جمهوری اسلامی ایران به معنای عقب نشینی کشورمان از استراتژی پاسخ به اسرائیل نیست، بلکه به معنای مدیریت و کنترل شرایط از سوی ایران است و از سوی دیگر با این هدف است تا دنیا بیشتر متوجه خباثت‌های اسرائیلی‌ها شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری حقوقی جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران، گفت: ایران، سوریه و سایر کشور‌های منطقه باید سریعاً نسبت به برگزاری اجلاسی مشترک در تهران یا دمشق به دلیل این کار خلاف عرف و قانون اسرائیل اقدام کنند.

مالکی با اشاره به اینکه روز قدس امسال بسیار مهم است و باید مردم همه کشور‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان نسبت به دادخواهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام کنند، گفت: روز جهانی قدس که پیش رو داریم قطعاً نسبت به روز قدس سال‌های قبل متفاوت و باشکوه‌تر خواهد بود، چرا که دنیا با جنایت جدیدی از سوی رژیم صهیونیستی مواجه است.

وی متذکر شد: چندین ماه است که رژیم صهیونیستی از هیچ اقدام و حمله‌ای به مردم مظلوم فلسطین مضایقه نکرده و افکار عمومی را متأثر کرده است. بر این اساس، علاوه بر کشور‌های اسلامی، مردم کشور‌های غیراسلامی هم باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و علیه رژیم صهیونیستی شعار دهند. در روز جهانی قدس امسال قطعاً حضور ملت‌های اسلامی نسبت به گذشته پرشورتر و پرمعناتر از قبل خواهد بود.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • رابی
    2

    صبر شما فقط به معنای بزدلی شماست .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      اگه اسرائیل رو زدیم ،نمیای اینجا گریه و زاری کنی که چرا همفکرات دلار رو شدیدا بردن بالا؟و چرا همپالکی هات احتکار رو شروع کردن؟

    • رابی
      3

      اگر جرأت داشتید و یک موشک مثل صدام حسین به اسرائیل شلیک کردید دیگه فرصت پیدا نمی کنید گریه و زاری ما را ببینید 😆😆😆😅

  • ناشناس
    2

    فقط بلدید عوام را به راهپیمایی بکشانید شماها یک ترسو بیش نیستید

  • ناشناس
    2

    آره همه میدانیم، قسم نخور

  • ناشناس
    2

    مقابله به مثل کار ما ایرانی ها نیست! چونکه نه جنگنده بمب افکن پیشرفته نسل پنجم و دور ایستای آنرا داریم و نه موشک دوربرد هدایت شونده آنرا داریم نه خلبان آموزش دیده و متبحر آنرا داریم و نه توان رسوخ و نفوذ حتی یک پشه را از انواع پدافند موشکی پیشرفته اسرائیل را داریم!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      عوضش موشک هارمونیک داریم

  • ناشناس
    0

    تو رو به ابولفضل قسمت میدم ببخشش

  • عباس
    0

    شک نکنید که حتما با بمب اتم جواب خواهد داد اسرائیل...پس اگر جوابی در کار هست باید کار برای همیشه انجام بگیره .یا رومی رومی یا زنگی زنگی .شتر سوا ی دولا دولا نمیشه

  • ناشناس
    1

    شروع شد نرمش قهرمانانه و کرنش پهلوانانه و صبر ایوبانه و ....

  • ناشناس
    0

    تصمیم گیران پاسخ مافیا و سودجویان هستند که هرگز اجازه نخواهند داد.منافع ارزشش بیشتر از پاسخ است .

  • ناشناس
    0

    فقط حرف حرف حرف

    کسی میخواد کاری انجام بده جار نمیزنه
    تا حالا چندبار انتقام گرفتید؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها