۲۸سال پیش در چنین روزی

روایت هاشمی رفسنجانی از مرگ مشکوک فرزند حسن روحانی

هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال ۷۵ خود به مرگ پسر حسن روحانی به خاطر شلیک یک گلوله اشاره می‌کند.

روایت هاشمی رفسنجانی از مرگ مشکوک فرزند حسن روحانی

هاشمی رفسنجانی یکشنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۷۵ نوشت: تا عصر در منزل بودم بیشتر بستگان در سفرند و خیلی اطرافمان خلوت است. آقا جلال برای ناهار با آبگوشت دیزی و نان خانگی که خودش در منزل درست کرده بود میهمانمان کرد.

به منزل دکتر حسن روحانی برای تسلیت فوت فرزندش رفتیم. خیلی ناراحتند.حقشان هم هست فرزند ۱۸ ساله ای را به وضع مشکوکی از دست داده اند و تحقیقات هم تاکنون چیزی را مشخص نکرده نه قاتل معلوم است و نه انگیزه قتل. گلوله از شقیقه راست وارد شده و از آن طرف بیرون رفته. تنها در خانه بود، برادرش که نیمه شب رسیده هنوز جان داشته و دامادشان را که دکتر است فورا خبر کرده اند و هنوز نبض داشته و قبل از رسیدن آمبولانس تمام کرده است. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۸ سال پیش در چنین روزی در نوشت: آقای روحانی با تفصیل حادثه را توضیح داد تمام اعضای خانواده و خواهران و والدین و اخوان جمع بودند دعوتشان کردم که برای رفع وضع گرفته از عزاداری فردا به سد لتیان بیایند. 

با مهدی به لتیان آمدیم‌. گزارش‌هایی از وزارت امورخارجه آوردند درباره شرایط و روابطمان با آلمان که بعد از صدور حکم بازداشت آقای علی فلاحیان وزیر اطلاعات رو به تیرگی می رود.

منبع: دیده بان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بهاری الاصل
    0

    همه چیز معلوم است ولی به نفع افساد طلبان نیست که بفهمند قاتل کیست

  • ناشناس
    0

    بله به خاطرهمین بابام میگفت به دوچیزدست نزن یکی پریزبرق یکی سیاست خطرناکه

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این را‌هم می گفت که جوان با اسلحه کمری و تحویلی پدر در خانه کشته شده است !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها