محمود واعظی: نامه علت ردصلاحیت حسن روحانی مهر محرمانه دارد

محمود واعظی گفت: وقتی که آقای دکتر لاریجانی را رد کردند و دلایلش اعلام شد یکی از اتهامات این بود که ایشان با دولت همراهی می‌کردند.

محمود واعظی: نامه علت ردصلاحیت حسن روحانی مهر محرمانه دارد

با نامه شورای نگهبان درباره دلیل ردصلاحیت روحانی گپ و گفت با محمود واعظی کلید خورد، نامه ای که بنا به روایت واعظی «مُهر محرمانه» بر آن خورده است و هنوز رسما جزئیاتی از آن در فضای رسانه ای نه از سوی شورای نگهبان نه از سوی روحانی منتشر نشده است.

محمود واعظی، در گفتگویی این ردصلاحیت را بهای شجاعت روحانی دانست.

بخش هایی از گفت و گوی واعظی را در ادامه می خوانید:

  • اعتقاد داریم بخاطر حقوق شهروندی که هر شهروند ایرانی دارد، وقتی افراد کاندیدا می‌شوند و ردصلاحیت می‌شوند باید دلیلش را به طور شفاف بدانند و شورای نگهبان به آنها اعلام کند. طبیعی است که مردم باید بدانند چرا کسی که در ۴۰ سال گذشته و حتی قبل از انقلاب فعالیت داشته و بعد از انقلاب در مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، دو دوره ریاست جمهوری و ...سمت‌های مهم داشته و مورد تایید مردم قرار گرفته و بارها تایید صلاحیت شده، این بار تایید صلاحیت نشده است؟
  • نامه شورای نگهبان درباره ردصلاحیت روحانی مُهر محرمانه دارد.
  • وقتی که آقای دکتر لاریجانی را رد کردند و دلایلش اعلام شد یکی از اتهامات این بود که ایشان با دولت همراهی می‌کردند. در صورتی که مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که سران سه قوه باید با هم همکاری نزدیکی داشته باشند تا مسائل کشور را با هم درک و حل کنند.
  • من جایی گفتم در آن دوران (دولت روحانی) در صداوسیما مجریانی بودند که هر چه تندتر علیه دولت و رییس جمهور حرف می‌زدند، کنایه می زدند یا فحاشی می‌کردند، برنامه‌های بیشتری می گرفتند. از من پرسیدند این افراد چه کسانی هستند؟ گفتم امروز دیگر در صداوسیما نیستند؛ زیرا تاریخ مصرفشان تمام شده‌است.
  • انتخاباتی انجام شد؛ تمام شد و عده‌ای نیز رأی آوردند. هنوز منتخبین به مجلس نرفته‌اند و قسم نمایندگی را نخورده اند اما ببینید که با چه ادبیاتی علیه هم دیگر صحبت می‌کنند. از طرفی مجلسی‌های ما با رأی کمی از مردم به مجلس رفته‌اند و از طرف دیگر خودشان با خودشان دعوا دارند که دنبال این هستند که چه کسی به هیات رئیسه برود یا نرود. من نمی‌دانم این مجلس می‌خواهد چطور با مردم کار کند؟ مصاحبه منتخبین را در رابطه با حجاب و موضوعات مختلف ببینید که چطور حرف می‌زنند.
  • اگر بخواهیم دکتر روحانی را بشناسیم، باید سال‌های قبل انقلاب و زندگی ایشان را از جوانی‌اش و سخنرانی‌هایی که انجام داده مطالعه کنیم. در آن دوران ایشان مدت زیادی از شهری به شهر دیگر می‌رفت که دستگیر نشود.
  • او معمولا در سخن گفتن شجاعت زیادی دارد، امروز هم دارد بهای همان شجاعت را می‌پردازد. این‌ که در مجلس خبرگان ردصلاحیت شد به نظرم بهای شجاعت در سخن گفتن و اظهارنظر کردنش است وگرنه علم او و صلاحیت مورد نیازش برای مجلس خبرگان، بارها تایید شده‌ بود.
منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    2

    خالص سازی کردند ،،تا منصوبین تعقیر نکنند ،همین آش است همین کاسه

  • ناشناس
    4

    هرکس دغدغه اش مردم باشد رد صلاحیت و محکوم به انزواست

  • ناشناس
    5

    بازم صدرحمت به دوره روحانی

  • ناشناس
    3

    میزان در هر کس حال فعلی او است. فقط این نیست که رد صلاحیت شده در طول تاریخ بنگر ببینید چه کسانی رد صلاحیت و رفوزه شده اند.

  • ناشناس
    3

    خدا رحمت کند امام را که گفت: ملاک عمل حاضر افراد در رابطه به اسلام و جمهوری اسلامی است نه گذشته و نه آینده هرکس شعر نا باب خود را می خواند.

  • لعیا
    0

    این چقدر بدبخته که عاقبت و آخرت خودشو برای حفظ دنیای دیگری فروخته

  • ناشناس
    1

    میزان در هر کس حال فعلی او است. فقط این نیست که رد صلاحیت شده در طول تاریخ بنگر ببینید چه کسانی رد صلاحیت و رفوزه شده اند،خدا رحمت کند امام را که گفت: ملاک عمل حاضر افراد در رابطه به اسلام و جمهوری اسلامی است نه گذشته و نه آینده هر کس شعر نا باب خود را می خواند../ شجاع و...؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

  • ناشناس
    1

    گزارش تحریم از داخل کشور را پیدا کنید و بخوانید خیلی مهم است تحریم جنگ و محاصره اقتصادی است فقط باید از خارج از کشور باشد نه داخل تحریم مسلمان حکم شرعی دارد رساله ها حکم محارب نوشته میلیونها واحد مسکونی چگونه یک شبه میلیاردی شد با بحران های ساختگی و پیوستن به تحریم‌های ظالمانه کاخ سفیدواحد مسکونی باید به ملت به قیمت قبل تحریم عرضه شودگزارش به برخی مسولین کشوری و ادارات دولتی و استادان و دانشجویان داده شده هیچ کشور شرعی و انقلابی واقعی مردم خود را تحریم نمیکند روزنامه دنیای اقتصاد ۱۷ دی نیز تیتر مرتبط موضوع منتشر نموده است انتشار مطلب یا تیتر قوی به اجرای آن و عدالت کمک بسیار میکند حدود ۷۰ میلیون مستاجر داریم و خونه خرابه و آلونک نشین که هیچ حقی تو کشور ندارن و کشور مال آن مالکان است تحقیقات نشان داده که تبلیغات راه موفقیت و اکثر راههای که در اینترنت برای فریب مردم و جوانان فراوان است بخاطر این است که از این قضیه واحد‌های مسکونی و تحریم داخلی مطلع نشوند ما نباید در یک کشور اسلامی برای یه واحد مسکونی تو یه منطقه متوسط شهر نیاز به ثروتمند و پولدار شدن باشه ارزشها باید معنوی باشه نه صد سال کار کنی حتی پول پیش را نداشته باشی اونهم با تحریم از داخل چهل ساله وضع همینه مگه چند تا کشوره مگه چند تا ملته اینجا

  • خیانت تحریم از داخل کشور را خدمت ندانیم
    0

    همه می‌دونن که ما کشور پیشرفته ای نیستیم و جامعه ما از لحظ اجتماعی پیشرفته نیست داشتن موبایل و خودرو مدل جدید پیشرفت عقلی و اجتماعی حساب نمیشه بنابراین هر حرفی گفته میشه و شده بدون اینکه مبنای حقیقت و صداقت داشته باشه بنابراین خیانت به ملت خدمت می‌دونه و گفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها