شهادت و زخمی شدن ۴۰ سوری در حمله آمریکا به «دیرالزور»

وزارت دفاع سوریه امروز (سه‌شنبه) از شهادت و زخمی شدن ۴۰ سوری در حملات جنگنده های آمریکا به مناطق مختلف در استان دیرالزور خبر داد.

شهادت و زخمی شدن ۴۰ سوری در حمله آمریکا به «دیرالزور»

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) در این باره به نقل از یک منبع در وزارت دفاع این کشور اعلام کرد: نیروهای اشغالگر آمریکا بامداد امروز با استفاده از جنگنده‌ها و پهپادهای خود، تعدادی شهرک، روستا و اماکن نظامی را در استان دیرالزور و حومه آن هدف قرار دادند.

این منبع گفت: این تجاوز منجر به کشته شدن هفت نظامی و یک غیرنظامی، زخمی شدن ۱۹ نظامی و ۱۳ غیرنظامی و نیز وارد شدن خسارات مادی شدید به اموال عمومی و خصوصی شد.

همچنین خبرگزاری «اسپوتنیک» بامداد امروز به نقل از منابع محلی در استان دیرالزور اعلام کرده بود: «ساعت ۰۱:۴۹، جنگنده‌های آمریکایی با انجام ۱۰ حمله هوایی همزمان چند منطقه را در این استان و حومه آن هدف قرار دادند.»

این حملات خیابانی در قلب شهر دیرالزور و همچنین محله «التمو» در شهر «المیادین»، منطقه «السویعیه»، روستای «الصالحیه» و خیابان «الهجانه» در شهر «البوکمال» انجام گرفت.

طبق گفته این منابع، لحظاتی قبل از این حملات نیز انفجارهای شدید همزمان شهرهای «المیادین»، «البوکمال» و داخل شهر دیرالزور در شرق سوریه را لرزاند که گفته می‌شود ناشی از حملات آمریکا بوده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    چی میکنن اونجا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لت و پار شدند

  • ناشناس
    1

    خدارو شکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها