فعال سیاسی اصولگرا: روزه خواری در کشور عادی شده/ پلیس با روزه خواران برخورد کند

فعال سیاسی اصولگرا نوشت: احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست.

فعال سیاسی اصولگرا: روزه خواری در کشور عادی شده/ پلیس با روزه خواران برخورد کند

کوشکی در یادداشتی خطاب معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نوشت: روزه‌خواری و تظاهر به آن برای مکلفین حرام است.درماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی برای کسانی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، جرم‌انگاری و مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

اخیراً مردم روزه‌دار طی تماس‌های مکرر با وزارت کشور،درباره بی‌توجهی‌ به حرمت ماه رمضان اظهار گلایه و شکایت کرده اند.

رستوران‌ها، کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و اغذیه‌فروشی‌های داخل شهرها، مطلقاً اجازه فعالیت تا قبل از افطار را ندارند.برخی تصور کردند می‌توانند با پوشاندن شیشه‌ها و ایجاد استتار در داخل مکان‌ها ارائه خدمات داشته باشند! به هیچ عنوان چنین مجوزی وجود ندارد و اگر کسانی به اشتباه برداشت کردند که مجوزی در این زمینه دارند، فاقد اعتبار است.

حتی در شهرهای مسافرپذیر، عزیزان مسافر نباید در ملاءعام اقدام به روزه‌خواری کنند. دادستان کل کشور تاکید داشت که روزه‌خواری در ملاءعام، تحت هر شرایطی جرم است و تفاوتی ندارد که در ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه یا رستوران باشد و افراد نباید در این مکان‌ها به صورت علنی روزه‌خواری کنند.

هفته دوم ماه رمضان گذشت و در این مدت شاهد وسیع ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ ج.ا.ا بوده ایم و معاون وزیر کشور یادشان آمده معین کنند چه کاری مجاز و چه رفتاری مجرمانه است!

برادر ارجمند !

این فرمایشات باید یک هفته قبل از ماه رمضان بیان می شد!

به نظرتان هفته دوم ماه مبارک برای بیان این فرمایشات دیر نیست؟

البته می دانید و باید بدانید کدام زیرمجموعه شما قبل از ماه رمضان مجوز روزه خواری در رستورانها و ساندویچی ها و ...را صادر کرد !

چرا آن زمان مانع تصمیم غلط آن مجموعه نشدید؟

چرا وقتی شکایتهای مومنان روزه دار بالا گرفت به یاد حفظ حرمت ماه رمضان افتادید؟

احتمالا از عادی شدن روزه خواری در کشور اطلاع دارید و می دانید هیچ یک از روزه خواران برای فرمایشات شما تره هم خورد نمی کند چون این ممنوعیت ها از حداقل ضمانت اجرا هم برخوردار نیست!

اطلاع دارید تا امروز چند نفر به جرم روزه خواری علنی توسط پلیس تحت تعقیب و برخورد قانونی قرار گرفته اند؟

اصلا نیروی انتظامی دغدغه و حساسیتی در این مورد دارد یا خیر؟

جناب معاون!

بر اساس قانون چه کسی و کدام دستگاه باید درباره عدم رعایت قانون در موضوع شیوع روزه خواری پاسخگو باشد؟

از نظر قانون مجری فرمایشات شما کیست؟

البته مقصر اصلی در آزاد شدن روزه خواری در ج.ا.ا، رؤسای قوای مجریه و قضائیه هستند چون :

دولت و زیرمجموعه های آن ( وزارت میراث ، وزارت کشور ، وزارت راه و...) برای ماه رمضان اهمیتی قائل نشده و برای حفظ حرمت این ماه و مقابله با روزه خواری اقدامی شایسته طراحی نکرده اند( در حالی که برای انجام سفرهای نوروزی و دهها امر کم اهمیت دیگر، برنامه ریزی و اقدامات متعددی را انجام داده اند!)

عدلیه هم (مانند سنوات قبل) اعتقاد و تمایلی به مجازات روزه خواران و برخورد قانونی با این جرم ندارد و بهترین گواه این مدعا عدم ارائه آمار وگزارش از سوی قوه قضائیه در این مورد است! (چون آقایان وقتی کاری کرده باشند حتما گزارش مفصلی می دهند!)

آقایان رئیسی و اژه ای!

آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عح) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در ج.ا.ا دارید؟

منبع: هم میهن
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 25
  • محمد
    1

    عزیز دل بابا به جای این حرفها بایستی دغدغه عدم توانایی مردم روزه دار در تهیه سحری و افطاری حداقلی را داشته باشی در مورد گرسنگی . فقر . حقوق و درآمد ناکافی و شرمندگی پدران این سرزمین در مقابل زن و فرزندان غیرت داشته باشی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      عالیجناب پورسینا فرموده اند که من از گاو میترسم چون شاخ دارد و عقل ندارد.

    • ناشناس
      0

      فعلا همه فکر و ذهنشون مشغول مبارزه با بی حجابی هست

  • اصغر
    3

    فعلا تمام توجهات به حجابه و روزه خواری در ملا عام و سگ بازی در الویت اول نیستن

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    زور و اجبار در ایران و مردم اون جواب نمیده رضا شاه را ندیدید ؟؟ تجربه چهل و پنج سال خودتان را ندیدید ؟؟؟
    به رای و نظر و خواست اکثریت مردم توجه کنید و دست از اعمال و سیاست های غیر منطقی و ظالمانه و زورگویانه و لجوجانه بردارید لطفا

  • چکش
    0

    خدا وکیلی از این کلمه خسته نشدید:
    برخورد کنید
    برخورد کنید
    .

  • ناشناس
    0

    وقتیکه روحانی و امام جماعت کشور از رانت و پول تا عادلانه استفاده میکنه،و اتفاقات دیگری از این دست که سبب دین گریزی مردم بخصوص نسل جوان شده ،آیا انتظاری بیش ازین هست ؟!
    آقای کوشکی کمی هم صدای مردم سیل زده ی سیستان باش،که در فقر و و بی خانمانی بسر میبرند ..

  • آرش
    1

    هرکاری کنید نمیتونید بر اکثریت و مردم ناراضی غلبه کنید ، بقول یه بنده خدایی با زور نمیشه مردم را به بهشت برد

  • Mm
    1

    اگر شما این حرفها را نزنی که پست و مقام نمی گیری. خدا عالم است که این حرفهای شما واقعا چقدرش برای اسلام است و چقدرش برای منافعتان.

    نظرات شما -
    • رابی
      0

      آمار دارایی و اموال این آقا و نحوه به دست آوردن ثروتش را اگر حساب و کتاب کنید متوجه می شوید که چرا این حرفها را می زند.

  • ناشناس
    0

    گر حکم شود که مست گیرند
    در شهر هرآنکه هست گیرند

  • رابی
    2

    ۱۲ ماه سال را جلوی فقرا کباب و شیشلیک بر بدن می زنید و کسی کاری بهتون نداره.اما ماه رمضان کسی حق نداره جلوی شما آب بنوشد!

  • ناشناس
    3

    اگربیماری داشته باشه چی جیره خور

  • سینا
    1

    اگه مردم بهشت زوری نخوان باید کیو ببینن

  • ناشناس
    0

    حرام خوری هم زیاد شده!!!

  • ناشناس
    1

    روزه و نماز حق فردی در مقابل خداست ولی خوردن و چپاول اموال بیت المال و دزدی و اختلاس مسئولین ،حق الناس است و خدا از حق خودش میگذرد ولی از حق الناس نمی‌گذرد ،اينا را شما،بر منبر گفته ایید ، راست و دروغش با شما و خدای ما

  • ناشناس
    10

    هر چیزی حرمتی داره، ماه رمضان هم حرمت داره، روزه خواری از نظر اسلام جرم است و تعزیر داره، حالا یه مشت بی عرضه قانون رو اجرا نمیکنن بماند و یه عده لجوج علنا روزه خوارند هم بماند،
    ملت هم بهتر است عقلانی بیندیشد، اصل دین راه نجات است که متاسفانه یه عده اون رو با سیاست خائنانه در هم کرده‌اند، بهتر است ما آن را جدا و عقلانی عمل کنیم، اگه یه عده بد عمل کردن دلیل بد بودن اصل نیست، شما نمیتونی بگی تعلیم وتربیت بده چون معلم‌ها بدن، اصل تعلیم و تربیت خوبه و لازم حتی اگه همه معلم‌ها و نیروهای آموزش و پرورش بد باشند، در مورد دین و کتاب خدا هم همینه

  • امید
    2

    بااین قیمتهای سرسام اور خوراک وهزینه ها روزه گرفتن دیگه کیلو چند؟؟

  • واقعیت تلخ
    0

    برای شیعیان صفوی ایرانی محرم و صفر و سیاه پوشی برای امام حسین اهمیت دارد و هیچ ارزشی برای ماه خدا قائل نیستند ، این یک واقعیت است در محرم و صفر اگر عروسی بگیرید دولت برخورد می‌کند ولی روزه خوری ماه رمضان اهمیت ندارد ،

  • امید
    3

    جناب اسسسسستاد.... مایی که بدلیل مشکلات اقتصادی روزه نمی گیریم ازحضراتی که روزه میگیرند ونمازشب میخونند ولی اختلاس وزمین خواری میکنند وبدتراز ان حاشا هم میکنند مسلمانتریم .....

  • ناشناس
    0

    اختلاس و رانت و دزدی چی؟ عادی نشده ؟

  • اشنا
    0

    وای بر غاصبان پست و مقام مخصوصا مومنانی که عاشق میز و مقام شده اند .بیشتر از این مردم را که بخاطر شما با خدا لج میکنند جهنمی نکنید . همه تقصیر مردم شما خوب و متدین. ولی راه بهشت را بسته اید و خیال میکردید با نمازتان و قیافه مومنانه میشه مردم را بهشتی کرد . لجاجت مردم در درگاه الهی به پای خودشان نوشته نمیشود بپای شما مینویسند که دخالت در دنیا و آخرتشان کردید

  • ناشناس
    1

    صبح سحر نزدیک است

  • ناشناس
    1

    پاسختان در مورد نابود کردن آب و خاک و اقتصاد مملکت و مردم به خداوند و امام زمان چیست ؟ آقا شکم گرسنه و گشنه ایمان نمیاورد آخر با کدام غذای مقوی سحر و افطار کنند با کیک و نوشابه که نمیشود روزه گرفت عمو!

  • ناشناس
    1

    باز یکی سر از لپ لپ درآورد نطق کرد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها