رصد کارمندان به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی کارمندان دولت منعقد شد.

رصد کارمندان به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی

کارمندان دولت که در هیات‌های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته‌اند به عنوان اشخاص پرریسک، تحت مراقبت و در صورت لزوم تحت محدودیت‌های اشخاص مظنون به پولشویی قرار خواهند گرفت و از طرف دیگر اشخاص مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی شده‌اند از طرف مرکز اطلاعات مالی به هیات‌عالی نظارت بر تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش‌تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت، تفاهم‌نامه همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر، دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری در آخرین روز اداری سال ۱۴۰۲ منعقد شد.

هدف از این تفاهم‌نامه شناسایی کامل‌تر و دقیق‌تر و همچنین رسیدگی موثرتر به جرایم و تخلفات کارکنان دولت در ارتباط با مفاسد مالی و پولشویی است، که از طریق تبادل اطلاعات کارمندان دولت که مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی هستند انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • J
    0

    فقط کارمندان رو رصد میکنید ؟؟ مدیران دولتی چی ؟؟؟

  • ناشناس
    0

    کارمند حوزه نداره که بخواند باغ و شرکت بنامش کنند بهتر است بالائری ها بیشتر رصد شوند .

  • ناشناس
    0

    اشتباه گفته منظورش مدیران بوده از این بابت عذرخواهی میکنم!!! به این مسیول باید گفت نیاز به اینکار نیست! کافیه وضع اقتصادی مدیران را قبل و بعد از مدیریت بررسی کنید اونوقت می بینی که با حقوق کارمند به کجاها رسیده اند! آره عموجون خودتی.....

  • ناشناس
    0

    مسائل ومشکلات کشور دلیلی بر پیگیری نکردن تخلفات کارمندان ومدیران دولتی نیست لیکن چنانچه به معیشت آنها رسیدگی نکنند تقصیر متوجه دولت است .بنابرین باید با احترام به قوانین کشور هرشخصی قصور کرد تحت نظر قرار گیرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها