آیت الله صدیقی در محکمه افکار عمومی

صحت و سقم پرونده‌ی زمین‌خواری در ازگل تهران در خصوص زمین ۴۰۰۰ متری، نیازمند زمان و اعلام‌نظر از سوی مقامات قضایی است.

آیت الله صدیقی در محکمه افکار عمومی

بدون تردید افشاگری‌های گاه و بی‌گاه به نام فسادستیزی، اسم رمزی برای عملیات روانی مشکوکی است که هزینه‌های گزافی را به اسلام و نظام که حاج‌قاسم عزیز آن را حرم نامید، وارد می‌کند و همین امر توجه بدون اغماض قوه قضائیه برای بررسی این پرونده را می‌طلبد تا زوایای آن مشخص شود. این در حالی‌است که به‌ظاهر آیت‌الله صدیقی هدف خاص این پرونده است، ولیکن ابعاد آن به نظر گسترده‌تر است‌.

ماجرا آنجا نگران‌کننده می‌شود که طی سال‌های اخیر، افشاگری‌های سبک دعوت به "دوئل فرانسوی" و بعد زنجیره‌ای از عملیات‌های رسانه‌ای و فضای‌مجازی کارکردی متفاوت از صرفا اجرای عدالت و برخورد با فساد پیدا می‌کند.
«مسئولین کشور، دولت محترم، قوه قضاییه، قوه مقننه و کسانی که تصمیم‌های کلان را برای کشور می‌گیرند، باید همواره در نظر داشته باشند که هر چیزی شائبه ضدیت با اسلام یا بیگانگی از اسلام، ضدیت با انقلاب یا بیگانگی از انقلاب، ضدیت با ریشه تاریخی ملت ایران یا بیگانه از آن و هر چیزی از این قبیل باشد، جزء منافع ملی نیست و باید از آن پرهیز کنند» این فراز، بخشی از صدها تاکیدی است که رهبر انقلاب در دیدارهای مختلف با مسئولان و کارگزاران نظام دارند و همواره پرچم‌دار مبارزه با فساد و خواستار مبارزه‌ای «قاطع»، «دقیق»، «بدون اغماض» و «فاقد تعدی و جفا» بوده‌اند اما به یک‌باره اخبار مرتبط با فساد از اشخاص و نهادهای مختلف با شیوه‌ای تکراری از طریق چند اکانت فجازی مجازی افشا و باورهای مردم روی سر آنها آوار می‌شود و دشمنان و فرصت‌طلبان هم که منتظر چنین خطاها و شائبه‌ها هستند از این فضای غبارآلود به طریق اولی بهره‌برداری کرده و آن را به تمام ارزش‌های اخلاقی و دینی ربط می‌دهند و این‌چنین می‌شود که اخبار مرتبط با فساد مثل موریانه به اعتماد مردم نفوذ کرده و تمام سرمایه‌های معنوی که طی این قرن‌ها و دهه‌ها با مرارت و جانفشانی انسان‌های مومن و وطن‌دوست به دست آمده است را، می‌خورد و در پایان ما می‌مانیم و اقشاری پر از شبهه و خشم که مدام تکرار خواهند کرد، مسبب این وضعیت چه کسانی هستند و آدرس‌های غلط را در جادوی رسانه‌ای دشمن و بی‌برنامگی عمیق برای تامین امنیت روانی مردم لاجرم دنبال خواهند کرد.

البته این بدبینی بی‌پایه نیست و متاسفانه ردپای برخی فرزندان کارگزاران کشور در پرونده‌های فساد دیده می‌شود و این نگرانی وجود دارد، کاری که دشمنان با بودجه‌های میلیاردی نتوانستند انجام دهند با این قبیل اقدامات و ورود بعدی رسانه‌های معاند با گرای داخلی در پی تسویه‌حساب‌های سیاسی محقق شود و مردم به مسئولان در رده‌های مختلف بی‌اعتماد شوند.

پروژه‌ای که با عملیات روانی رسانه‌ها کلید خورده و ناگزیر در انبوه حملات به اعتقادات و باورهای مردم، بزرگ‌نمایی هم می‌شود. طبق افشاگری‌های صورت‌گرفته، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت آیت‌الله صدیقی اداره می‌شود، باغی به مساحت ۴۲۰۰ متر داشته است که حواشی آن به افکار عمومی رسیده است و گمانه‌زنی‌ها در خصوص فساد سیستماتیک در کشور را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است. البته آیت‌الله صدیقی درباره حواشی پیش‌آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه و عنوان کرده است که «فردی به نام آقای عزیزی با سوءاستفاده از اعتماد مجموعه، اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء، تسهیم سهام به آن کیفیت و ثبت موسسه بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی نزدیکان این‌جانب نموده و مع‌الاسف حتی بدون ورود و امضاء برخی اعضا، این قضیه صورت پذیرفته است. لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی - اجتماعی، استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش‌آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم مردم عزیز خاصه مومنین روشن و شفاف شود.»

اظهارات آیت‌الله صدیقی چند ابهام دیگر را به ذهن متبادر می‌کند که پرداختن به آنها برای رفع شبهات ضروری است؛ چرا که در غیر این‌صورت سپردن دستگاه‌های عریض و طویل فرهنگی که به‌طور مستقیم با موضوعات دینی و ایمان مردم سر و کار دارند به آقای صدیقی، فاقد هرگونه توجیه است. چرا که متاسفانه ایشان نسبت به وقایعی که با آبرویشان در دنیا گره خورده است، اشراف ندارند و وقوع چنین تخلف بزرگی از سوی فردی که به زعم خودشان جزء نزدیکان تلقی شده‌اند، نشان از یک سهل‌انگاری دارد و اساسا چنین فردی معتمد مومنان نیست تا مخاطب توصیه‌های ایشان باشد.

مساله‌ی شائبه برانگیز دیگر این است که، چگونه چنین موضوعی از دید تیزبین نهادهای نظارتی دور مانده است؟ و افشای آن با این سبک تکراری توسط سوت‌زنانی انجام می‌شود که در برخی موارد از این اطلاعات برای تسویه‌حساب‌های سیاسی‌شان بهره‌برنده‌اند و سابقه‌دارند و در این میان اصلا اهمیتی به اصلاح امور و بازگشت بیت‌المال به مردم مطرح نیست و به قولی "افشا می‌کنند تا دیده شوند و پروژه‌های بیشتری بگیرند!" و متاسفانه کسی پیگیر این نیست که کدام منابع این اطلاعات و اسناد را در اختیار افرادی مشخص و پرحاشیه می‌گذارند و چه خسارت‌هایی به امنیت‌ روانی جامعه و اعتماد عمومی وارد می‌کنند.

از همین رو درخواست افکار عمومی از قوه قضائیه و نهادهای ذی‌ربط این است که، علاوه‌بر رسیدگی فوری به پرونده‌ی مذکور و پرونده‌های مشابه، منابع سوت‌زنان و نیات آنها را نیز مورد بررسی قرار دهند. چگونه می‌شود، به اسم سوت‌زنی، پیش از قرار دادن اطلاعات در اختیار دادستانی و مراجع ذی‌صلاح، اسنادی بررسی‌نشده و کلی، در کف رسانه‌ و فضای‌ مجازی منتشر می‌شود و بعد با تاخیر مراجع رسمی، وارد فاز بررسی و اعلام نتایج آن‌هم به‌صورت محدود و محرمانه می‌شوند و آنچه اعاده نمی‌شود، آبروی افراد و اعتمادی است که از کشور سلب شده است.

و سخن پایانی خطاب به برخی مسئولان و چهره‌های ملی و دینی است که؛ تا کی نظام و انقلاب اسلامی مردم ایران که محصول صدها هزار شهید و جانفشانی میلیون‌ها انسان مخلص و ایثارگر است، بابت سهل‌انگاری و تخلفات اطرافیان شما زیر سوال برود و هزینه‌ی این کوتاهی‌ها شود؟ هر مقام مسئولی باید بداند، جایگاهی که در آن قرار گرفته زیر ذره‌بین و قضاوت دائم افکار عمومی است و حساسیت و مراقبت صدچندان را می‌طلبد و هیچ توجیهی برای کوتاهی‌ها پذیرفته نیست.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 122
  • ناشناس
    11

    درود خداوند بر همه شهیدان ایران زمین که با فداکاری اینها ما به آسایش یافتیم چرا مسعولان و روحانیان خون اینها را پایمال می کنند واز خون اینها برای خودشان کاخ می سازند اینها اگر اینها وجدان داشتند الان خود کشی کرده بودند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      127

      به تبلیغات دشمن اعتنا نکنید
      این وصله‌ها به آیت‌الله صدیقی نمیچسبد
      او از برگ گل پاکتر است
      او چهره‌ای نورانی و ملکوتی دارد

    • ناشناس
      5

      توی کره یارو چند دلار بالا و پایین میکنه میره خودکشی میکنه.
      ایشون با وقاحت‌میاد تقصیر یکی دیگه می اندازه.

  • بانی
    15

    ای بابا ...شکایت به کجا ببریم....
    فریاد یا محمدا
    بردند دین ما را
    پیشنماز که این طوری باشه....پس نماز چی می شه؟

  • رمضانی
    166

    دیروز درپی پیامهای عبداله گنجی نوشتم مواظب دیوانه باشید که چکمه های کدخداروشناخته وچون عقل وترس نداشته راستش رو گفته الان بااین مطلب به حرفم رسیدین؟توروخدا مواظب سوت زنهای دیونه باشید یارو هیچی :نوفهمه:

    نظرات شما -
    • دره بین(دره و نه ذره)
      3

      خودتم از همونهایی هست که میگن یه سفره ای پهنه ....
      و هر وقت از زیاده خوریشان صحبت می شود فریاد وااسلاما سرمی دهند.
      هر دزد و‌دغل بازی می تواند با این ظاهرسازی ، وارد این سفره شود و هر وقت نسبت به تخلف و جرمش صحبتی شد، بگوید این جریان مشکوک و معلوم الحال می خواهد اسلام را بدنام کند. در حالی که هیچ نام خوشی نمانده که بدنام شود و هر روز یک فساد جدید رو می شود از شخص جدیدی در پوشش اسلام. حقوق کارگر پس از کلی کلنجار ۱۱ میلیون و درآمد ویژه خواران و مفت خواران هر ثانیه میلیاردها تومان بدون کوچکترین کار و خیررسانی به مردم و کشور؟ این است نمونه حکومت ایدئولوژیک

  • ناشناس
    5

    دم خروس یا حضرت عباس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دنبال ماستمالیند

  • شهروند
    6

    بنظر ميرسد مقصر اصلى افشا كننده فساد و منابعى هستند كه اطلاعات را در اختيار افشا كننده گذاشته اند!!! پس افراد فاسد در اين پرونده ها چه نقشى دارند؟

  • ناشناس
    6

    يه جورى نوشتيد كه دل آدم كباب ميشه!اين طرف بعد از چند روز با زبان بى زبانى اصل كار را قبول كرده و فقط انداخته گردن يكى ديگر!حالا شما مى خواهيد تطهيرش كنيد؟!

    نظرات شما -
    • حافظ
      0

      خدا داند قدیم که فضای مجازی نبوده چقدر فساد بوده با هر بدی باز دم فضای مجازی گرم که نقابداران را رسوا می کند باید قاطعیت خرج داد تا حداقل جلوگیری شود

  • ناشناس
    3

    حضرت علی می فرمایند: هیچ کاخی بر پا نمی شود، مگر آنکه کوخی کنار آن، بنا شود یا ویران گردد.
    دیگه برای همه مشخص شده این فقر و ظلالت رو چه کسانی به مردم تحمیل می کنند. اونهایی هم که چیزی نمی گویند حتی منافعی دارند.

  • ناشناس
    5

    آخه قوه قضائیه چند منه، کی به دادستانی شکایت کنه، حتما هم رسیدگی میشه، یه سریال ازش می‌سازن،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      بله یه سریال می‌سازن که سیا یا موساد اومده ،اسناد رو به نامشون کرده و اونم کسی نیست جز عروس خانواده

  • ناشناس
    6

    حالا هم اگه فشار افکار عمومی نبود اصلا ککشون نمی‌گزد به خدا

    نظرات شما -
    • امین
      0

      مگه الان کک کسی گزیده

    • ناشناس
      1

      فشارش افتاده

  • ناشناس
    3

    خوب شما کارتون مقابله با افشا کننده است تا فاسد و فاجر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته که افشا کننده. اطلاعات ویژه خواران نباید درز پیدا کنه. نباید fatf تصویب بشه، چون محل فرار از تحریم‌ها مشخص میشه؟ آره؟
      یه چیزایی اصل هستو باید اجرا بشه و یه چیزایی ضد اصل هست و نباید اجرا بشه.
      شفافیت مسایل اقتصادی و مالی اصل هست علی الخصوص برای حاکمان و نزدیکانشآن و مخفی بودن آرای نمایندگان هم اصل هست برای جلوگیری از ارعاب و تطمیع... تو کشور ما دقیقا برعکسش انجام میشه

  • ناشناس
    2

    خودش مشاور قوه قضاییه است جالبه خودش میخواد خودشو محاکمه کنه

  • ناشناس
    3

    شما که خوب ماست مالی میکنید اونایی که اختلاس و رانت وعکس برداری از زنان مردم افشا میکنند اعدام کنید تا با بی وجدانی تمام خیالتان راحت شود

  • ناشناس
    5

    جمع کنید دکان باز کرده اید ، یک مشت دزد و غارتگر و چپاولگر دورهمی تشکیل داده و ثروت و سرمایه ملی کشور را غارت و چپاول می کنید و اسم آن را حرم گذاشته اید ! حرم چی - کشک چی ، مفت خورها .

  • ناشناس
    2

    با این توجیهات به دور از عقلانیت - منطق و استدلال می خواهید افکار عمومی را منحرف کنید ! اگر از یک کودک که به همراهی بزرگتر خود برای ثبت یک سند یا ثبت یک شرکت برای یکبار اقدام نموده باشد سوال و این توجیهات بی ارزش را بگوید ، در پاسخ به چشمانتان نگاه می کند و می گوید ؛ خودتتتتتی ....

  • عباسی
    143

    این توطئه دشمنان و منافقین و کسانی که آرامش کشور و ملت را نمی‌خواهند حتماً توسط قوه محترم قضائیه برملا و رسیدگی خواهد شد.
    مسئولین رده بالای کشور مواظب حربه دشمن باشید و کنترل بیشتری روی بستگان خود داشته باشید ،
    آیا نگران پایمال شدن خون هزاران هزار شهید این مرز و بوم نیستید ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      میشه به این منافقین بگید بیان یه دوچرخه برای بچه من خرید کنند چون کارگر روز مزد هستم

  • ناشناس
    1

    از افشا کننده باید تشکر کرد،حالا نیت خیر یاشر به خودش وخدا مربوط میشود،چون اگر این حرف را بزنیم پس دیگر سوت زنی معنی پیدا نمیکند وفساد ادامه.....‌

  • ناشناس
    2

    قسم حضرت عباس راباورکنیم یادمخروس هرچی چای دبش روشن شداینم روشن میشه آخه کارهمه ی بخور بخورهست کی رولوبدن اسلام رانابودکردصدیقی

  • یک مستمری بگیر
    1

    خدا این دشمن را از شما نگیرد که هر خیانت و فساد و بی کفایتی را به آن (دشمن) ربط می دهید و این دشمن تا ابد برای دست آویزی حکومت خواهد ماند

  • ناشناس
    0

    باید منتظر سوپرایز بعدی باشیم یا دفتر ۱۴۰۲ با آقای صدیقی بسته میشه؟

  • دوست
    3

    دراین ماجرا اهدای هتلی که ماهیانه یک میلیارد اجاره آنست باین موسسه توسط خیرین جای سوال دارد
    خیرین چه کسانی هستند ؟ چه توقعات ومنافع ورانتی درازای آن دریافت داشته اند

  • ناشناس
    1

    ماست مالی بشه عین چای دبش

  • س ب
    1

    عزیزم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!!!!!!

  • ناشناس
    2

    به کدومتون باید اعتماد کرد به کدومتون باید امیدوار بود بخدا خسته شدیم.وقتی نوبت کارگر و کارمند و چندرغاز یارانه مردم بدبخت میرسه هزار دوز و کلک می‌زنید دهک بندی میکنید میگید بار مالی داره.حتی دیگه حال اظهار نظر هم نداریم کلا ناامیدمون کردین از این زندگی که درست کردین برامون خدا نگذره ازتون

  • ناشناس
    0

    اگه ماست مالی بشه بهتره!

  • ناشناس
    3

    میخواهند هر جور شده سروتهش هم بیارن اینا بلدن چه جور سر مردم شیره بمالن اینم مثل بقیه

  • اجمد
    2

    بنازم خدا را که رسوایش کرد.

  • ناشناس
    0

    مگه اینا میزارن طول بکشه؟یه سیل یه آشوب از طرف باحجابها یه اتفاق ناراحت کننده رخ میده مردم یادشون میره همون لحظه و دلشون برا یه سری که اینا تصمیم به کشتنشون دارن میسوزه و به فراموشی میره.آتشسوزی و فرود ساختمون یادم رفته بود.چای دبش چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ایرانی
    1

    خدا لعنت کنه امریکاواسرائیل رو اینا عواملشون رو می فرستن ملک رو زدن به نام اقای صدیقی بعد یکی دیگه رو فرستادن تا لوش بدن لعنت بر شما اقا صدیقی ادم خوبیه 🤥

  • بی نام
    2

    سلام بر شهیدان.من این ماجرا را شبیه چای دبش میبینم.قوه قضائیه باید جواب بده.

  • محمدباقر
    0

    من کاری به درست یا غلط بودن اتهامات ندارم اما میتونم
    بگم طبق شواهد آیت الله صدیقی استاد گریه کردن است

  • ناشناس
    0

    باید برگردیم به سال ۹۰ واقعا برای ساخت این حوزه چندتا درخت قطع شد در عکس هوایی دورتادور این حوزه را درخت پوشانده است

  • ناشناس
    2

    این خودش پدر معنوی افکارعموی
    ست
    وای به روزی که به گندد نمک
    ای مثال ایرانی
    این های ایرانی نیستن

  • ناشناس
    0

    سرماردرب.....است

  • زانیار
    0

    خوشبحال شهدا که نیستن این روزها رو ببینم!!!

  • ناشناس
    1

    نویسنده محترم متن، چرا سفسطه بافی می‌کنی ، چرا نباید افشا بشه،؟؟تحمل مردم از فشار تورم تموم شده ، فقط مونده تو این وانفسا گهگاهی مورد اعتماد ترین مردم هم دزدی وخیانت کنند، مگه چقدر میشه تحمل ، مردم را از دین و آیین منزوی کردن، کدام اختلاس برای مردم شفاف سازی شد؟؟اخرینش چای دبش به کجا رسید ؟؟ اگه قراره دفاع هم بکنید منصفانه باشه برادر من ، دشمن میگه شما اینقدر فساد کنید؟؟؟

  • ناشناس
    1

    از سوت زن، با هر نیتی که داشته و صرف نظر از اینکه اطلاعات را از چه منبعی بدست آورده است، باید تشکر کرد. فسادی که در سیستم اداری مملکت وجود دارد ناشی از بی‌عرضه گی دستگاه های نظارتی است و این فرض حتمی است. در این اوضاع وجود سوت زنان حتی با انگیزه سیاسی، مبارک است و نتیجه کار آنها در نهایت در کفه منافع ملی است. برای کاهش مضرات عملکرد آنها، دستگاه های نظارتی باید تلاش مضاعف کنند از آنها عقب نمانند.

  • ناشناس
    2

    صد درصد کسانی که در جایگاه علمای دین قرار دارن باید اینقدر احتیاط کنن که مورد نیت بد قرار نگیرند حتی دشمن نتونه نقشه بکشه و برای افکار عمومی بتونه سندی حتی کذب هم نشان بده

  • ناشناس
    0

    توجه به این نکته ضروری است که وجود انگیزه های سیاسی( و غیر آن) خود عاملی برای کنترل فساد است و از این منظر نه تنها نباید مانع ظهور و بروز آنها شد، باید به تقویت آنها هم اهتمام ورزید. از مزایای نظام حزبی این است که سواستفاده از قدرت توسط حزب حاکم به‌ حداقل می رسد.

  • ناشناس
    2

    آشغالها، کمتر دزدی کنید که گاه و بیگاه، صداش در نیاد، دزدی شما چه ربطی به عملیات روانی رسانه ها داره!!! بی پدر و مادرها، ایرانی نیستید

  • خلیل
    0

    خجالت حدی دارد . واقعا شرم نمی کنید در پیشگاه ملت ایران. شما که دنبال افشا کننده هستی با ادبیات مودبانه . مگه میشه ۴۲۰۰ متر زمین به اسم به جا زد بدون اطلاع ان . به شعور ملت توهین نکنید . اصلاح شوید . متاسفم

  • علی
    0

    مثل این که مردم عاقل وفهیم هستن ، بچه یک ساله نیستن که به این شکل اظهار نظر میشود

  • ناشناس
    0

    با این انشا نوشتن ها دیگه دید گاه بقیه بی معنی میشه. خوب بهتر همان جاسو دشمن زا بخاطر این خیانتها بگیرید .

  • مرادعلی
    0

    شما که برای مردم حجاب بان گذاشتید تا اسلام به خطر
    نیفتد برای دزدی و فساد از جیب مردم چه کردید....

  • مرا
    0

    اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی. غلامان او درآورند درخت از بیخ......شما که برای چهار تار مو. زن و بچه مردم را آزار
    میدهید...

  • علی رضا تقی زاده
    0

    درود بر افشاکننده باهر نیتی


    شیخ را تطهیر نکنید لطفا

    باید با اراجیف قبلی ایشان برخورد نیشد

  • ناشناس
    0

    قوه قضا و نظارت زیر سوال است نه ایشان و آقازاده!!

  • ناشناس
    1

    این چه موضوع گیریه طرف فساد کرده لورفته مردم را چی فرضکردید حوزه علمیه لاکچریشو چی میگه

  • قشقایی
    1

    درود والا اینم ماست مالی میشه میره اما آبرویی که رفت دیگه بر نمیگرده ودیگر اینا هیچ اعتباری ندارن خدا به دادمون برسه من شخصا دینم را پای اینا نمیذارم و نخواهم گذاشت و دینم فقط تجربه زندگی و گفته های نسل گذشته‌والا اینا همش دروغ گفتن

  • ایرانی
    0

    بنظر منظور کلی نویسنده این متن اینه که مسؤلان اگه هم کاری میخوان بکنند حواسشون بیشتر جمع باشه .

  • علی
    1

    حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر رسوایی بود .

  • ناشناس
    22

    با سلام از خدا بترسید تو پنداری که بد گو رفت و جان برد حسا بش با کرامل کاتبین است تهمت زدن کار همیشگی دشمن است

  • ایرانی
    0

    ما چه انسانهای بد و گمراهی هستیم که به مسئولین پاکدامن شک میکنیم. اختلاس نجومی دیده بودیم ولی دیگه وقاحت نجومی ندیده بودیم. این حجم از تباهی را ملت نمیتونه کاریش کنه خدا جوابتون را بده که نه بیت المال براتون حرمت داره نه اعتقادات مردم دربدر.

  • ناشناس
    0

    شیخ
    کمی گریه کن، مردم حرفاتو باور میکنن
    مردم خیلی خیلی... هستند

  • ناشناس
    2

    ای کاش به حرمت خون شهیدان و ایران
    وجدانی رسیدگی گنید و ماله کشی نشه
    بخدا خسته ایم از اینهمه بخوربخور سیری ناپذیر

  • مرتضی
    0

    الان می پرن میرن یاشار سلطانی رو می گیرن و به جرم افشا به زندان می اندازند . مظلومیت آن زنی که ازش فیلم گرفتند پدر همه اتان را در خواهد آورد . آسیاب به نوبت

  • داریوش
    2

    افشا‌کننده‌گان‌فسادرابگیرید‌دار‌بزنیدتادرس‌عبرتی‌
    بشه برای بقیه‌وشما‌هم بنام‌دین‌به‌دین‌ضربه‌بزنید
    ضربه‌ای‌که‌سامری‌با‌آن‌گوساله‌اش‌به‌اسلام‌زد

  • علی
    0

    اره بابا من که میگم دروغه . عین سیسمونی قلیباف . مثل طبری و........ همش دورغه
    نمسدونم چرا سهم ما رو از سفره انقلاب نمیدن

  • مجتبی محمدی
    0

    هرکس پشت این نماز خونده تا به حال خوش به حالش میرود به بهشت

  • ناشناس
    0

    سو تفاهم شده .
    اصلا همه اش تقصیر امریکاست.

  • البرز
    0

    فرهنگ سازی شود در باره همه چیز

  • ناشناس
    1

    همسایه ما طلا وداروندارشا فروخته 1ملیارد بده یه خونه کلنگی بگیره تا ریخته حساب میگن 65ملیون مالیات باید بدی اونوقت چطور نظارتی تو حساب کتاب مسولین ندارن

  • محمد
    0

    آخرین میخ تابوت اعتقادات وایمان مردم

  • ناشناس
    0

    در دل همه شرک و روی بر خاک چه سود با نفس پلید جامه پاک چه سود زهرست گناه و توبه تریاک وی است چون زهر به جان رسید تریاک چه سود

  • Mohamad ali
    0

    البته مطلب بالا در پاراگرافی که به سوت زنان اشاره کرده بیش از حدبه اینگونه افراد فشار بی مورد وارد کرده و این گونه که عنوان نموده دیگر کسی جرآت افشای اینگونه مسائل را پیدا نمیکند

  • ناشناس
    0

    همه ما را ب بازی گرفتن این همه جوان این همه مادر دل شکسته انگار کشور شده بازی بچه گانه هر دم ازاین در بری میرسد

  • ناشناس
    0

    صدیقی می گوید امضای بنده جعل شده است یعنی انتقال انجام شده و او بی اطلاع است شاید هم به زور از او امضا واثر انگشت گرفتن یا این که حالت عادی نداشته ولز او امضا گرفتن !! ویا غیروه...

  • ناشناس
    0

    کاش یک قاضی چینی به این پرونده رسیدگی کند

  • هدایت
    0

    خخخ نگران منابع سوت زن هستن ک از ریشه بخشکانند.اول مدارک رو بده ب قوه قضائیه ک بعد سرش بره زیر اب؟ شما اگه عرضه داشتید تو این چنذثد ماه ک زمان برده برا ثبت سند و انتقال و غیره باید جلوشو می‌گرفتید. دمش گرم ک گذاشت. عجب بیشرف هایی هستید ک با حقیقت مشکل دارید

  • ناشناس
    0

    قوه قضاییه ما نقص داره که این اتفاقات میفته اگر با عدالت با این پرونده ها برخورد کنه این اتفاقات به این راحتی نمی افته ، قوه قضاییه برای این آدم ها حاشیه امنی درست میکنه.

  • Manoch
    5

    واقعا تحلیل والایی ارائه نمودید ارشاد شدیم،خدا آقای صدیقی پاکدست را حفظ کنه.

  • حسن صادقی
    12

    سلام من بعنوان یک رزمنده ایثار گر از قوه قضایئه خواهشمندم ورود کند وقاعله پیراهن عثمان را ختم ورسیدگی کامل انجام دهد با تشکر

  • بهرام
    0

    مردم قسم حضرت عباس را باور کنند یا دم خروس را.

  • ناشناس
    0

    دارایی‌های که جهت یک موسسه یا نهاد حقوقی خرید می شود باید بنام موسسه باشد نه شخص

  • شیوا خوشرو
    0

    عاقا شوما خودشو ناراحت نکن مردم ایران دیگه عادت کردن تا چند روز دیگه یه اتفاقی می افته اینم فراموش میشه .شما اصل قضیه رو انوان کنید که چرا در کشوری جای بنام سیستان بلوچستان داره بچه ها تو بیابان درس می‌خوانند چه لزومی دارد حوزه علمیه به اون وسعت در گرانترین منطقه تهران ساخته بشه که خیلی با شکوهتراز کاخ شاه می‌باشد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      18

      کاخ شاه مرکز فساد و فحشا بود
      چطور حوزه علمیه را که اسلام را گسترش میدهد با کاخ شاه ملعون مقایسه میکنی؟
      وای بر تو

  • جعفر
    2

    سلام بنده صحت یا رد این ادعا را نمی دانم اما از آنجا که قوه قضائیه ومسئو لین در اکثر این قضایا دقیق و شفاف عمل نمی کنند افکار عمومی را منحرف می کنند و اعتماد مردم و آبروی اشخاص را به خطر می اندازند

  • مجید
    1

    متاسفاته بااین چنین فساده اختلاس وطرفی گرانی مشکلات وازطرفی ورودده هامیلیون افعانی که باعث بیکاری شش میلیون کارگرشد ودوبرابرشدن ارزمسافرتی دیگه مامردم مظلوم باچه امیدی دلمان خوش باشه

  • دنا
    2

    احتمالا دسیسه اسرائیل و امریکا باشه

  • جواد
    0

    سلام
    عزیزان اگر من موقعیتی داشته باشم و جزئی از مسئولین باشم بایستی رسانه‌های ملی مثل روزنامه‌های کیهان اطلاعات و خراسان پیگیری گردد

  • محمدرضا محمدی
    1

    به نویسنده این متن بفرمایید ، یکی دوبار متنش را بخواند ببیند می فهمد چی نوشته.
    بعضی ها اگر لاال و بدون قلم باشند دنبا امن تر نیست.؟

  • افریاد
    5

    انشاا... خدا رسوا کنه کسانیکه دست دربیت المال
    میبرند وکسانیکه تهمت میزنند

  • ناشناس
    0

    ماله کشی

  • م
    1

    اگر شخص معمولی بود و یک کیلو پرتغال دزدی می‌کرد سریعا حکم برایش صادر میشد اما چون ....قانونی برایشان وجود ندارد.این بود جواب خون این همه شهید و جانباز ایثارگر.

  • ناشناس
    1

    اینهم به خزانه داری خارج از بانک مرکزی ایران اضافه بشه احتمالا از لیست حذف بشه...؟!

  • ناشناس
    0

    به اسم دین خدا فقط فکر چپاول مملکتن شرم برشما خدا رو شکر که هرزگاهی گند کاری اقایون داره برای مردم رو میشه از قدیم گفتن ماه هیچ وقت پشت ابر نمیمونه

  • حسین
    0

    مبارررررررررک
    وای به روزی که بگندد نمک
    دلم به حال مردم بدبخت میسوزه میخوان 20درصد به مزد کارگر بدبخت اضافه کنن
    خودشان را پاره میکنن

  • صادق
    0

    اینقدر رسوایی های اخر زمان و قیامت بزرگ زیباست!! چون از طرف خداوند در قران ذکر شده که ظالمان و دنیا پرستان ، خودشون ،،خودشون رو رسواءمیکنن!!!
    این پیچوندن ها و سناریو بازی کردن ها ، بعد از رسوایی بدرد احمق هایی مخوره که از پشت کوه امدن!!!نه ملت امروزی؟؟؟این بار اول و یا دهم که باور کنن؟؟؟ ها ؟
    بس کنید و مردم رو گمراه نکنید!!ایه قران که میفرماید ،(بگذار بخورند و پروار شوند در اخرت شون از جگرشون میاریم بیرون).

  • امراباط
    0

    کاش کمی گریه کنی خیلی وقته دیگه برنامه گریه رو اجرا نکردی دلمون تنگ شده برا گریههات

  • محب
    0

    حتما هم قوه قضائیه با شدت به موضوع صدیقی رسیدگی میکنه !!!! بجان عمه صدام اگه دروغ بگم !

  • رضا
    3

    سلام سال نو مبارک آقای صدیقی فرمودن امضای ایشان جعل شده برفرض که ۴۰۰۰مترزمین بنام ایشان شده باشه بترکه چشم حسود

  • عیسی
    1

    فیلم گاندوساخته میشه ودراون قدرت اطلاعتی کشورنمایش داده میشه.هرازچندگاهی مسولان امنیتی خبرازدستگیری تروریستهامیدن.عبدلمالک ریگی درآسمان رصدودستگیرمیشه.حال باین حجم فسادواختلاس ....

  • ناشناس
    0

    من کار به این کارا ندارم حالا تکلیف من چی میشه بعد از این با دیدن اشکهای کی بغض کنم لعنت به وسوسه مال دنیا ...من که توی دنیا هیچی ندارم این بغض کردن رو هم سوت زنهای اقتصادی ازم گرفتن یکی نیست به آخه بیکارین چکار به کار حاج آقا داشتین ...راستی کی قرار جاش بیاد امیدوارم خوب بلد باشه گریه کنه ...

  • حسین
    0

    افشا کننده ماجرا را دستگیر کنید

  • ناشناس
    0

    عجب رویی

  • ص
    0

    اگه روسری زن افتاد همه دستگاها آماده باش میشن ولی سرمایه کشور هر روز به طریقی قدرت میشه هیچ کس جواب گو نیست

  • ایرانی
    0

    چهارهزار متر زمین ناقابل که ارزش این حرفا رو نداره برادر من.

  • ناشناس
    0

    مبارزه با فساد مث تمیز کردن راه پله های ی خونه میموند،شما وقتی میخوای اون پله ها رو تمیز کنی از پایین به بالا که تمیز نمیکنی،پله ها رو از بالا به پایین باید تمیز کنی .مبارزه با این فسادها رو باید از بالا به پایین انجام داد.

  • ناشناس
    1

    بابا اقلا شب لیدی تابعدارسیزده چیزی نمی گفتید تا این شیخ گریان بهانه ای برای گریه داشته باشد.

  • محمد
    0

    نتیجه معلومه آخر میگن همه این حرفها دسیسه آمریکا وبدخواهان رژیم هست ولی مردم این جماعت رو به خوبی شناخته اند

  • ناشناس
    1

    دیگه اعتباریندارید شک داریم به همه کسانی که لباس پیغمبر پوشیدن

  • احمد
    0

    اینقدر ننه من غریبم نکنید
    اگر فرض کنیم فقط ۱در صد از این هزاران افشاگری صحت داشته ، کجا مسولی محاکمه شده و برخورد عادلانه ای با او شده، عادت کردید به فرار به جلو و ماست مالی

  • ناشناس
    1

    سلام متاسفانه شرایط روزگار تلخ است کاش شیخ همیشه گریان شفاف سازی کنند

  • ناشناس
    1

    دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو

  • علی
    1

    اگر ما ایرانیان فرمان پیامبر زرتشت را که فرمود :پندار نیک گفتار نیک و کردار نیک را الگوی عملی خود قرار دهیم فساد در ایران ازبین میرود

  • ناشناس
    1

    عدالت اینجا مشخص میشه ملت منتطرن

  • ناشناس
    2

    هی مردم مگر شما اعتقاد به آخرت ندارید بسپارید به خدا و امام زمان چرا شما برای یک کار کوچک از کاه کوه می‌سازید اگر کارش خلاف باشه سزتیش را خدا میده وگر نه هیچی

  • مؤیدی
    0

    مگه اعتمادی هم مونده؟؟؟؟

  • بر باد رفته
    0

    چطوری ماله کش اعظم

  • سهیل
    0

    راستی این ماجرای ازگل گیت چیه چرا دادستان ورود نمیکند؟

  • ناشناس
    0

    مقامات که ماسمالی میکنن چاقو که دسته خودش رو نمیبره

  • رحمت
    0

    جالبه طرف خودش یک زمان تو سیستم عدلیه بوده و مو را از ماست بیرون میکشیده و اهل دقت بوده خلاصه اینکه آدم جاهلی نبوده متعجبم از اینکه با استدلالهای آب دوغ خیاری میگه امضای من را جعل کردن، نمیدونستم چی دارم امضا میکنم و.... بعد بیاد باخانوادش شرکت بزنه و یک شبه کلی زمین غارت کنه و اجاره هتل وقفی را به حسابهای شخصی خودشون واریز کنن. آخه بی..... شمادیگه آبرویی برای دین گذاشتید .چرا با اعتقادات و دین مردم بازی میکنین

  • ناشناس
    0

    از همون خدای که مارو میترسونید بترسید همونی که داره رسواتون میکنه از روز قیامت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها