نتانیاهو : در حال جنگ با محور ایران هستیم

نخست‌وزیر اسرائیل بار دیگر با تاکید بر لزوم از بین بردن حماس برای بقای این رژیم و با این ادعا که در یک نبرد عادلانه قرار دارد، مدعی شد «اسرائیل در حال جنگ با محور ایران است.»

نتانیاهو : در حال جنگ با محور ایران هستیم

 «بنیامین نتانیاهو» روز دوشنبه گفت: «در خصوص اهداف اساسی با آمریکا توافقاتی داریم و به‌طور همزمان اختلافاتی در مورد چگونگی تحقق آن‌ها داریم».

او تاکید کرد: «برای نابودی حماس هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم و برای کاهش تلفات غیرنظامیان و کمک به مردم غزه تلاش خواهیم کرد».

نتانیاهو در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز خاطرنشان کرد: «تماس‌های شفافی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشتم اما من مسئول رهبری اسرائیل هستم و بیشتر مردم من را تایید می‌کنند!».

نخست وزیر اسرائیل افزود: «ما باید حماس را از بین ببریم در غیر این صورت آینده‌ای در خاورمیانه نخواهیم داشت. از بین نبردن نیروهای حماس در رفح باعث می‌شود که آن‌ها بار دیگر خود را بسازند و بر نوار غزه سیطره پیدا کنند. با جو بایدن توافق کردم که باید حماس را از بین ببریم و نمی‌توانیم یک چهارم ارتش آن را که اکنون در رفح است، رها کنیم».

او در ادامه گفت: «تکرار حمله هفتم اکتبر(طوفان الاقصی) خط قرمز ماست و نمی‌توانیم اجازه دهیم که حماس باقی بماند. اغلب اسرائیلی‌ها سیاست ما در از بین بردن حماس و عدم برپایی دولت فلسطینی را تایید می‌کنند».

نتانیاهو مدعی شد: «جامعه بین‌المللی باید به‌طور کامل پشت اسرائیل باشد و فشارها را کنار بگذارد زیرا ما در یک نبرد عادلانه هستیم. حماس برای رسیدن به توافق مطالبه‌های عجیبی مطرح کرد اما ما در یک نبرد متعلق به خود نیستیم، بلکه درحال نبرد با محور ایران هستیم».

نتانیاهو همچنین مدعی شد تل‌آویو «در راه تحقق پیروزی مطلق» است و در این راه «مرد شماره چهار حماس» را از میان برداشته و «زمان کشتن مرد شماره یک، ۲ و سه نیز خواهد رسید».

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    3

    موفق باشید

  • ناشناس
    2

    مسوولان رو هدف قرار بده

  • ناشناس
    2

    نتانیاهو حقیقت را گفته،چرا می گویید،ادعا کرده؟؟در ضمن هر کشوری هم جای اسرائیل بود با دشمن خودش می جنگید،تا تکلیف طرفین مشخص بشه،چرا از استاندارد های دوگانه استفاده می کنید؟؟؟

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      کشورش؟؟؟؟؟؟؟پس نازی آباد مال آلمانیاست نارمک مال فرانسوی ها شهرک غرب هم مال آمریکا

  • ناشناس
    1

    اگر شما بامحور ایران نبرد میکنید پس ایران خیلی ضعیف است ، چون این محور کاملا شکست خورده

  • متفاوت
    1

    تلاش خود رابکنید ولی مواظب باشید مثل قبلی ها گور به گور نشید که آیندگان درشناسایی مقبرهای محل دفنتان شک بکنند.

  • فغان
    1

    درودبرمردشریف،موفق باشی،،،،

  • ناشناس
    0

    داری دست و پا میزنی!
    بزودی آمریکا دست از حمایتت برمیداره،چون اروپا میخواد.

  • تنوک وت مریک
    0

    سمت ایران بیایی چخه چخ چخه

  • مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل صهیون
    0

    به نام خدا
    نخست وزیر وحشی رژیم اشغالگر فلسطین«بنیامین نتانیاهو»بعد از کشتار بیش از 40000 نفر انسان بیگناه و ویرانگری غزه و ... تاکید کرده: «برای نابودی حماس هر کاری لازم باشد انجام می‌دهیم و برای کاهش تلفات غیرنظامیان و کمک به مردم غزه تلاش خواهیم کرد» ولی او نگفته که علیرغم گذشت بیش از 5 ماه وحشی گری اش و در محاصره صددرصدی باریکه غزه و کشتار غیر نظامیان و ریختن هزاران بمب معادل 3 بمب اتم نتوانسته بر یک گروه کوچک مسلمان شریف به نام حماس پیروز شود و به همین خاطر شکست خود را به گردن ایران می اندازد. خلاصه بگویم کابینه جنگ صهیونیستها متشکل از درنده های از آمریکا و انگلیس و ... مشترکا نتوانسته اند و نخواهند توانست تفکر مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین را نسبت به خود عوض کنند و شکست رژیم صهیونیستی قطعی بوده و الانه مسجل تر شده است و شکی در آن نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها