نامه انصارالله یمن به القسام درباره کشتی توقیف شده اسرائیل

یکی از فرماندهان گردانهای عزالدین القسام از پیام جنبش انصارالله یمن به این گروه فلسطینی خبر داد و گفت که انصارالله تصمیم‌گیری درباره کشتی توقیف شده اسرائیلی را به القسام واگذار کرده است.

نامه انصارالله یمن به القسام درباره کشتی توقیف شده اسرائیل

یکی از فرماندهان گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز پنجشنبه از ارسال پیامی از سوی جنبش انصارالله یمن به القسام خبر داد و گفت: «انصارالله در این نامه در خصوص وساطتهایی که برای آزادی خدمه کشتی توقیف شده صورت می‌گیرد، نظر ما را جویا شد».

انصارالله یمن یکشنبه گذشته خبر داد که یک کشتی باری متعلق به رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ توقیف و تأکید کرد که توقیف این کشتی در ادامه حمایت از مردم غزه است.این فرمانده القسام همچنین گفت: انصارالله به ما گفته است که هر تصمیمی در خصوص کشتی توقیف شده و خدمه آن، به صورت انحصاری در دستان القسام است. انصارالله همچنین تأکید دارد که به جنگ در دریای سرخ ادامه خواهد داد تا تجاوز به غزه متوقف و محاصره آن نیز شکسته شود».وی با اشاره به اینکه همه جبهه‌های محور مقاومت تصمیم دارند تا زمان توقف تجاوز به غزه، جنگ را ادامه دهند، خاطر نشان کرد: «آمریکا به صورت مستقیم یا از طریق واسطه‌ها تلاش کرده جنگ را در هر جبهه [محور مقاومت] به صورت جداگانه متوقف کند، ولی موفق نشده است».

«نصر الدین عامر» نائب رئیس مرکز اطلاع‌رسانی انصارالله هم در این زمینه گفت: در خصوص خدمه کشتی توقیف شده اسرائیلی، با القسام، هماهنگی کاملی داریم».

سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن هم امروز طرح مسئله آتش‌بس رمضان در غزه را نتیجه شکست آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: «دشمنان به دنبال ادامه اشغالگری در غزه هستند و قصد دارند از آتش‌بس برای تحقق اهداف نظامی استفاده کنند.

برنامه آمریکا و اسرائیل با کشورهای سازشکار، صلح نیست، بلکه تحقق منافع خود و نابودی و تسلط بر این کشورها هستند».وی همچنین تأکید کرد: «مجموع کمک‌هایی که آمریکا پرتاب کرد، ۳ یا ۴ محموله بوده که با هماهنگی با دشمن صورت گرفته تا کسانی را که برای گرفتن این محموله‌ها جمع می‌شوند، از بین ببرد.رهبرانصارالله در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا در نهایت سخاوتمندی، ده‌ها هزار بمب و هزاران تُن ماده منفجر به اسرائیل داده تا بر سر مردم غزه بریزد، گذرگاه‌های زمینی و دریایی وجود دارد که می‌توان از آن کمک وارد کرد و مردم غزه را سیر کرد، ولی آمریکا مانع از این کار می‌شود.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها