حضور حاشیه ساز پناهیان در تلویزیون/ نمی خواستم به شخص یا فهرست خاصی کنایه بزنم

علیرضا پناهیان در توئیتی نوشت: معتقدم مسئولیت مجلس آینده در ایجاد تحول در نحوه اداره کشور و رفع مشکل تورم بسیار سنگین است.

حضور حاشیه ساز پناهیان در تلویزیون/ نمی خواستم به شخص یا فهرست خاصی کنایه بزنم

علیرضا پناهیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

در مصاحبه برنامه جهان آرا، ضمن تقدیر از خدمات مجلس فعلی، بنا بر تبیین معیارهای انتخاب اصلح از نظر رهبری داشتم و هرگز نخواسته‌ام با کنایه علیه شخص یا فهرست خاصی اظهار نظر کنم. ولی همچنان معتقدم مسئولیت مجلس آینده در ایجاد تحول در نحوه اداره کشور و رفع مشکل تورم بسیار سنگین است.

حضور حاشیه ساز پناهیان در تلویزیون /نمی خواستم به شخص یا فهرست خاصی کنایه بزنم

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مصطفی
    1

    دقیقا کدوم حاشیه؟؟
    حالتون خوش نیست،
    دنبال تیتر جذاب زدنی؟!؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      روحانی معروف ؛ آقای علیرضا پناهیان در برنامه های تلویزیونی خود در سیمای ملی ج.ا.ا از صراحت ضروری در تببین و تبلیغ حقیقتهای محکم و مفصل تعیین کننده توحیدی قرآن بویژه در موضوعهای خدا شناسی و پیامبر شناسی و غیب شناسی قرآن یا پرهییز می کند یا متاسفانه آگاهی درست به نقش حیاتی و سرنوشت ساز این حقیقتها ندارد .
      این شیوه تبلیغی آقای پناهیان بی تردید دانسته یا ندانسته یکی از علل بنیادین رواج آزاد و روز افزون جعلیات و خرافات بشری ضد قرآن و عقل است .
      این شیوه ناقص که از صراحت لازم در تبیین حقیقتهای الزام آفرین قرآن برخوردار نیست ؛ شیادان و کاسبان دین فروش را در تحریف حقیقتهای قرآن و گرفتار کردن متدینان به گمراهی هلاکت بار کمک می کند .

    • ناشناس
      0

      تلاش جسورانه پایگاه رسانه نامدار و پر کاربر خبر فوری و چند رسانه معروف دیگر در پرده پوشاندن روی روشنگریهای مستند و مستدل قرانی برخاسته از شناختها و هشدراها و نویدهای حیاتی تعیین کننده و سرنوشت ساز آیات محکم و مفصل سر تا سر قرآن و محروم کردن متدینان از مهم ترین سخنان خداوند که چگونگی دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را تبیین می کنند یک جسارت وصف ناپذیر است بویژه این که این جسارت در قلمرو حکومت دینی انجام می گیرد که قرآن را اساسی ترین نهاد انقلاب مردمی و فرمان روایی خود بر مردم معرفی می نماید!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها