محسن دهنوی حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست

محسن دهنوی، نماینده اصولگرای مجلس و نامزد انتخابات پیش رو، حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست.

محسن دهنوی حذف خود از لیست قالیباف و پایداری را کار «سهم‌خواهان بداخلاق» دانست

دهنوی در توییتی نوشت: به دلیل علم قطعی به علاقه رهبر انقلاب به وحدت، و با وجود آنکه بزرگان جریان انقلاب، دادگاه صالح و شورای نگهبان، دروغ‌بودن همه تهمت‌ها علیه من را تایید قطعی کرده‌اند و شورای ائتلاف نیز حضور بنده را در لیست اولیه تایید نموده و همچنین با تاکید بر تداوم مبارزه قاطع علیه سهم‌خواهان بداخلاق، به درخواست بزرگان شورای ائتلاف جهت حفظ وحدت نیروهای انقلاب، از حضور در لیست انصراف داده و حمایت خودم را از فهرست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری به عنوان لیست اصلی اعلام می‌کنم. والعاقبه للمتقین.

گفتنی است  صبح امروز سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، از تشکل های انتخاباتی اصولگرایان لیست نهایی «ایران سربلند، مجلس انقلابی» را اعلام کرد که در آن خبری از دهنوی نیست.

این اتفاق در حالی رخ داد که شب گشته پس از انتشار لیست غیررسمی اصولگرایان، مالک شریعتی از منتخبین لیست نهایی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب (شانا) در پستی در شبکه اجتماعی X  از انصراف خود از این لیست به دلیل حضور محسن دهنوی خبر داد. 

او نوشت: مدتهاست با ادله قطعی و رسانه‌ای نشده یقین کردم و روزقبل از بستن فهرست تهران، اتمام حجت کرده بودم اگر آقای ‎دهنوی در فهرست باشد، ماندنم فاقدحجت و بی صداقتی با مردم است. لذا از فهرست انصراف میدهم و صلاح نیست انجام تکلیف را به موقف اعتبارنامه موکول کنم. 

دهنوی هم در واکنش اعلام کرد که شورای ائتلاف را کما فی‌السابق محور می‌دانم.

با این حال، صبح امروز یک روز بعد، لیست مشترک نزدیکان قالیباف و جبهه پایداری با حذف نام دهنوی و حضور شریعتی نیاسر منتشر شد.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    باسلام شما باید داخل لیست می ماندین افرادی که ازاستان های دیگر را داخل لیست آوردن باید حذف میکردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها