جبهه پایداری در صورت نرسیدن به وحدت لیست جداگانه‌ای می‌دهد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه از امشب بررسی کاندیدا‌های جبهه پایداری در تهران شروع می‌شود، گفت که جبهه پایداری در صورت نرسیدن به وحدت با سایر گروه‌های انقلاب اسلامی لیست ۳۰ نفره جداگانه‌ای در تهران منتشر خواهد کرد.

جبهه پایداری در صورت نرسیدن به وحدت لیست جداگانه‌ای می‌دهد

علی خضریان در نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگویی اظهار کرد: جبهه پایداری ارزیابی نامزد‌های انتخابات در تهران و در سراسر کشور را بر مبنای شاخص‌ها به پایان رسانده و انتشار لیست‌های مورد حمایت جبهه پایداری در کشور از روز گذشته آغاز و به مرور طی روز‌های آینده در همه استان‌ها منتشر می‌شوند.

وی ادامه داد: درباره تهران نیز، از شب گذشته در جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری، بررسی کاندیدا‌های جبهه پایداری که بر مبنای شاخص‌های اعلام شده مورد مصاحبه قرار گرفتند، شروع شده و ان‌شاءالله در جلسه امروز عصر ادامه می‌یابد.

خضریان در عین حال گفت: البته این به معنای ارائه لیست جداگانه از سوی جبهه پایداری در تهران نیست. بلکه بدان معناست که هم ما کاندیدا‌های مدنظرمان را بر اساس شاخص‌ها تعیین کرده و همزمان گفتگو برای رسیدن به وحدت با سایر گروه‌های انقلابی را پیگیری می‌کنیم و هم لیست ۳۰ نفره جبهه پایداری را آماده می‌کنیم.

وی بیان کرد: این وحدت می‌تواند انتشار لیست واحد و یا با اشتراکات بالا باشد که بر مبنای شاخص‌ها می‌تواند زمینه ساز وحدت با دیگر گروه‌های انقلاب را فراهم کند. در غیر این صورت لیست ۳۰ نفره جداگانه جبهه پایداری از تهران منتشر خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها