عضو هیات رییسه شریان در گفتگو با خبرفوری:

در بستن لیست نگاه از بالا به پایین نداریم/ شریان در تهران تا این لحظه لیست مجزا ندارد

عضو هیات رییسه شریان گفت: در بستن لیست نگاه از بالا به پایین نداریم و شریان در تهران تا این لحظه لیست مجزا ندارد.

در بستن لیست نگاه از بالا به پایین نداریم/ شریان در تهران تا این لحظه لیست مجزا ندارد

محمدحسین آزادبخت، در بازدید از غرفه خبرفوری در نمایشگاه رسانه‌های ایران به خبرنگار خبرفوری گفت: شریان در یک سال گذشته به عنوان تنها شبکه راهبردی که در فضای انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند، برنامه‌های خود را در شبکه‌های ۱۰ گانه در قالب مسائل روز و برای ارائه حل در خصوص مشکلات و موارد مربوط به حکمرانی پیگیری کرده‌است.

وی افزود: در ۲ ماه گذشته، کمیسیون انتخاباتی شریان آغاز به کار کرده و در این بازه زمانی، مسائل و نکات مجلس را رصد کرد‌ه‌است. در شریان، به جای اینکه از تهران و با نگاه از بالا برای کل کشور و شهرستان‌ها تعیین تکلیف شود، پازل را تغییر دادیم و با استفاده از نظرات مردم و دغدغه‌مندان خود حوزه‌های انتخابیه، به راهکارهای مختلف بر اساس موارد مختلف دست یافتیم.

عضو هیات رییسه شریان همچنین اظهار داشت: بر اساس شاخص‌ها و برنامه‌ها، مسائل مختلف تطبیق داده شد و در حال حاضر به یک لیست دو برابر ظرفیت رسیده‌ایم که با جمع‌بندی نهایی، لیست‌ها اعلام و منتشر خواهد شد.

آزادبخت گفت:لیست شهرهابه زودی اعلام خواهدشد و لیست تهران، شمیرانات و اسلامشهر در قالب به هم پیوستن بیش از ۲۰ حزب و اضلاع مختلف جریان های سیاسی، احتمالا پنجشنبه به سمع و نظر مردم خواهدرسید.

ویدئوی گفتگو با او را ببینید:

 

حجم ویدیو: 14.81M | مدت زمان ویدیو: 00:03:21 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها