معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت اطلاعات:

در سالگرد اغتشاشات عوامل دشمن با سلاح‌های جنگی دستگیر شدند

معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در تابستان امسال و در ایام منتهی به سالگرد اغتشاشات تعدادی از عوامل دشمن را دستگیر و بمب‌هایی را نیز از آنها کشف و خنثی‌سازی کردند.

در سالگرد اغتشاشات عوامل دشمن با سلاح‌های جنگی دستگیر شدند

 معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت اطلاعات در جلسه شورای اداری استان ایلام با موضوع تبیین مسائل روز منطقه و راهبردهای دشمنان پیرامون انتخابات، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از زحمات و تلاش مدیران در دو ساله ‌دولت سیزدهم اظهار داشت: از مردم و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان به سبب و همراهی با اداره کل اطلاعات در انجام وظایف تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هر چه داریم از مردم است و باید از آنها به خاطر همراهی با نظام و انقلاب  تشکر کنیم، افزود: برنامه دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به ویژه در بین مدیران است تا انگیزه کار و تلاش را از آنها سلب شود.

معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت اطلاعات با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری، انتخاب نخبگان را به همراه دارد، تصریح کرد: قطعا با مشارکت پایین افراد ناشایست مسئولیت‌ها را در اختیار خواهند گرفت بنا‌براین در صورتی که بخواهیم استان در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند باید همچون  فرماندهان دوران دفاع مقدس تلاش شود.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید از تخریب همدیگر پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: در صورت تغییر نگاه‌ها بی‌شک ایلام به توسعه‌ای که لایق آن است دست پیدا می‌کند.

 معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت اطلاعات با بیان اینکه دشمن در نوار غزه زمین‌گیر شده است، اضافه کرد: دشمن در تلاش است در کشور ما نیز ایجاد ناامنی کند که در این دوره ‌حساس انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در تابستان امسال و در ایام منتهی به سالگرد اغتشاشات تعدادی از عوامل دشمن را دستگیر و بمب‌هایی را نیز از آنها کشف و خنثی‌سازی کردند، گفت: این افراد سلاح‌های جنگی را به کشور وارد کرده بودند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات کشف ‌شد.

وی ‌با بیان اینکه اغتشاشات از گذشته توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود، تصریح کرد: دشمن منتظر یک جرقه و فرصت بود تا از آن علیه کشور استفاده کنند.

معاون وزیر اطلاعات در ادامه به تجمع‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی در آن برهه زمانی در سایر کشور‌ها اشاره داشت و گفت: شبکه ‌من‌‌تو، اینترنشنال و غیره به روایت‌گری پرداخته و سعی در به کف خیابان آوردن مردم داشتند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در بستر فضای مجازی جنگ ترکیبی مدرنی را طراحی و مهندسی کردند، گفت: عدم همراهی مردم با اغتشاشگران و همچنین اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی این هجمه‌ها علیه نظام راه به جایی نبرد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    اسناد هک شده قوه قضائیه و مجلس همه چی را نشون میده

  • ناشناس
    0

    این دشمن کی است نام و نشان ندارد.

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخخ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها