پاسخ مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه به دستیار حقوقی رئیس جمهور درباره کوروش کمپانی

مدیرعامل خبرگزاری میزان (خبرگزاری قوه قضائیه) پاسخ دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی درباره کوروش کمپانی را داد.

پاسخ مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه به دستیار حقوقی رئیس جمهور درباره کوروش کمپانی

مهدی کشت دار در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

در روزهای گذشته (۲۸ بهمن ۱۴۰۲) سکینه سادات‌پاد، دستیار حقوقی رئیس جمهور در حساب توئیترش مدعی شده بود که نامه ای به معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نسبت به عملکرد کوروش کمپانی ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادیهای اجتماعی: ماه گذشته کلاهبردی "کوروش کمپانی" را در نامه ای به قوه قضائیه هشدار دادم

کشت‌دار نیز با بازنشر پست دستیار حقوقی رئیس جمهور عنوان کرد: وقتی هشدار دادید که متهم ۴ ماه پیش از هشدار شما کشور را ترک کرده بود.

مدیر عامل خبرگزاری میزان در انتقاد از سکینه سادات پاد عنوان داشته است که: معاونت پیشگیری وظیفه سیاستگذاری و برنامه ریزی برای کنترل آسیب‌ها را دارد و مرجع رسیدگی به شکایات نیست.

منبع: منیبان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    دلش را نشکنید. بعد این همه وقت و گرفتن حقوق ها و پاداش های تپل در این دوسال و خرده ای ، خواسته بگه من شبانه روزی دارم احقاق حق میکنم‌ !!!

  • ناشناس
    0

    من که متوجه نشدم چی میگن ۰۰۰۰یعنی چی الان مال باخته به پولَش میرسه

  • 🐜
    0

    دمش گرم هرکسی دستش می‌رسه باید کلاهبرداری کند هرکس نکند بخودش و خانواده ش ظلم کرده کشوری که حسین قلی خانی اداره میشه باید دزد و مال مردم خور باشی!!! اگر غیر از این باشی عاقبت مثل من میشی گرسنه باید سر بربالین بزاری حضرت چای دبش را ببینی و حسرت بخوری که چرا آقا زاده نیستی!!! بکش تا زنده بمانی اینجاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها