نخستین حضور علنی همسر «ابوبکر البغدادی» و مصاحبه با شبکه الحدث/ ویدئو

همسر اول «ابوبکر البغدادی» سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش در مصاحبه با شبکه سعودی «الحدث»، اسراری از زندگی شخصی او و واپسین روزهای خلافت خودخوانده‌اش فاش کرد.

نخستین حضور علنی همسر «ابوبکر البغدادی» و مصاحبه با شبکه الحدث/ ویدئو

نخستین همسر «ابوبکر البغدادی» سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش در نخستین ظهور علنی، با شبکه تلویزیونی سعودی «الحدث» گفتگو کرد و به شرح جزئیاتی درباره اسرار زندگی شخصی و سازمانی البغدادی و آخرین روزهای خلافت خود خوانده‌اش پرداخت.

«أسما محمد» در این مصاحبه گفت: ابوبکر البغدای پس از اینکه مسئولیت خلافت اسلامی را به عهده گرفت، دچار غرور شد. من تا قبل از خطبه مشهور البغدادی در مسجد جامع موصل از انتخاب او به عنوان خلیفه داعش اطلاع نداشتم. پس از سال ۲۰۱۰ متوجه پیوستن او به سازمان القاعده شدم و افزایش دوره‌های حضور نداشتن در خانه، از اولین نشانه‌های تحولات فکری او بود. او آرزو داشت دامنه خلافتش به رم برسد.

وی افزود: من از ازدواج البغدادی با یک دختربچه عراقی غافلگیر شدم. او حتی دختر خود را نیز که ۱۲ سال سن داشت، به ازدواج شخصی به نام منصور که همیشه همراهش بود، درآورد. من هرگز مشاهده نکردم که البغدادی از کشته شدن همرزمانش ناراحت شده باشد. او حتی اسرار داعش را در خانه و برای خانواده فاش نمی‌کرد. او به حدی تعصب دینی داشت که ما را خانه‌نشین کرده بود. حتی وقتی دکتر می‌رفتیم چشمان ما را می‌بست تا از مکان دقیق خناه اطلاع نداشته باشیم.

ٔسما محمد تصریح کرد: من سال ۲۰۰۸ متوجه شدم نیروهای آمریکایی در تعقیب البغدادی هستند. نیروهای آمریکایی هنگامی که دنبال البغدادی بودند، به خانه‌اش حمله و برادر بزرگ او را بازداشت کردند. شرایط داعش پس از کشته شدن «ابو سیاف» در سال ۲۰۱۵ فاجعه‌بار شد. البغدادی با محافظان اندک تردد می‌کرد تا جلب توجه نکند. او از پهپادهای آمریکایی هراس داشت و بسیار به مسائل امنیتی اهمیت می‌داد.

همسر اول البغدادی یا بیان اینکه بیگانگان تفکر داعش را هدایت و رهبری می‌کردند، ادامه داد: اعضای داعش شمار زیادی یتیم و بیوه از خود به جای گذاشتند. از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ زندگی ما ثبات نداشت و همیشه در نقل و انتقال بودیم. من غیر از الشیشانی با هیچیک از رهبران داعش دیدار نکردم.

وی همچنین گفت: ابوبکر البغدادی شیفته زنان بود و به همین علت خلافت اسلامی را به خلافت زنان تبدیل کرد. او ۱۰ کنیز داشت.

حجم ویدیو: 1.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42 | دانلود ویدیو
منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • ناشناس
    2

    روانش تا ابد نا آرام و و در آتش

  • ناشناس
    12

    اسلام اغازین همین بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      فرق اسلام با خوارج را برو در تاریخ بخوان.

    • ناشناس
      10

      سواد که نباشه احضار نظر آب دوغ خیاری میشه .یه زحمت بکش تاریخ بخون اسلام در چه خفقان و جهالتی انسان بیرون آورد به غیر جهالت جزیره حجاز .در ایران خودمون تفکراتی از قبیل خوابیدن در پهن گاو برای از بین رفتن گناهان که در زرتشت هست و.....
      این تفکر داعشی مقابل اسلام ناب می باشد مقابل دین کامل که خدا ابلاغ کرد

    • ناشناس
      3

      یعنی تو الان باسوادی که به جای اظهار نظر، احضار نظر می کنی؟

  • ناشناس
    3

    پیشی هر مرد چیز یک زن چیز موجود است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تنها فکرشان زیر شکم بود .....

  • زهرا
    2

    منظورتون ازاین خبرچیه به ما چه ابوبکر بغدادی چیکار کرده که همسرش بکنه ما گیر شماها افتادیم ماشاالله تازه باید بریم ببینیم کالا برگ مثل دهه شصت چی میخواد مثل گداها بهمون بدن

  • استعمار
    4

    بازی استعمار در خاورمیانه برای نابودی مردمان و سرزمین ها و غارت ثروت ها .!! تلخ و دردناک اما واقعی...خودشان ساختند خودشان هم برچینند هزاران انسان بی گناه و جوانان از سراسر دنیا به این قتلگاه کشاندن و نابود کردند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همین بقول تواستعمارتاسیسات اوردواینارونابودکرد

  • حمید
    0

    الان دیگه این حرفا فایده نداره.
    مرگ بر اسرائیل و آمریکا و انگلیس و سعودی فرانسه و آلمان و داعش و بحرین .

  • ناشناس
    0

    لطفا اختلاسگران را مجازات بفرمایید

  • ناشناس
    0

    چندمین زنش است

  • علیرضا
    0

    با مطالعه متون اسلامی میشود فهمید که اسلام در صدر ااسلام هم همین بود در اختیار گرفتن زنان متعدد و همین الان هم همینطور

  • ناشناس
    1

    این زن خیلی خطرناکه مصاحبه شو کامل دیدم از گفتارش معلومه که بیش از آنچه تصور می‌کنیم بر امور داعش اشراف داشته بر کلمات خیلی مسلطه بلاغت حیرت آوری در کلامش هست حتی می‌تونه مغز متفکر داعش بوده باشه.
    تو همین قسمت از مصاحبه که منتشر شد میگه رهبر داعش انسان عادی بود و افکار تند نداشته اما بعد از دستگیری توسط امریکاییها و تحمل یک سال زندان ، در تفکرش تغییرات بنیادی بوجود آمده.

  • ناشناس
    4

    البغدادي دنبال ريشه كن كردن حكومتهاي وابسته بود كه ثروت مردم خاورميانه رو ميبرن كانادا و امريكا و جين و روسيه..ايا مبارزه به حقي داشت يا خير؟؟

  • ناشناس
    0

    خداراشکر محجبه تشریف دارند .

  • ناشناس
    0

    چقدر این زن محجبه و باکرامت و شرو حیا دارد داغت ببینم

  • شهروند
    0

    همان تجاوزى كه اعراب در سال ١٢ هجرى شمسى مطابق با ٦٣٣ ميلادى در زمان خلافت ابوبكر شروع كردند و در زمان عمر ادامه دادند و نهايتاً در زمان عثمان در سال ٦٥١ ميلادى برابر با ٣٠ هجرى شمسى پس از ١٨ سال به پايان رساندند و ديگر چيزى از ايران باقى نمانده بود اعراب در اين سالها چه جناياتى كه مرتكب نشدند! مردان را از دم تيغ گذراندند، اموالشان را غارت زنان و دختران را به كنيزى و اسيرى بردند كتابخانه ها و مراكز فرهنگى را به آتش كشيدند!!! دقيقاً داعش هم همين جنايات را حق ايزدي ها روا داشتند! كه اگر نبود رشادتهاى سردار شهيد سليمانى و شهيد ابو مهدى المهندس و جان بركفان حشدالشعبى شايد جناياتى بدتر جنگ قادسيه و ٨ سال تجاوز بعثى ها كه بر سر خوزستان خصوصاً آبادان و خرمشهر آوردند داعش هم در عراق، سوريه و حتى ايران مرتكب ميشدند ارواح همه آنهايى كه براى دفاع از اين مرز و بوم جنگيدند و جان خود را نثار كردند تا ابد در آرامش باد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      چرت نگو کدوم کتاب با چه خطی مینوشتند؟
      اینا یه مشت خوارج بودند در زمان امیر المومنین هم حضور داشتند . سردار سلیمانی مگر بر اساس تعالیم اسلام عمل نمی‌کرد ؟ یه جوری نوشتی هر کی ندونه فکر می‌کنه نعوذ بالله سردار زرتشتی بوده

  • ناشناس
    0

    نمونه مردانی هوسبازی که قدرت می‌گیرند و به دختر بچه‌ها هم رحم نمی‌کنند این‌ها جز زیر شکم به چیز دیگری فکر نمی‌کنند بیچاره دختربچه هایی که گیر این حیوانات درنده می‌افتند

  • شهروند
    1

    در جواب ناشناس بى سواد: اولاً خودت چرت ميگى دوماً تاريخ طبرى- تاريخ سيستان- فارسنامه ابن بلخى- تاريخ يعقوبى و چندين كتاب ديگر در باره جنايات اعراب نوشته اند كه ٣٠٠/٠٠٠ زنان و دختران ايرانى بعد از تجاوز در بازارهاى برده فروشى اسلامى به فروش رسيدند كه ٦٠/٠٠٠ نفر از آن ها به همراه ٩٠٠ بار شتر طلا به پايتخت حكومت اعراب فرستاده شد.
    همچنين در شوشتر- رامنرمز- شاپور- بادغيس و كرمان٢٠٠/٠٠٠ نفر گردن زدند ٨٠/٠٠٠ نفر در نيشابور ٥٠/٠٠٠ نفر در چالوس رويان و سرخس اعدام شدند ١٠٠/٠٠٠ نفر در استخر گردن زدند ٤٠/٠٠٠ نفر در شهر گور قتل عام شدند ٥٤/٠٠٠ نفر در گرگان و ١٠/٠٠٠ نفر در دره گرگان گردن زدند ٢٣/٠٠٠ نفر در خوزستان و سيستان كشته شددند ٨٠/٠٠٠ نفر در نيشاپور و ٥٠/٠٠٠ نفر در چالوس گردن زده شدند. حالا فرق اعراب ١٤٠٠ سال قبل با داعش امروزى چيست؟

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    ابوبکر اومد حکومت کرد مرد.ولی شهریار اردان اسفالت نشد که نشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها