یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با خبر فوری:

خالص‌سازان از آگاهی مردم می‌ترسند / گاف‌های دولت رئیسی خیلی زیاد است

یک فعال و کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اخراج استادان دانشگاه فقط ناشی از خالص‌سازی نیست بلکه اغلب ناشی از ضدیت با علم به ویژه علوم انسانی است.

خالص‌سازان از آگاهی مردم می‌ترسند / گاف‌های دولت رئیسی خیلی زیاد است

عباس عبدی در گفتگو با خبر فوری، اظهار داشت: آنچه که می‌تواند مانع قدرت‌ گرفتن خالص‌سازان شود آگاهی مردم از خلال علوم انسانی است به همین علت می‌بینید که اغلب با استادان رشته‌های علوم انسانی برخورد می‌کنند.

وی افزود: این فرآیند متوقف نمی‌شود چون تن دادن به علم موجب حذف خالص‌سازان خواهد شد و نتیجه آن نیز پسرفت و تضعیف بیش از پیش کشور و گسترش فقر و اقتصاد خواهد بود.

عبدی ادامه داد: اصلاح‌طلبان یا هر نیروی دیگری برای جلب توجه نیاز به استفاده از بحث اخراج اساتید ندارند، به قدری ضعف و ناتوانی و گاف دادن در این دولت هست که بتوان از آن‌ها استفاده نمود؛ مهم‌تر اینکه آمار و ارقام اخراج اساتید روشن است و ساختنی نیست.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • ناشناس
    64

    مگر این مردم انقلابی همه جور در صحنه ترس دارند ، نه آقا این مملکت صاحب دارد و ایشان حواسشان به همه ناخالصی های احتمالی هست و مردم کارها را به او واگذار کرده اند و خودشان دنبال یک لقمه نان برای زن و بچه هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صاحب مملکت مردم هستند

    • ناشناس
      1

      لازم نکرده ازجانب مردم نطق کنی

    • مرتضی
      0

      آره این مملکت صاحب داره اونم نه یکی بلکه چند صد تا

    • ناشناس
      0

      مشخص نکردی باورته یا کنایه .

  • ناشناس
    8

    آقای عبدی آگاهی مردم با یک کیک و ساندیس از بین می رود . بیهوده امیدوار به آگاهی مردم نباشید!!!!

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    مردم احساسی و ساندیسی.....!!!

  • ناشناس
    0

    غش در جنس
    مخلوط صحیح ومعیب است که:
    نقطه مقابل آن خالص است که امر مبارکی است
    مانیتور مغشوشین در روز نمایشی دارد که در شب
    برنامه نویسانی در پستو مشغولند
    آنچه میتواند این دو گانگی را خنثی کند جدایی صحیح از معیب است _
    علوم انسانی کلمه مرکبی است که موصوف آن زیبنده صفتش نیست؛؛؛ گل و گشاد است
    چگونه در علوم پایه زیپ دهنها کشیده وتنگ میشود چون علمی هستند ؛ این گشادی دهن انسانی به دلیل غیر علمی بودن آن است

  • ناشناس
    18

    آدم دیگه ای نبود باهاش صحبت بشه؟ بنده خودم از دولت فعلی انتقاد دارم ولی این اصلاح طلب ها حق ندارند اظهار نظر کنند. با این همه خیانت و اشتباهات فاحش بازم چه اعتماد به نفسی دارند. مدام فقط چرت و پرت میگن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      انتقاد داری ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    10

    ایران آینده خوبی ندارد...همه می دانیم حتا خود حاکمان کنونی ایران

    نظرات شما -
    • خوشبخت
      0

      حتی اسحاق قالیباف هم میدانست چه خبره که رفت کانادا

    • بهنام
      3

      [ حتی ] را اینگونه می‌نویسند.

    • بهنام
      2

      آقای توئیتی چقدر دنبال خودنمایی هستی ، یادت هست که زمانی که خودت و طیف همسو قدرت در دستتان بود ، صد پله بدتر از این کردید. حال که کنار گود رفته‌اید شده‌اید مدافع حقوق مردم ؟؟!!
      شرم و حیا و صداقت چیز خوبی است که متأسفانه شما تشنگان قدرت ندارید ، یک از یک بدتر و حقه‌بازتر هستید و چپ و راست هم ندارد .

    • تلمبه
      0

      ناخالصان تایید میشن مخلصین در پستوی خانه نهان باید کرد

    • ناشناس
      1

      حتا را فارسی بنویس بهنام خان نه عربی

    • بهنام
      0

      به ناشناس:
      آخه آیکیو خود کلمه ( حتی ) عربی است.
      با این حساب مرتضی به فارسی می‌شود مرتضا
      یا مصطفی به فارسی می‌شود مصطفا
      یا کبری به فارسی می‌شود کبرا
      و با این دستورالعمل من درآوردی‌ات
      مثلاً جمع خرس می‌شود خروس
      بابا جمع کنید این بساط فارسی ٫ عربی را سعی کنید انسان باشید ، اگر راست می‌گویی ومی‌خواهی فارسی کامل صحبت کنی برو در بازار و بصورت شاهنامه مثلاً از نانوا نان بخر یا از قصاب تقاضای گوشت کن ، تا همه به تو بخندند و بگویند یک تخته‌اش کم است.

    • ناشناس
      1

      بهنام جان زبان فارسی داره به سمت ساده سازی میره
      اتفاقا الان خیلی ها که اسمشان مصطفی و مرتضی است، می نویسن مصطفا و مرتضا
      مثل حرف ط که کم کم داره منسوخ میشه
      و بلیط رو می نویسن بلیت و ....

  • محمد گلکار
    6

    جناب آقای عبدی
    تحلیلگر محترم
    سلام علیکم
    چرا علت این اتفاقات را در عملکرد برخی دوستان خود در شروع مجلس شورای اسلامی دوره ششم که در حذف مرحوم هاشمی رفسنجانی بازی درست که در تایید صلاحیت دوستان شما تلاش وافر کرد را جستجو نمی‌کنید؟
    چرا سناریوی تحصن همفکران خود در مجلس شورای اسلامی دوره ششم را ارزیابی نمیکنید؟
    چرا خندیدن به ریش مردم توسط آقای روحانی رئیس جمهور وقت در سال 1398 برای گرانی بیزین این هم در نزدیک به انتخابات دوره یازدهم را جستجو و علت یابی نمی‌کنید.
    قهر اکثر مردم با صندوق های رای در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم و ریاست جمهوری دوره سیزدهم محصول برخی از همفکران جنابعالی میباشد.
    باعث این اتفاقات و مشکلات دوستان و همفکران جنابعالی بوده است.
    در سال 1392 با رد صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی(ره) ایشان بستر را برای آقای روحانی جهت انتخاب بعنوان رییس جمهور ایشان فراهم نمودند ولی مشکل اکثر همفکران جنابعالی در این است که وقتی به منصب و قدرت می‌رسند مردم و حتی دوستان خود را فراموش می‌کنند و مردم دیگر با طیف همفکران جنابعالی دیگر همراه نخواهند شد.
    متاسفانه محصول عملکرد تان جبهه مشارکت بود!!!!

  • دکترای شیمی فیزیک
    11

    مردم انقلابی و فهمیده ملاک حق و ناحقشان قرآن است؟ آنها حق و ناحق بودن یک دولت را با قرآن و احادیث می سنجند.
    حق امروز نظام جمهوری اسلامی است و نه آمریکا و اسرائیل و که تا کنون میلیون ها زن و کودک را در گوشه و کنار دنیا و اخیرا در فلسطین به خاک و خون کشیده اند البته هر کس با نظام جمهوری اسلامی باشد حق است . البته در نظام جمهوری اسلامی ممکن است خائن و مفسد باشد و این ربطی به نظام اسلامی ندارد امام علي(ع) توسط نیروهای اطلاعاتی خود از قصد «زیاد بن ابیه» براي خيانت در بيت المال آگاه شد و در نامه شدید اللحن به او نوشت: «صادقانه به خداوند سوگند ياد مى كنم اگر به من گزارش رسد كه از بيت المال مسلمين چيزى كم يا زياد به خيانت برداشته اى آنچنان بر تو سخت مى گيرم كه در زندگى تو را كم بهره، سنگين بار و حقير و ذليل سازد». صريح نفرمودن امام(ع) براي اين بود كه «زیاد» در عمل مجرمانه جسور نشود.

  • ایران سربلند
    1

    جناب عبدی؛
    الحمدلله رب العالمین تو این مملکت؛ هم خالص سازان و هم غیر خالص سازان از آگاهی ملت می ترسند.
    شما و امثال شما رو هم میگما😂😂😂

  • رضا
    34

    سلام علیکم شما وهم مسلکی هایتان تمام وقت گافید بهتری اون خرابی های بزرگی که با کشورتان کردید فراموش نکنید اگر چشم دیدن داشتید مردم را ۲۲ بهمن می دیدید شما فعلا غصه نخورید .الحمد ا... دولت وملت فهیم در حال کار ودرست کردن خرابی های فراوان دولت بی تدبیر وناامید وذلیل گذشته هستند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      ملت چهار درصدی منظور شماست

    • ناشناس
      0

      ای کاش چاپ بشه

      خدا وکیلی مردمی که در خیابان بودن به اندازه مردم ساکن در همان خیایان ونیروهای امنیتی نمی شدند یعنی ساکنان همان خیابامن همه با هم بیرون می آمدند بیشتر از ساندیس خوررها بودند در نتیجه در همین تهران چندده هزار خیابان است
      قبلأ می گفتن چهار درصدی حالا کمتر از دودرصد
      فکر کن چهار تا کم حجاب حضورشان چفدر برای تبلیغات مهم بوده

  • ناشناس
    0

    واقعا کسانی که علم ندارند با استادان بد برخورد میکنند خدا به داد این ملت برسه این تعصبات بی جا مملکت رو به لبه پرتگاه رسونده

  • قاسم
    29

    دیگ به دیگ میگه رویت سیاه!!!
    هنوز خیلی مانده به گافهای دولت حسن روحانی برسد.
    هر چند آنقدر پررو هستید که ، قبول نمی‌کنید.

  • ناشناس
    0

    فکر میکنید دهه ۵۰هست که مردم آگاهی نداشتند العان همه مردم ایران شما ها را میشناسند از درون وبرونتون خبر دارند

  • موحد
    1

    اطمینان داشته باشیم اگاهی ملت دشمن جهل و خالص سازی ظاهری است خالص سازی نمونه تنگ نظری وباند بازی وگرایش به پر کردن کیسه افراد خاص است
    این تذهبون

  • ناشناس
    0

    من خیال می کردم تو خیلی با هوشی عزیز دل برادر این حرف شما را ما ۳۰ سال پیش فهمیدیم الان ایقدر واضح شده که هر ننه قمری فهمیده دیگه اطلاع رسانی لازم نداشت

  • ناشناس
    4

    منظور ایشون اخراج زیبا کلام است واقعا ایشون استاد هستند از بدی های علوم انسانی اینست که هر ننه قمری با سفسطه و آسمان و ریسمان بافتند از خود تزی می دهد و آنرا وحی منزل می داند اعتبار اصلی علوم انسانی ابتدا به انسان بودن صاحب علم است و سپس خود علم چون اگر زیبا کلام و عبدی باشی هر روز به مقتضای روز مثل بوقلمون رنگ عوض می کنی روزی از دیوار سفارت بالا می ری و روزی دیگر پاچه خواری همان دولت و سفارت را می کنی و می گویی اشتباه کردیم روزی هاشمی را عالیجناب سرخپوش لقب می دهی و روزی دیگر اورا امیر کبیر می نامی روزی پونس در پیشانی کم حجاب فرو می کنی و روزی دیگر شعار زن زندگی آزادی می دهی و چنان وانمود می کنی که دیگران مرتجعند و تند رو . در حالیکه آنهایی که آقایون با آنها سر جنگ دارند از ابتدا سعی بر اعتدال داشتند و اگر در جایی اشکالی داشتند سعی بر اصلاح نمودند و الان هم با سفسطه و القاب تدبیر و امید و اصلاحات و اینها مردم را فریب می دهند در حالیکه جز خسارت برای جامعه چیزی به ارمغان نیاوردند
    از سخنرانی در نماز جمعه و درخواست اعدام بی حجابان به خاطر درس عبرت تا به تمسخر گرفتن مردم که من هم روز جمعه متوجه شدم بنزین گران شده است
    در زمان حاکمیتشان قشر ضعیف را با خاک یکسان کردند و به قشر مرفع و بی درد بهاء دادند و به اسم اینکه دولت مرد ایران اسلامی باید زندگی لاکچری داشته باشند تفکر مزموم سرمایه داری را برای خانواده خود و اطرافیان وهمفکرانشان عادی کردند و فاصله طبقاتی ایجاد کردند که به این راحتی ها این فاصله پر نمی شود و بدبختی ها را گردن دولت مردان صادق ودلسوز می اندازند

  • ناشناس
    1

    آدم آگاه و تحصیل کرده فکر می کنه هر چیزی را قبول نمی کنه پای منبر هر کسی نمی شینه اینها از همین ترس دارن برای اینا هر چی ملت بی سوادتر و ساده تر باشن بهتره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به دکترای شیمی فیزیک___ حیف شیمی حیف فیزیک حیف دکترا حیف علم حیف... کشور ما با این تعصبات معلوم نیست به کجا منتهی شود!!!

  • محمد
    0

    بعضی از ساندیسیون زرنگ شدن از خجالت، وقتی کامنت میزارن دو پهلو کامنت مینویسند که لایک و دیس لایک ها فاصله کم داشته باشه چون اگه سخن واضح باشه حضرات دیگه چهار درصدی هم نیستن تو موافق و مخالف.

  • ناشناس
    0

    بخاطر خدا و ملت شما چند صباحی سکوت کنید در حقیقت بابت ۸ سال مدیریت تدبیر و امید خسته شده بروید استراحت نمایید ..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها