یک احتمال جدید در حمله به پایگاه آمریکا در مرز اردن؛ پهپاد مقاومت رادارگریز بود؟

هر روز ابعاد جدیدی از عملیات پهپادی که منجر به کشته شدن سه نظامی آمریکایی در پایگاهی در مرز اردن شد، آشکار می‌شود.

یک احتمال جدید در حمله به پایگاه آمریکا در مرز اردن؛ پهپاد مقاومت رادارگریز بود؟

دیلی‌میل اخیراً از احتمال رادارگریز بودن پهپاد مهاجم سخن گفت و خبر داد، سامانه‌های پدافندی آمریکایی موجود در این پایگاه هیچ واکنشی به آن نشان ندادند.

این رسانه در گزارش خود توضیح داد: در حالی که یک منبع مسئول ارتش آمریکا اعلام می‌کند احتمالاً حضور این هواپیما به دلیل پرواز در ارتفاع کم روی صفحه رادار نادیده گرفته شده است، اما این سخنان با نتایج گزارش‌های سابق که تاکید دارند هواپیمای انتحاری مهاجم با یک هواپیمای آمریکایی اشتباه گرفته شده در تناقض است.

این در حالی است که جانشین سخنگوی پنتاگون تاکید می‌کند مسئولان امر همچنان در حال تحقیق درباره این تهاجم هستند. او مدعی شد، سامانه‌های پدافندی مستقر در پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه تاکنون با موفقیت با اشیای مهاجم برخورد و آنها را سرنگون کرده بودند، با این حال به پرسش دیگری در مورد شمار پایگاه‌‌هایی که از سامانه‌های پدافندی بهرمند نیستند، پاسخ نداد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    پهپادهای ایران ماکت هستند. یادش بخیر جمله مورد علاقه خودتحقیر گرایان ساکن خبرفوری.

  • ناشناس
    0

    پهباد رادار گریز داشتید که الان محکم ایستاده بودید و تهدید میکردید ، آمریکائی ها هم از ترس پهبادی رادارگریزتان منطقه را خالی میکردند ، نه اینکه شبانه روز اعلام کنید که ما نبودیم و هیچ ربطی به ما ندارد و امریکا هم بالاترین فرمانده حشدالشعبی را بکشد و شماها حتی برایش مراسم هم نگیرید ، باز در زمان روحانی که بهش میگفتید غربگرا و ترسو و.... یه مراسمی برای المهندس گرفتند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها