حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در غزه/ ویدئو

حمله‌های توپخانه ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه منطقه‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز همچنان ادامه داشته است.

حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در غزه/ ویدئو

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که محله امل و اردوگاه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه شاهد حمله‌های توپخانه ای و هوایی اشغالگران صهیونیست بوده‌اند.

حمله‌های جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی منطقه خربه العدس را واقع در رفح در جنوب نوار غزه دربرگرفت.

بمباران منازل مسکونی در رفح واقع در جنوب نوار غزه نیز تعدادی شهید و زخمی برجای گذاشت. المیادین گزارش داد که دست کم سه کودک فلسطینی در جریان بمباران یک منزل مسکونی در غرب بیمارستان کویت در رفح به شهادت رسیدند.

تدروس آدهانوم گبریسوس مدیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) پیش از این درباره زمزمه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «رفح» در جنوب نوار غزه واکنش نشان داده بود.

گبریسوس گفت: گزارش‌ها در خصوص بمباران سنگین رفح بسیار نگران‌کننده است، زیرا نیمی از ساکنان غزه برای در امان‌بودن به این شهر پناه آورده‌اند.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی با اشاره به لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه ادامه داد: آوارگانِ حاضر در رفح، جای دیگری برای رفتن ندارند. همین حالا باید آتش‌بس برقرار شود.

گفتنی است بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که قصد دارد «رفح» در جنوب نوار غزه را مورد هجوم قرار بدهد. این در حالی است که پیش از این نتانیاهو و دیگر مقامات صهیونیستی در ادعایی دروغین منطقه‌های جنوبی نوار غزه را امن اعلام کرده بودند.

حجم ویدیو: 5.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 | دانلود ویدیو
منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    جنگ افروزان در هتل لاکچری مشغول نماز جمعه بودند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها