یونیسف: ۱۷ هزار کودک در غزه بدون خانواده‌های خود زندگی می‌کنند

برآوردهای صندوق کودکان سازمان ملل نشان می دهد که هزاران کودک در نوار غزه بدون بستگان خود زندگی می کنند یا از خانواده هایشان جدا هستند.

یونیسف: ۱۷ هزار کودک در غزه بدون خانواده‌های خود زندگی می‌کنند

 شبکه تلویزیونی «المملکه» اردن بعد از ظهر امروز (جمعه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که بنا بر اعلام «جاناتان کریکس»، مدیر ارتباطات صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در سرزمین های اشغالی فلسطین، برآوردهای این صندوق نشان می دهد که در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۷ هزار کودک در این نوار بدون خانواده ماندند یا از بستگان خود جدا شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، مدیر ارتباطات یونیسف در سرزمین های اشغالی فلسطین در این باره همچنین اظهار داشت: در کودکان علائمی مانند سطح بسیار بالای اضطراب مداوم و از دست دادن اشتها بروز می یابد و آنها نمی توانند بخوابند یا هر بار که صدای بمباران را می شنوند، دچار طغیان های عاطفی می گردند یا وحشت زده می شوند.

کریکس در ادامه نیز عنوان کرد: پیش از جنگ کنونی، یونیسف در واقع بر این باور بود که ۵۰۰ هزار کودک در غزه نیازمند خدمات بهداشت روانی و حمایت روانی هستند. امروز برآوردهای ما نشان می دهد که تقریباً همه کودکان یعنی بیش از یک میلیون کودک به این حمایت نیاز دارند.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    1

    خدا لعنتشون کنه کسانی را که باعث وبانی اوضاع وخیم کودکان غزه شدند آمین!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها