وزارت اطلاعات: تعداد قابل توجهی از جاسوسان موساد در ۲۸ کشور جهان شناسایی شدند ‌

وزارت اطلاعات از شناسایی تعداد قابل توجهی از جاسوسان موساد در ۲۸ کشور جهان خبر داد. ‌

وزارت اطلاعات: تعداد قابل توجهی از جاسوسان موساد در ۲۸ کشور جهان شناسایی شدند ‌

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است:

ده‌ها جاسوس و عناصر تروریست وابسته به رژیم نژادپرست صهیونیست در ۲۸ کشور جهان و در سه قاره‌ی آسیا، آفریقا و اروپا شناسایی شد.

تعدادی جاسوس در تهران و چند استان کشور نیز شناسایی و مورد برخورد قانونی واقع شده یا تحت مراقبت‌های امنیتی قرار گرفتند.

مشخصات جاسوس‌های بیگانه‌ی فعال در کشورهایی که با جمهوری اسلامی ایران روابطِ تبادل اطلاعات مؤثر و کاربردی دارند، به آن کشورها ارائه شده و سرویس‌های امنیتی ذی‌ربط، متناسب با راهبردهای ضداطلاعاتی مورد نظر خویش، جاسوس‌های مورد بحث را بازداشت یا مورد بهره‌برداری مضاعف اطلاعاتی قرار داده‌اند.

در بررسی سوابق جاسوس‌های مرتبط با ۲۸ کشور مورد بحث، مشاهده می‌شود که برخی افراد فرومایه به‌صورت داوطلبانه برای همکاری اطلاعاتی با موساد و خیانت علیه کشورهای خویش اقدام کرده‌اند.

منبع: شبکه العالم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    جاسوسان در صنعت خودروی کشور نفوذ کرده سالی ۲۰ هزار ایرانی را در تصادفات می‌کشند و کانون خانواده ها را نابود می‌کنند کلی ارز کشور را صرف کارخانه های خودرو سازی می‌کنند ایا اینا جاسوس نیستند؟؟؟

  • بهلول
    0

    اين بيست وهشت كشورچه جوراجازه دادن سربازان گمنام برن اونجاشناسايى كنن

  • سید عزیز
    1

    ضمن خسته نباشید و خدا قوت به سربازلن گمنام امام زمان لطفا داخلیها رو شناسایی کنید یعنی وقتتون رو بزارید برای جاسوسان نفوذی داخلی که هر بار ضربه ای نزنند و در برن کشورعای دیگه رو بزارید خودشان تلاش کنن .

    نظرات شما -
    • .
      0

      دستم به منفی خورد

  • ناشناس
    0

    جالب است که وزارت اطلاعات ما تا این حد در شناسایی جاسوسان اسراییل حتی در کشور های دیگر قوی است ولی از طرف دیگر اسراییل هر زمان اراده کرده دانشمندان هسته ای ما را در داخل ایران ترور کرده و همین پرسنل وزارت اطلاعات در شناسایی آن ها پیش از عملیات عاجز بوده و حتی پس از انجام ترور نیز نتوانسته عوامل آن را دستگیر کند . می آیند و عملیات انجام می دهند و می روند .

  • ناشناس
    0

    اگر سربازان امام زمان این قدر تبحر دارند و تا بیست سی کشور نفوذ می کنند چطوره نمی توانند جلوی مفسدان اقتصادی و دزدان بیت المال مملکت را بگیرند؟ آخر چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها