یک نماینده مجلس:

آمریکایی ها عاقل نیستند اما آنقدر می‌فهمند که نباید به ایران حمله کنند/ شاید به نیروهای که به حمایت از ایران متهم هستند، حمله کنند

یک نماینده مجلسخاطرنشان کرد: درست است که آمریکا عاقل نیست اما آنقدر می‌فهمد که جان خودش در خطر است و هرگز دست به چنین حرکتی نخواهد زد و هیچ وقت آمریکا به ایران حمله نمی‌کند.

 آمریکایی ها عاقل نیستند اما آنقدر می‌فهمند که نباید به ایران حمله کنند/ شاید به نیروهای که به حمایت از ایران متهم هستند، حمله کنند

پس از حمله پهپادی به نیروهای آمریکا در مرز اردن، دو نشریه به نقل از مقامات آمریکا خبرهایی از پاسخ کاخ سفید به این حمله دادند. 

سی ان ان از قول مقامات آمریکایی گفت که پاسخ ایالات متحده به حمله اخیر، احتمالا قدرتمندتر از حملات تلافی جویانه قبلی آمریکا در عراق و سوریه است. با این حال سی ان ان از قول مقامات آمریکایی می‌گوید کاخ سفید نگران کلید خوردن جنگی گسترده‌تر با ایران است.

 پولیتیکو به نقل از منابع خود نوشت که پس از چراغ سبز بایدن، حمله آمریکا طی دو روز آغاز می شود. این نشریه ادامه داده است که بایدن علیرغم تمایل آشکار برای محدود کردن درگیری‌ها و اجتناب از کشاندن ایالات متحده به یک جنگ دیگر در خاورمیانه، به تیم خود دستور داده تا در پاسخ به حمله اخیر، گزینه‌های نظامی طراحی کنند.

حسین جلالی، نماینده مجلس در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه اگر آمریکا تصمیم خود را عملی و به خاک ایران حمله کند، واکنش جمهوری اسلامی چه خواهد بود،  گفت: «پنتاگون اعلام کرده است که ایران هیچ نقشی در حمله پهپادی علیه آمریکا نداشته و اعلام کرده است که هیچگونه برنامه مقابل با ایران و جمهوری اسلامی ندارند.»

وی ادامه داد: «بایدن در ابتدا یک اشتباهی کرد و گفت گزینه‌ها روی میز است و پاسخ می‌دهیم اما پس از آن پنتاگون اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد و هیچگونه حمله به ایران صورت نخواهد گرفت. کمااینکه آمریکا هم هیچ‌گاه در ذهنش خطور نمی‌کند که به ایران حمله کند. چراکه می‌داند اگر دست به چنین کاری بزند، دیگر جمع شدنی نیست و منطقه با جنگ بسیار بزرگی شبیه جنگ جهانی دوم مواجه خواهد شد.»

جلالی خاطرنشان کرد: « درست است که آمریکا عاقل نیستند اما آنقدر می‌فهمند که جان خودشان در خطر است و هرگز دست به چنین حرکتی نخواهند زد و هیچ وقت آمریکا به ایران حمله نمی‌کنند. بنابراین ارتباطی با ایران ندارد و چنین حمله‌ای مطرح نیست. شما هم چنین احتمالی ندهید و چنین سوالی نپرسید!»

منبع: دیده‌بان ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    ولی آمریکا آنقدر عاقل هست که بدون جنگ ودرگیری بیش از چهل ساله با کاشت قارچهای سمی اقتصاداون مملکتو نابود وتوجیب خودش بریزه وکاری کنه که سالانه کشورهای همسایه از ترس نفوذ قارچهای سمی به داخل کشورشون کلی مهمات وتسلیحات جنگی فلزی دو دهه از کار افتادش رو به قیمت طلا بهشون بفروشه

  • 🐜
    0

    خدا میداند آمریکا و ایران پشت پرده باهم هستند یا نه!!!

  • رابی
    0

    تو خودت را عاقل پنداشتی؟😅😅😅😆

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها