کشته شدن ۳ آمریکایی در پایگاه "برج۲۲" / بایدن ایران را متهم کرد / سناتورهای آمریکایی: به تهران حمله کنید!

سی‌ان‌ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد: در حمله به مواضع نیروهای آمریکایی در مرز اردن و سوریه ۳ سرباز آمریکایی کشته و حدود ۲۴ نفر زخمی شدند.

کشته شدن ۳ آمریکایی در پایگاه "برج۲۲" / بایدن ایران را متهم کرد / سناتورهای آمریکایی: به تهران حمله کنید!

 فرماندهی مرکزی ایالات متحده امروز در بیانیه‌ای تایید کرد که در جریان حمله یک هواپیمای بدون سرنشین «به پایگاهی در شمال شرقی اردن»، سه سرباز کشته و ۲۵ نفر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، کشته شدن سه آمریکایی در «برج ۲۲» در اردن در نزدیکی مرز با سوریه، تشدید قابل توجه وضعیت متزلزل در خاورمیانه را نشان می‌دهد.

در بیانیه امروز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا آمده است: شب گذشته در جریان حمله پهپادهای بدون سرنشین به نیروهای ما مستقر در شمال شرقی اردن در نزدیکی مرز سوریه، سه سرباز آمریکایی کشته و بسیاری زخمی شدند.

وی در اتهام‌زنی جدید خود مدعی شد: در حالی که هنوز در حال جمع‌آوری حقایق این حمله هستیم، می‌دانیم که این حمله «از سوی گروه‌های شبه نظامی تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند»، انجام شده است.

بایدن همچنین اظهار داشت: ما به تعهد [این سربازان] برای مبارزه با تروریسم ادامه خواهیم داد و شک نکنید که همه افراد مسئول [در این حادثه] را در زمان و به روشی که خودمان انتخاب می‌کنیم، مورد بازخواست قرار خواهیم داد.

واکنش «بایدن» به هلاکت نظامیان آمریکایی در حمله پهپادی در اردن

«جو بایدن» رییس جمهور آمریکا امروز یکشنبه هلاکت نظامیان آمریکایی در اردن بر اثر حمله پهپادی را تایید کرد.

رییس جمهور آمریکا بدون ارایه هرگونه سند و مدرکی در این خصوص ادعا کرد: حمله به نیرو‌های ما که منجر به کشته شدن ۳ نظامی شد، توسط گروه‌های تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند، انجام شد!

در بیانیه بایدن در این خصوص ادعا شده است: در حمله پهپادی به نیرو‌های ما در شمال شرقی اردن نزدیک مرز سوریه، ۳ نظامی آمریکایی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند. همه مسببین این حمله را در زمان مناسب و به شیوه‌ای که ما انتخاب می‌کنیم، پاسخگو خواهیم کرد. در حال جمع آوری اطلاعات درباره این حمله هستیم و می‌دانیم که این حمله توسط گروه‌های افراطی مورد حمایت ایران صورت گرفته است!

بیانیه «جو بایدن» اضافه کرد: قلب آمریکا با کشته شدن ۳ نظامی -در حمله به نیرو‌های مان- در شمال شرق اردن سنگین و آکنده از غم شده است.

وی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ما تعهد خود را نسبت به خانواده‌های قربانیان و مبارزه با تروریسم حفظ خواهیم کرد.

اردن روایت واشنگتن دربارۀ کشته‌شدن نظامیان آمریکایی را زیر سوال برد

بر خلاف روایتی که آمریکاییها از حمله به نیروهای خود داشتند، «مهند مبیضین» سخنگوی دولت اردن رسما خبر داد که هیچ حمله‌ای به نظامیان آمریکایی در خاک اردن صورت نگرفته است.

سخنگوی دولت اردن همچنین به شبکه خبری «المملکه»  گفت که در این حمله، پایگاه التنف هدف قرار گرفته است

این پایگاه در داخل خاک سوریه قرار دارد و مقر نظامیان آمریکاست.

مقام‌های نظامی آمریکا امشب گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در اردن کشته و دست‌کم ۲۵ پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

مقاومت عراق بعد از ظهر امروز طی بیانیه‌های اعلام کرد که پایگاه‌های الشدادی، الرکبان و التنف را در سوریه هدف حملات خود قرار داده است. طبق این بیانیه، تاسیسات دریایی زولون در سرزمین‌های اشغالی از اهداف دیگر مقاومت عراق بوده‌ است.

گروههای مقاومت در واکنش به حمایتهای آمریکا از تداوم جنگ غزه، همچنان در حال هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در منطقه هستند و تأکید دارند که تا اخراج کامل آمریکا از عراق و منطقه، قطعا به این حملات ادامه خواهند داد.

منابع خبری ساعتی پیش گزارش دادند که پایگاه نظامیان آمریکا در شمال شرق شهر المالکیه واقع در استان الحسکه، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. این پایگاه در شمال شرق سوریه قرار دارد.

این منابع همچنین گفتند که پایگاه عین الاسد که مقر نظامیان آمریکایی در غرب عراق است، با پهپاد هدف قرار گرفت.

یک منبع امنیتی  گفت که پایگاه عین الاسد با پهپادهای انتحاری هدف قرار گرفته است و هنوز هیچ اطلاعاتی درباره حجم خسارات و تلفات احتمالی در دست نیست.

نیروهای مقاومت، شامگاه روز گذشته، چهار پایگاه آمریکا را در سوریه و عراق هدف قرار دادند. پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در روستای الخضراء در نزدیکی میدان نفتی العمر، پایگاه عین الاسد، میدان گازی «کونیکو» و روستای «خربه عدنان» واقع در استان الحسکه، چهار پایگاه مذکور هستند.

کامالا هریس در خصوص کشته شدن سه سرباز آمریکایی: حمله به نیرو‌های ما توسط گروه‌های مسلح تحت حمایت ایران انجام شده است

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور امریکا در این باره گفت: حمله به نیرو‌های ایالات متحده در شمال شرقی اردن، توسط گروه‌های مسلح تحت حمایت ایران انجام شده است.
 
گفتنی است که مقامات آمریکایی به سی ان ان گفتند که سه سرباز ارتش آمریکا در حمله شبانه یک هواپیمای بدون سرنشین به یک پایگاه کوچک آمریکایی در اردن کشته شدند؛ دست کم ۲۲ نفر هم زخمی شدند.
بایدن ادعا کرد: حمله به نیرو‌های آمریکا توسط گروه‌های تحت حمایت ایران انجام شد

به گزارش اعتماد آنلاین؛ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پی این حمله گفت: در حمله پهپادی به نیرو‌های ما در شمال شرقی اردن نزدیک مرز سوریه، ۳ نظامی آمریکایی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

همه مسببین این حمله را در زمان مناسب و به شیوه‌ای که ما انتخاب می‌کنیم، پاسخگو خواهیم کرد.

در حال جمع آوری اطلاعات درباره این حمله هستیم و می‌دانیم که این حمله توسط گروه‌های افراطی مورد حمایت ایران صورت گرفته است!

قلب آمریکا با کشته شدن ۳ نظامی -در حمله به نیرو‌های ما- در شمال شرق اردن سنگین و آکنده از غم شده است. ما تعهد خود را نسبت به خانواده‌های قربانیان و مبارزه با تروریسم حفظ خواهیم کرد. 

رویترز: احتمال افزایش تلفات حمله به سربازان آمریکایی در اردن وجود دارد

تسنیم نیز نوشت؛ خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی گفت: احتمال افزایش تلفات در حمله به سربازان آمریکایی در اردن وجود دارد و ۳۴ نفر تحت نظر هستند.

جان کورنین سناتور جمهوریخواه : تهران را بزنید!

کورنین سناتور جمهوریخواه در واکنش به کشته شدن سربازان آمریکایی در اردن خواستار حمله به تهران شد.

در پاسخ به این که آیا خواستار بمباران ایران هستی گفت: نه، تاسیسات سپاه و نیروی قدس.

photo_۲۰۲۴-۰۱-۲۸_۲۱-۲۹-۳۶

جلسه فوری فرماندهی سنتکام/ شکست سیستم های دفاع موشکی در دست بررسی است

نیروهای امریکایی در حال بررسی منشا حملات امشب به پایگاه نیروهای تروریستی سنتکام در اردن است.

پایگاه برج ۲۴ امریکا در حالی آماج حملات موشکی قرار گرفت که هیچ گزارشی از فعالیت سامانه دفاع هوایی منتشر نشده است.

حماس: کشته شدن نظامیان آمریکایی پیامی به سران کاخ سفید است

سامی ابوزهری از رهبران جنبش حماس گفت: کشته شدن سه نظامی آمریکایی حاوی این پیام است که اگر کشتار بی گناهان در غزه متوقف نشود، آمریکا باید با همه امت اسلامی روبرو شود.

وی افزود: تداوم تجاوزگری آمریکایی - صهیونیستی علیه غزه باعث انفجار تمام اوضاع منطقه می‌شود.

سناتور جمهوری خواه گفت: سیاست بایدن در قبال ایران شکست خورده و باعث شده بیش از ۱۰۰ حمله علیه نیروهای ما در منطقه انجام شود

لیندسی گراهام،  افزود: من از دولت بایدن می‌خواهم به انتقام از کشته‌شدن سربازان ما و همچنین به منظور تامین بازدارندگی، به اهدافی در داخل ایران حمله کند.

سناتور امریکایی تام کاتن (جمهوری خواه): باید حمله نابودگری علیه نیروهای تروریستی ایرانی در ایران یا خاورمیانه انجام شود

امروز ۳ نظامی امریکایی در حمله پهپادی به اردن کشته شدند. جو بایدن این حمله را کار گروه های مورد حمایت ایران اعلام کرد.

«واشنگتن پست»: پایگاه آمریکایی مورد هدف در اردن «برج ۲۲» نام دارد و مأموریت آن ارائه مشاوره و کمک به همتایان اردنی خود است

نیویورک‌تایمز: تسلیحات حماس از اسرائیل تامین شده نه ایران!

ارتش اسرائیل و منابع اطلاعاتی به این نتیجه رسیده‌اند که تعداد زیادی از تسلیحاتی که حماس در حملات ۷ اکتبر و در جنگ غزه به کار گرفته از منبع بعیدی آمده است: خود ارتش اسرائیل.

اطلاعات جدید نشان داد که حماس از هزاران مهماتی استفاده کرده که اسرائیل آن‌ها را به داخل غزه شلیک کرده، اما منفجر نشده‌اند. حماس همچنین مبارزان خود را با تسلیحاتی که از پایگاه‌های نظامی اسرائیل ربوده شده،‌ مسلح کرده است.

photo_۲۰۲۴-۰۱-۲۸_۲۰-۴۲-۲۹

سی‌بی‌اس به نقل از منابع آگاه:

حمایت ایران از شبه‌نظامیانی که به پایگاه امریکا حمله کردند، لزوماً به این معنا نیست که حمله از سوی تهران انجام شده است.

تد باد سناتور جمهوریخواه کارولینای شمالی: صبر دیگر بس است

photo_۲۰۲۴-۰۱-۲۸_۲۱-۵۱-۴۰

واشنگتن پست به نقل یکی از مقامات پنتاگون اعلام کرد: پهپاد بزرگی که پایگاه آمریکایی را هدف قرار داد به اماکن استراحت و خوابگاه سربازان برخورد کرد.

مقاومت عراق: طی ۱۰۰ روز ۱۷۸ حمله علیه آمریکا و اسرائیل انجام دادیم

یک منبع در مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: طی ۱۰۰ روز ۱۷۸ حمله با پهپاد و موشک علیه پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه و مواضع اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی انجام دادیم.

آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست

رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده تأکید کرد که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست.

وی در عین حال گفت که چنانچه درگیری گسترده‌تری با ایران رخ دهد، پاسخ خواهیم داد.

براون ادامه داد: «می‌دانم که دشمنانی وجود دارند و فقط می‌توانم بگویم ایران حداقل می‌داند که خواهان درگیری گسترده‌تر با آمریکا نیست اما اطمینان داریم که در صورت وقوع درگیری گسترده‌تر، توان پاسخ داریم».

وی تاکید کرد: «در صورتی که مجبورشدیم وارد یک درگیری گسترده‌تر شویم، باید با احتیاط عمل کنیم».

این مقام آمریکایی در پاسخ به انتقادها مبنی بر این که دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا به اندازه کافی در برابر ایران و آنچه گروه‌های نیابتی این کشور نامیده شده است، جدی و سخت‌گیر نیست، گفت: «هدف ما بازدارندگی و در عین حال محافظت از نیروهای آمریکایی است نه ورود به یک درگیری گسترده و جنگ تمام‌عیار.»

مقاومت اسلامی عراق: ما مسئولیت حمله به پایگاه آمریکا در مرز سوریه و اردن را برعهده میگیریم

واشنگتن پست به نقل یک فرمانده مقاومت عراق: اگر جنایات رژیم صهیونیستی متوقف نشود، تمامی مواضع آمریکایی در سرتاسر منطقه هدفی مشروع برای ما خواهد بود و جنگ تشدید خواهد شد.

تلفات آمریکا در حمله اردن به 30 نفر رسید

یک مقام آمریکایی تایید کرد که تلفات نیروهای آمریکایی در نتیجه حمله در اردن به حدود ۳۰ نفر رسید.

ساعاتی پیش، شبکه تلویزیونی سی ان ان با انتشار خبری فوری به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که بر اثر وقوع حمله پهپادی به پایگاه نظامیان این کشور در اردن، تعدادی از نظامیان آمریکایی کشته شدند.

به گزارش این رسانه، در این حادثه ۲۵ نظامی این کشور نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، مقامات آمریکایی به سی‌ان‌ان گفتند که این نخستین بار پس از آغاز جنگ غزه است که نظامیان آمریکایی بر اثر شلیک آتش دشمن در غرب آسیا کشته می‌شوند.

حادثه در «برج ۲۲» در اردن نزدیک مرز با سوریه رخ داده است.

این در حالیست که سی ان ان پیشتر تعداد نظامیان زخمی آمریکا را ۲۴ نفر اعلام کرده بود.

کاخ سفید نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بایدن» صبح یکشنبه (به وقت محلی) در جریان حمله پهپادی به نیروهای آمریکایی در اردن قرار گرفت.

«جو بایدن» رییس جمهور آمریکا ساعاتی پیش، هلاکت نظامیان آمریکایی در اردن بر اثر حمله پهپادی را تأیید کرد.

رییس جمهور آمریکا بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی در این خصوص ادعا کرد: حمله به نیروهای ما که منجر به کشته شدن ۳ نظامی شد، توسط گروه‌های تحت حمایت ایران که در سوریه و عراق فعالیت می‌کنند، انجام شد!

در بیانیه بایدن در این خصوص ادعا شده است: در حمله پهپادی به نیروهای ما در شمال شرقی اردن نزدیک مرز سوریه، ۳ نظامی آمریکایی کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند. همه مسببین این حمله را در زمان مناسب و به شیوه‌ای که ما انتخاب می‌کنیم، پاسخگو خواهیم کرد. در حال جمع آوری اطلاعات درباره این حمله هستیم و می‌دانیم که این حمله توسط گروه‌های افراطی مورد حمایت ایران صورت گرفته است!

بیانیه «جو بایدن» اضافه کرد: قلب آمریکا با کشته شدن ۳ نظامی -در حمله به نیروهای مان- در شمال شرق اردن سنگین و آکنده از غم شده است.

وی در این بیانیه خاطرنشان کرد: ما تعهد خود را نسبت به خانواده‌های قربانیان و مبارزه با تروریسم حفظ خواهیم کرد.

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 76
  • ناشناس
    19

    مطمئن باشید یک پاسخ شرارت‌های شما را خواهند داد و بعد می‌گویید واویلا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      88

      هرگز ، ما مرده جنگیم

    • ناشناس
      9

      خائن

    • ناشناس
      5

      جلسه فوری سنا برای حمله به تهران

  • ناشناس
    78

    اگه آمریکا دستش ونفوذش می‌رفت خیلی وقت پیش به ایران حمله میکرد.نمونه اش به سوریه و افغانستان حمله کرداز کسی هم اجازه نگرفت آمریکا اگه می توانست یک صدم ثانیه هم به ایران امان نمی دادوایران را میزد اما خدا را شکر که/ نمی تواند/

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      وقتی نفت مفتی نصیب ش میشه چرا جنگ در ثانی دشمنی با آمریکا واسه سرگرم کردن شماها ست و سرکیسه کردن جیب مردم عادی برو خوش باش

    • امیر
      0

      آیا تا به حال به یک قیچی خیاطی دقت کردی
      فکر کن ببین قیچی چگونه می برد
      خلاف هم و از دو زاویه مخالف

    • ناشناس
      2

      ترانس گفته من پام برسه ایران میزنم

    • کوروش
      5

      اتفاقا برای حمله به ۲تاشون از شورای امنیت سازمان ملل مجوز و تأییدیه داشت

  • ناشناس
    69

    امريكا غلط مي كند كه به ايران حمله كند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      آمریکا از کیک و ساندیس شما می ترسه

    • ناشناس
      13

      آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

  • ااه
    12

    تندرو ها انتقام چی دا از ملت ایران می گیرند تورم ۱۰۰ درصدی وحیف ومیل میلیاردها دلار

    نظرات شما -
    • رابی
      3

      فردا دلار میره بالای ۶۰ هزار

  • محمد ایمان
    6

    جدا از همه چی بچه ها دلم میخواد لااقل ۴ماه هیچی نباشه ساکت ساکت اروم اروم یعنی خستم از جنگ و خبر جنگ و ..
    بورس و قرض و بدهی اجاره و گشنگی

  • majid
    96

    سگ کی باشن که ایران رو بزنن اسراییل و تمام پایگاه های امریکا در منطقه را با خاک یکسان میکنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      سگ کی باشن؟! فعلا که با مردم سرسپردگانش ایران را زیر خط فقر برده

    • ناشناس
      7

      ۴۵ساله شعارمیدهید هیچ غلطی نمتوانیدبکنید

    • ناشناس
      0

      بزنید

  • ناشناس
    6

    رفتیم برای جنگ

  • ناشناس
    9

    بهترین راه کار همین هست حمله کنید.

  • H
    19

    آقای بایدن توروخدادستوربدیدبه ایران حمله کنن شایدبااین کارتون بمیریم راحت بشیم ازاین مملکت نکبت وخراب شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      برو کشور خودت

    • ناشناس
      9

      خائن

    • محمد
      13

      دروغ میگی یعنی انقدر عرضه نداری که خودتم بکشی یعنی تو فکر میکنی سربازان امریکایی جرات روبرو شدن با جان بر کفان ایرانی رو دارند تا بگن به ایران می خواهیم حمله کنیم اکثرا خودشونو خیس کردن

    • ناشناس
      34

      همین حالاهم مرده ای مغزفندقی دهن بین غربی ها

    • ناشناس
      22

      بدرک ان شاءالله غربگداهای ایرانی روهم بکشن تاایران راحت بشه ازدست کومله نوکرموسادوطن فروش اختلاس گرها

    • ناشناس
      12

      غرب گرایی شرف داره به نوکری روس وچین وپرکردن شکم عربهای پاپتی

    • ناشناس
      6

      همین الان 66به13 مردم ایران حاضرند بمی رند این یعنی چی خبر فوری(مثبت ومنفی کامنت)

  • ناشناس
    70

    امریکاغلط زیادی میکند اگرخدای ناکرده تعرضی به ایران ونیروهاوسربازان عزیزوقهرمان وطن انجام دهدصددرصدمتضررخواهدشدچون جوابی دندان شکن دریافت میکندکه هیچ موقع ازیادشان نخواهدرفت

  • ناشناس
    9

    بایدن رشوه گرفته بیخیال میشه

  • ناشناس
    4

    آخ جون جنگ

  • ناشناس
    76

    آمریکا، همانطورکه امام خمینی(ره)گفتند ،هیچ غلطی نمی تواند بکند ،والسلام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      خخخخخخخ

    • ناشناس
      2

      از این حرفا زیاد زده ولی نتیجه را داریم می بینیم

    • ناشناس
      8

      آمریکا غلط زیادی میکند

  • ناشناس
    53

    بکشید این آمریکایی ها رو....تا می تونید
    600 هزار نفر تو سوریه ، بیش از یک میلیون نفر تو عراق هزاران نفر تو لیبی و ... رو همینا کشتن یا به کشتن دادن
    بعدش هم به فکر بمب اتم باشید
    برای ساعت صفر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      فکرنان باش خربزه آبه

  • محمد رضا
    6

    چه خبر رسانی جالبی ، حداقل بجای هلاکت از واژه کشته شدن استفاده کنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اینها عرب پرستند ، از لغات عربی استفاده می کنند . لیاقت فرهنگ اصیل ایران را ندارند . به داداش میگن اخوی . . .

  • دلار ۶۰ تومانی
    6

    به منزل خود امدی خوش امدی خوش امدی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      بیا خودتون از این فلاکت نجات دهید

  • عادل
    6

    فقط جواب حمله حمله هست باید آمریکا حمله کنه تا آقازاده ها بیان با آمریکا بجنکند

  • انا عمار
    64

    نابودی يهوديان نزدیک است لذا به هر طرف دست و پا می‌زنند ، دولت آمریکا بداند چنانچه دست از ترور فرماندهان ایران بر ندارد سرنوشت بدی در انتظار يهوديان است . زنده باد رهبر معظم جهان اسلام امام خامنه‌ای و درود بر سپاه پاسداران و سربازان گمنام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      میدانی که یهود هم بنده خداست و خدا این دین را اورده شما بهتر از خدا می دانی؟ تو برای خدا تصمیم می گیری؟

  • ناشناس
    10

    ببینیم میتونین تواین وضع که محتاج نام شبیم جنگ راه بندازین خوب میشه مرده پرستان دریغ ازیه جوعقل که ندارین

  • ساقی
    8

    مگر می‌شود آمریکایی‌ها ندانند پشت حمله چه کسانی هستند؟فرصت طلایی برای بایدن پیش آمده که با حمله و شروع جنگ،۴ سال دیگر ریاست خود را تضمین کند،البته احتمال شیطنت از طرف اسرائیل هم هست که آمریکا را وارد جنگ با ایران کند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      خائن

    • ناشناس
      1

      اورین

  • ناشناس
    4

    شاید کار داعش یا گروه های تحت حمایت ترکیه باشد

  • ناشناس
    6

    گمشید از منطقه ما برید تو همون منطقه وحشی خودتون جانی ها

  • ناشناس
    3

    بزن بابا کار یکسره شه دیگه خسته شدیم عمرمان رفت

  • هموطن
    1

    عزیزان جالبه خیلی جالبه چرا آمریکا باید در سوریه و عراق و اردن و ..... باشه که تلفات بده اصلا به اون چه ربطی داره من طرفدار هیچکی نیستم ولی خداوکیلی چرا این کشور اینجوریه!اکراین, کره، تایوان، آمریکای جنوبی، خاورمیانه ، پاکستان بابا بسه دیگه

  • ناشناس
    1

    آمریکا تاکتیکی که برای حمله به یک کشور دارد .اول خود زنی و سپس مظلوم نمایی و قیافه حق به جانب گرفتن و بعد از اینکه افکار عمومی مردم جهان را به خودش مثبت کرد . به آن کشور حمله نظامی می کند و خودش را حق می داند و مقابلش را مقصر .

  • ناشناس
    5

    آمریکا خودش را در باتلاق رژیم اسراییل گرفتار کرده بقول رییس جمهور فرانسه و..این رژیم اسراییل بود که با فشار و کشتن مردم مظلوم فلسطین در طول این 70 سال حالا تقاص این همه جنایت را می بیند آمریکا خوب می داند که خودش منطقه را به حد انفجار رسانده آمریکا با حمله به عراق سوریه و.... کشتن مردم این کشورها مردم از آمریکا عصبانی هستند داعش را آمریکا بوجود آورده و در منطقه خاورمیانه جولان می دهند آمریکا دیگر مستأصل شده و خودش می داند جمهوری اسلامی ایران هیچ نقشی در اینگونه کارها ندارد و بارها و بارها گفته که ما نقشی در اینگونه کارها نداشته و نداریم از کجا معلوم این حمله از طرف خود رژیم اسراییل نباشد و با راهنمایی جمهوریخواهان طرفدار صهیونیزم می خواهند آمریکا را وارد درگیری بکنند باز باید تکرار کرد که ایران اسلامی نقشی در این نوع از کارها ندارند و

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      حالا فرانسه شدخوب

  • علیرضا
    1

    فرماندهان عزیز سپاه تو این شلوغی شما هم چند تا پایگاه رو بزنید ما کیف کنیم اما به هیچ وجه مسولیتش رو قبول نکنید که تحریک بشن به ما حمله کنند.ارام وبی صدا ضربه بزنید دمتون گرم

  • ناشناس
    12

    بد بخت تر از ایرانی هایی که میگن به ایران حمله کنید به عمرم تا حالا ندیدم

  • م
    7

    امریکایی ها مگه میمیرند اونا ضربه مغزی میشوند

  • م
    17

    به امید تجزیه ایالات متفرقه

    نظرات شما -
    • کوروش
      1

      تجزیه انقلاب برای جاهای است که دموکراسی نداره

  • داود
    17

    خداراشکر .ان شاءالله بقیشون هم به درک واصل بشن.

  • ناشناس
    25

    مرگ برآمریکا وانگلیس واسرائیل وبایدن ومنافقین ووطن فروشان خائن که امیدواریم هرچه زودترازایران گم شن برن.

  • حائری
    6

    سلام این همه توسط خود ومزدوران اجیر شده روزانه قتل عام می کند واین همه آدم های بیگناه چه درغزه توسط اسقاطی ها قتل عام می کنند وتازه سلاح به آنها میرساند حالا بر ای چند تاسربازانش دنیا رابهم زده اند جان خودشان عزیز تر از جان دیگر کشورهای ستم دیده است؟

  • ناشناس
    4

    می خوان کشته نشن از خاورمیانه برن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      والاهمش کاسه گدابه دست این کشورواون کشورن انریکایی ها

  • عادل
    2

    قابل توجه جنگ طلبان در ایران به شعارشان اعتماد نکنید هم الان خودشان خیس کردن

  • فرهادی
    6

    هههه هههه و صدایی شبیه صدای اسب !

  • جنتی
    5

    امشب احتمالا میزنه
    برای فردا خرما و حلوا آماده کنید

  • ناشناس
    7

    ایران هیچ شانسی برای پیروزی مقابل آمریکا ندارد و محکوم به شکست است عین شکست اقتصادی . ما هم قربانی پوتین عرق خوار میشیم.

  • محمود
    10

    علط کرده امشب می زنه بزن محکم می خوره شک نکن مرگ بر آمریکا و انگلیس ما‌امام زمان را داریم از چه غم داریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      کجاست؟

  • باقری
    6

    تامی جون اول بگو این جوجه سربازهای یانکی ، اینجا و اونجا چه غلطی می کنند؟ و اما بعد و صرفا جهت اطلاع، قراره تا اونجاتون هم بدرد بیاد و آشغالهای برعندازتون هم به سوزش بیفتند.

  • ناشناس
    1

    آمریکا اگه اطمینان داشت می تونه ایران رابزنه و جوابی درخور دریافت نکنه شک نمی کرد ولی عالم جنگ فیلم هالیوودی نیست برای مرگ سه سربازماتم می گیرند کشتی جنگی شان توسط انصارا...هدف گرفته می شود اگر جنگی دربگیرد و ناو آمریکایی با هزاران سرباز غرق شود تنها حربه آمریکا قدرت هسته ای اش خواهد بود پس آمریکا با این سادگی قمارنمی کند که همه آبروی خود راازدست بدهدآنها خوب حساب و کتاب می دانند

  • ناشناس
    3

    منافق بدبخت.

  • ناشناس
    4

    از نظرات مشخصه ترسوها اینجا جمعشان جمه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها