جستجو راجع به محمد قبادلو بیشتر از جستجو راجع به روحانی و رئیسی

در روزهای اخیر مسائل سیاسی مختلفی در کشور پیش آمده است؛ از رد صلاحیت حسن روحانی و سفر ابراهیم رئیسی به ترکیه گرفته تا اعدام محمد قبادلو.

جستجو راجع به محمد قبادلو بیشتر از جستجو راجع به روحانی و رئیسی

داده‌های گوگل نشان می‌دهد که در میان این موضوعات، جستجو راجع به محمد قبادلو بیش از جستجو راجع به حسن روحانی یا رؤسای قوای مجریه و مقننه بوده است.

این داده‌ها نشان می‌دهد که از شب قبل از اعدام محمد قبادلو، جستجوها راجع به او آغاز شده و پس از اعدام او به اوج خود رسیده است؛ آنچنان که در مقطعی حتی بیش از جستجو راجع به «قیمت دلار» بوده است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که هشتگ #محمد_قبادلو در توئیتر با اختلاف از هر موضوع دیگری، ترند اصلی توئیتر در روزهای گذشته بوده است.

این داده‌ها نشان می‌دهد که در میان گروه‌های مختلف مردم در شهرها و استان‌ها مختلف، راجع به محمد قبادلو و دلیل اعدام او، سؤالات یا ابهاماتی وجود داشته که در این ابعاد مورد توجه قرار گرفته است آنچنان که پس از چند روز هنوز نیز نسبتا محل توجه است.

photo_2024-01-25_23-41-56

منبع: کانال تحلیل شبکه‌های اجتماعی مجازی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    1

    نگران نباشید مردم فقد جستجو گری داریم

  • ناشناس
    1

    این غصه هاراکجای دلمان بزاریم

  • ناشناس
    2

    روحش شاد

  • ناشناس
    0

    واقعاً چه میشد دولتی که با خون شهدا به قدرت رسید وپیروز شد مثل دیگرکشورهای اسلامی سرمایه دار بفکر خوشبختی ورفاه ملت شریف ودل شکسته ایران بود مگه این کشور با این همه خزائن ومعادن که بقول آمار خودمون وامار جهانی ۹/۶درصدثروت جهان را داره وفقط یک درصدجمعیت جهان را داره چرا باید اینقدر فقیر ومستاجر داشته باشه ودراخر با ملت شریف ایران مهربانترباشید وخداوند ناظر براعمال همه ماست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها