نماینده علی آباد در مجلس در تذکر شفاهی:

افزایش حقوق ۱۸ درصدی با تورم ۴۰ درصدی همخوانی ندارد/ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان سریع‌تر اجرایی شود

نماینده علی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در نظر داشته باشیم همسان سازی حقوق بازنشستگان هنوز اجرایی نشده است. تورم ۴۶ درصدی با افزایش حقوق ۱۸ الی ۲۰ درصدی همخوانی و کارایی ندارد.

افزایش حقوق ۱۸ درصدی با تورم ۴۰ درصدی همخوانی ندارد/ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان سریع‌تر اجرایی شود

رحمت الله نوروزی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان در تذکری شفاهی به رئیس جمهور، گفت: جناب آقای رئیس جمهور برای حمایت از تولید که دغدغه حضرت امام (ره) بود و به آن تاکید کرد و برای امنیت غذایی نیز دارای اهمیت است امروزه شرکت خدماتی و حمایتی ۱۷ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد، این باید پرداخت شود. نیازمند است آقای منظور به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند، کشاورزان در همه جوامع نیازمند حمایت هستند.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور به آقای منظور یادآور شوید با توجه به تحریم های ظالمانه ای که در کشور اعمال شده کارکنان وزارتخانه های کشور، بهداشت، آموزش و پرورش و سایر وزارتخانه ها که بازنشسته شده اند یک سال است حقوق دریافت نکرده اند همچنین کارمندان شاغل امروز نیازمند حمایت هستند؛ در نظر داشته باشیم همسان سازی حقوق بازنشستگان هنوز اجرایی نشده است. تورم ۴۶ درصدی با افزایش حقوق ۱۸ الی ۲۰ درصدی همخوانی و کارایی ندارد.

وی در تذکری به وزیر ورزش یادآور شد: آقای هاشمی شما قول دادید انتظار داریم پروژه های ورزشی و حمایت از ورزشکاران را در دستورکار قرار دهید. در خصوص توزیع درآمدها از محل مالیات و بودجه این موارد مورد توجه قرار بگیرد و بر اساس شاخص های استانی، استان های گلستان و علی آباد که نیازمند حمایت بیشتر هستند مورد توجه ویژه قرار گیرند.

نوروزی در تذکری به وزیر بهداشت تاکید کرد: در سفر رئیس جمهور به حوزه انتخابیه قول افزایش تخت های بیمارستانی را دادید، امیدواریم این مسئله در دستورکار قرار بگیرد؛ در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان گلستان بزرگ ترین پروژه های استانی همچون فاز دوم نیروگاه سیکل علی آباد کتول مصوب شد، از وزرای نیرو و اقتصاد هم در آن مراسم حضور داشتند، آقای غضنفری با توجه به قولی که داده اید هنوز محقق نشده است، در آن مراسم مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشته اند انتظار می رود این مهم در دستورکار قرار گیرد و دیگر شاهد قطعی مکرر برق نباشیم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    فقط شعارنده.با این ناترازی بودجه 1403 بهتره به کلیات بودجه 1403 رای ندید وتعهدات کتبی از سازمان برنامه وبودجه در قانون بودجه سال بعد دررابطه با تعهدات افزایش حقوق بازنشستگان ونیز کارکنان به میزان حداقل 25 درصد ونیز 40 درصد همترازی برای بازنشستگان اخذ شود .شما بعنوان وکلای ملت برای احقاق حقوق ملت ضمانت اجرایی اخذ نمایید واین برای مردم کافیه .

    نظرات شما -
    • بازنشسته
      0

      همسان سازی حقوق بازنشستگان توی بـرنـامـه شـشـم تـوسـعـه ( 1395- 1399) تصویب شده بود .
      الان هم توی برنامه هفتم توسعه دوباره داره تصویب میشه .
      با این صحبت هایی که مطرح شده شاید توی برنامه های هشتم یا نهم یا ... فکری برای اجراش هم بکنن .

  • شاهین
    0

    جناب نماینده وقتی طومار امضا کردید آقای رییسی ریسس جمهور شود و چشم بسته به دولتش رای اعتماد دادید باید به امروز فکر میکردید.

  • علیرضا
    0

    اگه افزایش حقوق 18 درصدی با تورم همخوانی ندارد پس چرا بودجه رو تصویب کردید؟

  • ناشناس
    0

    ما به تفاوت تورم را تا ۴۰درصد را با دزدی واختلاس ‌وکلاهبرداری تکمیل کنند

  • شماها گشنه نمونین
    0

    طرح هایی که مردم رو اذیت میکنه رو تصویب میکنن
    مث صیانت از اینترنت
    عفاف حجاب
    حقوق 18 درصد و
    انواع مالیات و جریمه و ....
    اون وقت موقع انتخابات که میشه میان وسط خودشون رو ناجی مردم معرفی میکنن
    باااااشه
    به تو رای میدیم
    چون میدونیم اگر نرین مجلس
    بیکار میشین و کاری ندارین بکنین

  • ناشناس
    0

    با این تورم و گرانی درصد و بازی با اعداد را ولش کنید
    حقوق پایه کارگر صفر باید 25میلیون تومان باشد
    دست از عوام فریبی یردارید!!!!!!

  • نا شناس
    0

    بنده بعنوان یک باز نشسته تمام مسولین این مملکت نفرین میکنم چون این بازنشسته ها شر منده زن وبچشون هستندوهمیشه بدهکار ماه قبلشون هستند این همه اختلاس می کنید یک درصدشم بازنشسته ها رو ببینید

  • ناشناس
    0

    به قانونی که خودشان تصویب کردند عمل نمی کنند چرا ماده ۱۲۵ قانون م خ ک را نوشتید

  • ناشناس
    0

    ایشون تازه یادش اومده چون اسفند دوباره انتخابات هست چرا پارسال یا سال قبل این حرفا رو نمیزد و پیگیر همسان سازی نبود . عجب حقه بازهایی هستن این نماینده های چسبیده و عاشق به میز وکالت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها