پسر شهید سپهبد صیادشیرازی در گفتگو با خبرفوری:

رونمایی از چهره پشت‌پرده ترور شهید صیاد شیرازی / روند دادگاه منافقین تحت تاثیر جوسازی‌های بین‌المللی قرار نگیرد

پسر شهید سپهبد صیادشیرازی گفت: روند دادگاه محاکمه طی سه جلسه برگزارشده منطقی بوده‌است. کیفرخواستی که تنظیم شده حدود ۷۰۰ صفحه است و سه جلسه گذشته معطوف به قرائت این کیفرخواست شد که نشان‌دهنده اوج جنایات رژیم تروریستی مجاهدین خلق است.

رونمایی از چهره پشت‌پرده ترور شهید صیاد شیرازی / روند دادگاه منافقین تحت تاثیر جوسازی‌های بین‌المللی قرار نگیرد

مهدی صیادشیرازی در گفتگو با خبرفوری ضمن‌ تشریح روند دادگاه منافقین، افزود: امیدوارم روند دادگاه تحت‌تاثیر جوسازی‌های بین‌المللی منافقین قرار نگیرد و مسیر قانونی خود را طی کند. توقع داریم «عاملان اصلی» جنایات تروریستی صورت گرفته، دستگیر و محاکمه شده و به پرداخت غرامت‌ها و خسارت‌های مادی و معنوی که منافقین برای شهدا و خانواده‎هایشان به وجود آوردند، رسیدگی شود.

وی بیان کرد: در میان متهمان ردیف ۵ الی ۳۰ در دومین جلسه دادگاه، یکی از سرکردگان اصلی ترور پدرم وجود داشت و نام وی برده شد. وی از طراحان پشت پرده ترور بوده که از سمت سازمان دستور گرفته، اما خود فرد اصلی ماسک داشته و چهره‌اش را ندیدم. آنها با تیمی ۴ نفره- به جز افراد پشت پرده- ترور پدرم را انجام دادند.

صیاد شیرازی گفت: برای صدور حکم باید صبور بود و نمی‌توانم نسبت به اینکه حکم دادگاه چه خواهد بود نظری بدهم.

photo_۲۰۲۳-۱۲-۳۱_۱۸-۰۳-۱۵

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    داد گاه لعنتی

  • عادل
    1

    دادگاه مسخره کدام متهم

  • ناشناس
    0

    خدا رحمتش کنه به اروزی دیرینه اش رسید این همه دادگاه برو بیا برای چه ؟میخواهید دیه بگیرید کم براتون گذاشته از مال دنیا وایند همه تون بیسسسسسسسسار عالی مقامهای بالا چرا بقیه افراد مثل شما چنین موقعیتی ندارن

  • ناشناس
    1

    شهدای جنگ عراق و ایران،نور چشم ما هستن،اگر چه میشد،جلوی این جنگ را گرفت،که نگرفتن،در ضمن غرامت بایستی از کشور عراق گرفته بشه،مثل کویت و نبایستی از مردم فقیر ایران گرفته شود،چون زخم های جنگ و ندانم کاری مسوولان حکومت،برا مردم کافی است

  • ناشناس
    1

    آخه پسر خوب کدوم کشور به این نمایش لی لی حوضک نگاه کرده که بخواد جوسازی کنه. اینجوری حرف زدی که به مردم بگی دادگاه مهمیه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها