وزیر ورزش اعلام کرد:

تهاتر نفتی با چینی‌ها برای پرداخت هزینه ساخت ورزشگاه جدید تهران

وزیر ورزش و جوانان گفت: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل پروژه بزرگ ورزشی تهران را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.

تهاتر نفتی با چینی‌ها برای پرداخت هزینه ساخت ورزشگاه جدید تهران

کیومرث هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهر تهران که امروز با حضور معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه یک مجموعه بین‌المللی است به این معنا که تمام فدراسیون‌های ورزشی ما در عرصه بین‌المللی می‌توانند میزبانی رویدادهای بین‌المللی را در این مجموعه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل این پروژه را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول مهندس اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشتند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: دغدغه‌ای برای پرداخت پول به پیمانکار مجموعه نخواهیم داشت و بلافاصله به ازای کاری که در مجموعه صورت می‌گیرد نفت پرداخت می‌کنیم.

۱۶ آبان ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه فرهنگی ورزشی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و یک شرکت چینی امضا شد و این شرکت چینی از مکان ساخت ورزشگاه نیز بازدید کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    حداقل یه جایزه به من بدید این طرح را من چندین ماه پیش از همین جا پیشنهاد دادم به مسولان . معلومه مسولان نظام به این نظرات نگاه می کنند . هر کشوری در یک صنعت مشهوره . لطفا در جاده سازی ‌ . راه آهن . خانه سازی که نیاز مبرمه از این تهاتر استفاده کنید . در بحث تهاتر اختلاس و دزدی هم کم میشه چون به غیر از ایرانی ها . در دنیا دزدی نیست . البته شاه دزدند . بعد طرح های پولساز و اشتغال زا را اجرا کنید . نبود کار باعث مصیبت مملکته

  • فرزندجانبازایران
    0

    عجب آدم هایی هستین شما با استخراج بی رویه به محیط زیست و منابع زیر زمینی شدیدترین ضربه رو میزنید .
    بعد اون بزارید اموال چای دبش مصادره بشه بعدش باپول اون نه یکی نه دوتا بیشتر از بیست تا میشه ورزشگاه زد .
    عربستان قبل انقلاب رو ببینید و عربستان حال ۲۰۲۴رو ببینید . تفاوت اینجا احساس میشه

  • ناشناس
    0

    . با توجه به تورم موجود ایا هزینه باز سازی آزادی بیشتر از ورزشگاه جدید قطعا نه پس چرا دولت بجای کم کردن تورم باعث افزایش ش میشهدر ضمن ایا اولویت مردم شکم گرسنه شان است یا ورزشگاه

  • ناشناس
    0

    فسادی دیگر

  • باورکنید
    0

    نفت رو از بشکه ای ۲ دلار حساب می کنن و بعد مثل باقی پروژه های چینی و روسی کشور مثل نیروگاه اتمی بوشهر و خرید هواپیمای جنگی و توسعه قشم و.... بعد از یک مدت کار رو زخمی کرده و با بهانه های مختلف رها می کنند و سالها این ورزشگاه راکد می مونه.خوب نفت رو بفروشیم بدین مهندس های ایرانی انجام بدن.مگه ورزشگاه آزادی رو کی ساخت که در زمان خودش از بهترین های دنیا بود؟

  • عجب
    0

    با اینهمه مهندس عمران پر ادعا به واگذاری چاههای نفت رو آورده اید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها