واکنش فلاحت‌پیشه به بیانیه روسیه و اعراب درباره جزایر سه گانه

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس دهم به بیانیه مسکو و اعراب درمورد جزایر سه گانه واکنش نشان داد.

واکنش فلاحت‌پیشه به بیانیه روسیه و اعراب درباره جزایر سه گانه

حشمت الله فلاحت پیشه در واکنش به بیانیه مسکو و اعراب در مورد جزایر سه‌گانه در شبکه اجتماعی‌اش نوشت: وقتی همراهان رئیس جمهور ایران پله‌های کاخ کرملین را می‌شمردند، عوامل پوتین پیش‌نویش بیانیه ضد ایرانی جدیدی را در ابوظبی تهیه می‌کردند. این نمونه تازه ساده لوحی در سیاست خارجی ایران است.

وی در این باره نوشت: وقتی همراهان رئیس جمهور ایران پله‌های کاخ کرملین را می‌شمردند، عوامل پوتین پیش نویش بیانیه ضد ایرانی جدیدی را در ابوظبی تهیه می‌کردند. این نمونه تازه ساده لوحی در سیاست خارجی ایران است.

گفتنی است که اشاره فلاحت پیشه به سخنان معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه است که گفته بود: رئیسی را در روسیه، عالی تحویل گرفتند؛ پوتین ۷۶ پله پایین آمد تا ماشین، رئیس جمهور را استقبال کرد؛ باوجود برف شدید، تا زمان حرکت ماشین، تکان نخورد.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    1

    تو می‌خواهی بدانی روسیه کیست
    اگر دشمن نباشد دوست هم نیست

  • ناشناس
    1

    حاضرم بخاطرسخنان پوتین به عنوان یک بسیجی باسیستم وحکومت ربویست وضدعدالت بجنگم

  • ناشناس
    10

    فلاحت پیشه جوری نظرمیده که انگار غیر از ایشون هیچکس دیگه تواین کشورچیزی حالیش نیست.اقای محترم هرکشوری تو دنیا،دنبال منافع ملی خودشه،روسیه هم یکیش.
    خوب وقتی ایران هم برای حفظ منافع ملی اش از به رسمیت شناختن متصرفات روسیه در اکراین،( ایالات خرسون،زاپروژیا،دونتسک ولوهانسک) امتناع کرده،روسیه هم درجهت حفظ روابط تجاری بااعراب ومزایای سرمایه گذاری های کلان اونهادرخاک خودش،حاکمیت ایران برجزایرسه گانه رو زیرسوال میبره.
    شماه همون بهتر،که بری تنقلات باقی مونده ازشب یلدات رو بخوری.

  • محمد
    0

    روسیه بهتراست موضوع تجاوزش به اوکراین را به دادگاه لاهه ارسال نماید مسئله تمامیت ارضی این مملکت قابل مذاکره نیست واین موضوع را به متجاوزان قبلی نیز ثابت کرده ایم.

  • ناشناس
    1

    چندين سال است كه روسيه همين بازى را پيش مى برد!مى رود كشورهاى عربى در خصوص جزاير سه گانه صحبت مى كند!وقتى ايران ابراز ناراحتى مى كند يك گوش چشم مى آيد بعد مسولان كشور ذوق مرگ شده و قضيه يادشان مى رود!اين وسط روسيه هم از هر دو طرف سود مى برد!

  • شخصیت روسی
    0

    به قول یک نویسنده:رفتار روس ها مانند میمون می باشد که وقتی در آب می افتد تا آنجا که سرش بالای آب باشد فرزندش را روی سر می گذارد ولی همینکه آب به بالای سرش برسد فرزند را زیر پایش قرار می دهد تا خودش زنده بماند.این شخصیت روس هاست و نباید توقع بیجا از معاشرت با آنها داشته باشیم.

  • یاسر
    0

    متاسفانه این چندمین بار است که دو کشور برادر چین و روسیه هردو کمونیست این چنین حمایتی از اعراب بخاطر جزایر سه گانه میکنند و با آگاهی هم همین کارها را انجام میدهند چون میدانند مقامات صدر نشین کشور ایران محتاج آنها هستند اما کشورهای عربی نه و حامی بجد انها هستند

  • عادل
    0

    ایران منزوی کردن در دنیا دست از سرش بر نمیدارن این عرب پرست ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها