ابراز نگرانی از وضع دادگاه‌ قتل‌های زنجیره‌ای به روایت آیت‌الله هاشمی/ جمعی از دانشجویان لیبرال‌ در سخنرانی سیدمحمد خاتمی اخلال‌ کرده‌اند

اکبر هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۱ آذر ۱۳۷۹ از دیدارش با مسیح مهاجری، حمید آخوندی و نوجوانان دختر و پسر تحت‌پوشش کمیته امداد امام روایت کرده است.

ابراز نگرانی از وضع دادگاه‌ قتل‌های زنجیره‌ای به روایت آیت‌الله هاشمی/ جمعی از دانشجویان لیبرال‌ در سخنرانی سیدمحمد خاتمی اخلال‌ کرده‌اند

خاطرات روزنوشت آیت‌الله اکبر هاشمی در ۲۱ آذر سال ۱۳۷۹ را در ادامه می‌خوانید:

آقای مسیح مهاجری، [مشاور اجتماعی رییس‌جمهور و مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی] آمد. از وضع دادگاه قتل‌های زنجیره‌ای اظهار نگرانی کرد و گفت، ضدانقلاب شایعه‌پراکنی می‌کند و اسرار نظام از طریق وکلای نامحرم، به خارج رفته و عبدالکریم لاهیجی، [نایب‌رییس فدراسیون بین‌المللی نهادهای حقوق‌بشر]، آنها را نوعاً دروغ پخش می‌کند. سیاست‌کج‌دار و مریز در برخورد با ضدانقلاب را نادرست می‌داند. گفت، در جلسه دانشگاه تربیت مدرس، جمعی از دانشجویان لیبرال‌ که عکس [دکتر محمد] مصدق را حمل میکردند، در سخنرانی آقای [سیدمحمد] خاتمی، اخلال‌کرده اند.

آقای حمید آخوندی، [تهیه‌کننده سینما و تلویزیون] و همکارانش‌که از دست‌اندرکار تولید سریال «انقلاب تنها» هستند، برای مصاحبه دربارة نکات مهم تاریخ انقلاب آمدند. بیشتر وقت، به صحبت درباره راهکار تهیه منابع مالی‌شان گذشت؛ به فکر استفاده از رانت‌های دولتی هستند. گفتم، مصلحت‌شان نیست. افطار، جمع زیادی از نوجوانان دختر و پسر تحت‌پوشش کمیته امداد امام، میهمان‌مان بودند. آقای [سیدرضا] نیری، [سرپرست کمیته امداد امام خمینی] گزارش داد و جمعی از دختربچه‌های مرکز اطفال بی سرپرست سرود خواندند. من هم برایشان صحبت‌های امیدوارکننده زدم.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    یک از حلقه های زنجیر خودت شدی!

    نظرات شما -
    • رابی
      0

      از قدیم گفتن چاه کن همیشه ته چاه می ماند.چاه فاضلابی که این واسه ملت ایران کند خودش را نیز غرق کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها