افشاگری فساد مسئولان در صورت همکاری نکردن با مردم

مسئول مطالبه گری حزب همدلی ، مردم ، تحول خواه (حزب همت) از گام بزرگ این حزب برای افشاگری فساد مسئولان در صورت همکاری نکردن با مردم خبر داد.

افشاگری فساد مسئولان در صورت همکاری نکردن با مردم

محمد پاینده با تاکید بر پتانسیل حزب همت در زمینه مطالبه گری گفت : بزودی حزب همت در زمینه مطالبه گری و  رفع مشکلات جامعه  در سراسر کشور گام بزرگی بر می دارد .

وی با بیان اینکه این مطالبه گری در همه زمینه های سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی انجام خواهد شد افزود  : این حزب صدای مردم است و با پیگیری مطالبات مردم از مسئولان از طریق انجام مکاتبات اداری ، در صورت بی توجهی مسئول مربوطه ، افشاگری خواهد کرد.

پاینده با تاکید بر اینکه هیچ حاشیه امنی برای مسئولان وجود ندارد و در صورت مشاهده فساد ، افشاگری خواهد شد گفت : به تلاش برای مطالبه گری در  حزب  و رصد مشکلات و پیگیری مطالبات مردم از مسئولان ادامه می دهیم .

پاینده خاطرنشان کرد : با انتخاب مسئولان مطالبه گر در همه استان ها ، در نظر داریم این مطالبه گری برای خدمت به جامعه اجرایی شود.

وی گفت : حزب همت علاوه بر فعالیت سیاسی ، در زمینه  مطالبه گری در برخی نقاط کشور درخشان ظاهر شده و همین عرصه باعث جذب بسیاری از فعالان اجتماعی و سیاسی به حزب شده است .

مسئول مطالبه گری حزب همت کشور ابراز امیدواری کرد  : مسئولان  مطالبه گری حزب همت در همه استان ها با انتخاب چهره های دلسوز و متعهد به عنوان مسئولان کمیته های مطالبه گری شهرستان های تابعه استان ، بانی رفع مشکلات و مطالبات جامعه شوند.

محمد پاینده گفت : ظرفیت های حزب همت در زمینه شناسایی  مطالبه گری می تواند باعث رفع مشکلات در حوزه های مختلف جامعه شود و به طور حتم این اقدامات ، افزایش امید مردم به آینده و نشاط جمعه و همچنین امیدواری بیشتر مردم به خدمات نظام جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    با عرض تبریک به این حزب نوظهور انشاالله تا آخر جلوبروید وباتشر ‌وتهدید جانزنید!!!!

  • ناشناس
    0

    تو اول برو اون ریش مدلینگ را بزن . بعد دم از حق مردم بزن بچه کوچولو

  • ناشناس
    0

    مگر چقدر فساد در مسئولين است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها