یک عضو کمیسیون امنیت ملی در مورد پرونده فساد واردت چای:

بحث یک و ۲ دلار نیست، این پول مسیر اقتصاد یک کشور را واقعا تغییر می دهد/ هنوز دقیق نمی دانیم چه کسی برده و خورده و چه اتفاقی افتاده است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی در مورد پرونده واردت چای گفت: در حال حاضر ما هنوز نه اطلاعات دقیقی داریم و نه می‌دانیم چه اتفاقی افتاده است، نمی‌توانیم خیلی قضاوت کنیم چه کسی برده و چه کسی خورده و چه اتفاقی افتاده است، اما داستان، داستان زجرآوری است.

بحث یک و ۲ دلار نیست، این پول مسیر اقتصاد یک کشور را واقعا تغییر می دهد/ هنوز دقیق نمی دانیم چه کسی برده و خورده و چه اتفاقی افتاده است

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، درباره پرونده واردات چای و بحث‌های مربوط به آن گفت: این خبر تاسف بار را ما هم در رسانه‌ها خواندیم، دیدیم و شنیدیم که متاسفانه بسیار آزار دهنده است. این اخبار روح و جسم هر شهروند ایرانی را فلج می‌کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به ۲ نکته باید دقت کنیم، نکته اول این‌که بر اساس اخبار رسانه‌ای نمی‌توان قضاوت کرد. باید دستگاه‌های مربوطه اعم از قضایی، اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه‌هایی که مسئولیت‌شان این است، بیایند گزارش دقیق دهند که چه حادثه‌ای رخ داده است؟ ماجرا چه چیزی بوده و چه مشکلی رخ داده است؟ بعد بر پایه آن اطلاعات دقیق می‌توان قضاوت کرد که چه کسی مقصر بوده است؟

وی ادامه داد: در حال حاضر ما هنوز نه اطلاعات دقیقی داریم و نه می‌دانیم چه اتفاقی افتاده است، نمی‌توانیم خیلی قضاوت کنیم چه کسی برده و چه کسی خورده و چه اتفاقی افتاده است، اما داستان، داستان زجرآوری است. من به عنوان نماینده‌ای که بارها امور مردم را پیگیری کرده‌ام، متاسفانه این حجم از تخصیص ارز برایم جای سوال دارد!

رحیمی جهان‌آبادی با بیان این‌که هر دولتی، هر شخصی، هر تفکری، هر جناحی در این مسائل دخیل است باید برخورد شود ما کاری نداریم دولت آقای روحانی داده یا دولت رئیسی، این‌ها متعلق به مردم و سرمایه مردم است، اظهار داشت: بحث یک ریال و ۲ ریال نیست. بحث یک دلار و ۲ دلار نیست. بحث پولی است که می‌تواند مسیر اقتصاد یک کشور را واقعا تغییر دهد آن هم در این شرایط که مردم مشکلات اقتصادی دارند. ما قاطعانه به عنوان نماینده مردم از قوه‌قضائیه می‌خواهیم ورود کند و گزارش کار دهد. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به مردم شفاف بگویند و گزارش دهند.

وی با اشاره به این‌که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با هرکسی در هر سطحی در این اختلاس یا اختلاس‌های مشابه دست دارد باید برخورد کند، عنوان کرد: واقعیت امر این است که اگر نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول و دوست داریم و اگر مردم ما سال ۵۷ قیام کردند، برای مبارزه با ظلم و فساد و این مسائل بوده است. نمی‌توانیم بپذیریم نظامی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است، چنین آدم‌ها و چنین رفتارهایی در دلش دیده شود، این آزاردهنده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: قطع به یقین دستگاه قضایی برخورد و رسیدگی می‌کند و ما هم در مجلس ان‌شاالله تا جایی که از دستمان بربیاید، کمک می‌کنیم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    اخبار فوق این مطلب را می‌رساند نمایندگان ، دارای هوش شش دانگ نیستند.

  • ناشناس
    1

    اگه به حجاب‌بان‌ها بگید براتون پیدا می‌کنند!

  • ترک
    0

    نگران نباش پیدا میشه فقط دعا کن ونماز بخوان

  • ناشناس
    1

    خواب خرگوشی

  • ناشناس
    0

    از مولد سازی چه خبر؟

  • علی
    0

    نظام متاسفانه داره یکی یکی با وجود مسئولین دست کج تیشه به ریشه خود میزند کسانی که مملکت برایتان مهم است بیدار شوید که اموال این سرزمین داره به یغما میره

  • دانا
    0

    این که شما در خواب هستید بماند بروید دنبال آنهایی که هنوز رو نشده اند

  • نا شناس
    0

    جناب رحیم ابادی درود بر شما که تومجلس با شجاعت حرفتون میزنی مثل ان کریمی قدوسی افغانی دستمال بدست نیستید معلوم دلارها کجاست نزدیکای خودتون یک کم دقت میخواهد

  • ناشناس
    0

    همان قدر که میدزدید یک کم به مردم بدهید..دزدهای سر گردنه

  • ناشناس
    0

    عجب. از از نادانی وپرروحیتان ملت رنج میبرند شماها شریک دزدید و رفیق قافله

  • انا عمار
    0

    باعث تاسف است برای ایران که این عضو کمیسیون امنیت ملی می‌گوید نمی دانیم چه کسی برده و چه کسی خورده ، اعضای امنیت ملی باید چند گام از بقیه ارگانها جلوتر باشند .

  • ناشناس
    0

    معلوم شد که بود و نبود مجلس هیچ فرقی در دزدی و اختلاس و.... ندارد ، خود این بابا داره اعتراف میکنه که برده اند و خورده اند و از دست مجلس کاری ساخته نیست و اصلا مجلس را به گلگیره چپ ماشینشان هم حساب نمی آورند .
    حالا شناسنامه هاتون بردارید و باز هم بروید تو صف و رای بدهید !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها