رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

کشورهای غربی پاسخ دهند چرا علیه ملت ایران جنگ اقتصادی به راه انداختند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اجلاسیه شهدای زن کشور گفت: دشمن همواره در انقلاب اسلامی به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است ولی هیچگاه نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

کشورهای غربی پاسخ دهند چرا علیه ملت ایران جنگ اقتصادی به راه انداختند

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی در آیین اجلاسیه شهدای زن کشور که به میزبانی بندر ترکمن برگزار شد، گفت: امروز چشم جهانیان به غزه دوخته شده و شاهد جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی و پشتیبانی‌های گسترده جهان‌خواران عالم به‌ویژه آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی هستیم.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از مفاهیم بلند و ارزشمندی که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد مفهومی به‌عنوان مقاومت است، مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به آن تمسک جست و بر اساس آن راهبردی که از امام راحل و عظیمشان دریافت کرده بود و در راستای پیروی از رهنمودها امام (ره) و رهبر انقلاب راست‌قامت ایستاد.

سردار سلیمانی بیان کرد: گفتمانی که ملت ایران در انقلاب اسلامی آغازگر بود باعث شد که نخستین پیروزی را در بهمن سال ۵۷ کسب کند و نظام جمهوری اسلامی در یک سرزمین راهبردی و تأثیرگذار استقرار پیدا کند و این مفهوم را باید ادامه داد و بر استمرار آن تأکید کرد.

وی افزود: مقاومت ملت بزرگ ایران در این زمینه در خور تحسین است، صحبت از تقدیم هفت هزار شهید زن در سطح کشور برای اهداف انقلاب اسلامی می‌کنیم و فداکاری‌های ۹۲۰ شهیده اهل‌سنت در میان خیل عظیم شهیدان سطح کشور حقیقتاً قابل‌ستایش و ستودنی است و این مفهوم مقاومت و پایداری است.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: در غزه مظلوم و مقتدر ، چندین هزار کودک و مادر به شهادت رسیده است و اصلی‌ترین مقاومت از زنان غزه است چرا که این مادران هستند که از شهادت کودکان و فرزندان بیشترین آسیب و فشار را متحمل می شوند و صبر می کنند.

وی گفت: امروز فرهنگ مقاومت در سطح جهان اسلام منتشر شده است و جغرافیایی جهان اسلام پس از پیروزی انقلاب اسلامی دچار تحول شد، در راستای ترویج فرهنگ مقاومت بیداری در سطح دنیا اتفاق افتاده و در میدان حمایت از مردم مظلوم غزه و مردم تحت اشغال فلسطین حاضر شدند و در برابر وحشی‌گری و کشتار و تجاوز علیه رژیم صهیونیستی برخاستند و بزرگ‌ترین اجتماعات را شکل دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تظاهرات لندن و واشنگتن و نیویورک ابراز داشت: این اجتماعات به‌صورت مستمر ادامه دارد و این حضور را نباید ساده تلقی کنیم، حضور مردم دنیا در صحنه‌های دفاع از غزه و فلسطین یک تحول بزرگ در تاریخ بشریت به شمار می‌رود که این تحول را ملت ایران در سال ۵۷ آغاز کرده است.

سردار سلیمانی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی از ایران به‌عنوان ایران قوی یاد کرده و ایران قوی در متن انتقال این قدرت قرار دارد و شبیخون فرهنگی غرب به برکت فرهنگ مقاومت و پایداری ایران نه‌تنها نتوانست به موفقیت دست پیدا کند؛ بلکه سنگر فرهنگ‌های غربی که بشریت را دچار بحران‌های متعددی قرار داده را زمین زده است و دنیا به سمت فرهنگ مقاومت که تعالی‌بخش که به دنبال صلح و آزادی در سطح دنیا است سوق پیدا کردند و انقلاب اسلامی آغازگر آن بوده است.

وی افزود: دشمنان همواره در انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند؛ ولی هیچگاه نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: وقتی می‌بینید نیمی از دانشجویان کشور ما را زنان تشکیل می‌دهند این مفهوم زیادی دارد و این اتفاق یکباره رقم نخورده و همین‌طور که کشور ما روبه‌جلو پیش رفته توانستیم از پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه تولید دانش باشیم و نقش زنان در این امر بسیار تأثیرگذار است.

سردار سلیمانی با اشاره به اتفاقات بزرگ در عرصه تولید علم و دانش ابراز کرد: بنیان این اتفاق بزرگ و این مسیر تعالی‌بخش را شهدا به‌ویژه زنان شهید ایران اسلامی رقم زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: نظام سلطه به دنبال تصرف کشورهای اسلامی است و با جعل یک کشور به دنبال آن این مهم بود و این در حالی است که آنها نمی‌توانند یک ملت بسازند چرا که ملت ویژگی‌هایی دارد که با جعل نمی‌توان به آن رسید.

سردار سلیمانی تأکید کرد: کشورهای غربی پاسخ دهند چرا علیه ملت ایران جنگ اقتصادی به راه انداختند و در سایه فرهنگ ایثار تعقیب متجاوزان دست‌یافتنی است.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    خوب تو صبح تا شب و از اول انقلاب می گی مرگ بر انگلیس و امریکا و اسراییل وگرنه اونا که تو را گوزی قبول ندارند .عرعر عریون

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      انتقاد خوبه ولی مودبانه

  • ناشناس
    0

    واقعأنمی دونی چرا؟

  • نا شناس
    0

    جناب سردار پس چرا شما حماس حزب اله سوریه حمایت میکنید هم مالند وهم تجهیزات پس چرا خودتون نمی روید میدان شماها که عاشق شهادتید ماهم دعا تون میکنیم

  • ناشناس
    0

    به جهت اینکه شما تصمیم گرفتید برای مردم دنیا رفته و آزادی بیارید و اونها رو به مقام آدمیت برسونید
    ولی حاکمان خودخواه اونها اجازه نمیدن

  • ناشناس
    0

    به خاطر وجود تروریست هائی مثل تو ، ملت باید فشار تحریم را تحمل کنند.

  • ناشناس
    0

    ارزش کامنت گذاشتنم نداری

  • ایرانی
    0

    و کشورهای غربی پاسخ دهند چرا آقازاده‌ها با پول بیت المال مردم رنج کشیده ایران در کشورهای خودشان کیف دنیا را می برند!! اگر غرب با اینها همدست نبود چرا پول و ثروت ملت رنج کشیده را به نفع مردم مصادره نمی کنه!!! ای که تف به ذات پلید غربی ها

  • ناشناس
    0

    شما بایدپاسخ دهید که چرادشماها زندگی راحت و حقوق بالا دارید ولی مردم بخاطر تحریم ها درسختی و فقر به سرمیبرند

  • ناشناس
    0

    حاجی چقدر حقوق میگیری؟!

  • هادی
    0

    جنگ اقتصادی علیه مردم ایران نیست اینها بهانه هست وگرنه تا حالا باید کشور عزیزمان ایران نابود میشد فقط بهانه شده برای کاسب های خونخوار که با گرون کردن اجناس دارند هر جور میخواهند جولان بدهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها