ماجرای ارسال پیامک از سوی شورای ائتلاف چه بود؟

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص ارسال پیامک از سوی شورای ائتلاف گفت: هرکسی ممکن است یک سلیقه یا تاکتیکی برای جلب و جذب افرادی که می‌توانند یک لیست قوی را از انتخابات تشکیل بدهند، داشته باشد.

ماجرای ارسال پیامک از سوی شورای ائتلاف چه بود؟

علیرضا خجسته‌پور در مورد ارسال پیامکی از سوی یکی از گروه‌های سیاسی اصولگرا برای داوطلبان گفت: بله، من هم پیامک شورای ائتلاف را دریافت کردم و دوستان دیگری هم در جریان اصولگرایی بودند که این پیامک را دریافت کردند. اما نکته قابل توجه این است که اولا سلایق و تاکتیک‌ها در فضای رقابت انتخاباتی مختلف بوده و هرکسی ممکن است یک سلیقه یا تاکتیکی برای جلب و جذب افرادی که می‌توانند یک لیست قوی را از انتخابات تشکیل بدهند، داشته باشد.

وی افزود: شورای ائتلاف هم با این رویکرد این پیامک را ارسال کرده و بالاخره کسانی که منصوب به جریان اصولگرایی و نیروهای انقلاب بودند، پیامک را دریافت کردند. البته به نظرم کار طبیعی است که بالاخره یک جریانی که در چند انتخابات، (انتخابات شورای شهر و مجلس قبل) با گروه زیادی از کاندیداهای شورای شهر و مجلس ارتباط داشته، مجددا بخواهد این ارتباط را برقرار کند، رزومه‌های آنها را دریافت کند، بررسی‌هایی را انجام دهد تا بعد از آنکه موضوع تأیید صلاحیت‌ها از سوی هیأت‌های نظارت و شورای نگهبان نهایی شد،‌ بتواند تصمیم نهایی را در سازوکار خودشان بگیرد. اما ممکن است برخی دوستان ما در جریان اصولگرایی این روش را نپسندند. به نظرم ایرادی ندارد، هر گروه و هر کسی برای خودش یک روش، سیاق و تاکتیکی دارد و باید ببینیم فضا به چه سمتی خواهد رفت.

خجسته‌پور در پاسخ به این سوال که با توجه به این موضوعات آیا شاهد یکدستی در جریان سیاسی اصولگرا برای انتخابات خواهیم بود، گفت: اصلا منکر اختلاف دیدگاه‌ها و نظرهایی که در جریان اصولگرایی وجود دارد، نیستیم و نمی‌شود آن را انکار کرد. اصلا نفس ائتلاف‌ها و جبهه‌ها همین است که احزاب و گروه‌هایی که در برخی مواضع و دیدگاه‌ها با هم اختلاف سلیقه دارند، بتوانند یک مقدار دیدگاه‌هایشان را در یک ائتلاف به هم نزدیک کنند و بر مبنای منافع مشترک تصمیم‌گیری کنند. به نظرم اینکه اختلاف‌نظر ممکن است در نحله‌های مختلف جریان اصولگرایی وجود داشته باشد، بر هیچ‌کس پوشیده نیست و ایراد عجیب و غریبی نیست.

وی افزود: آنچه جامعه اسلامی مهندسین یا جبهه پیروان خط امام و رهبری به آن معتقد است و آن را پیگیری می‌کند یا خود آقای باهنر برای آن تلاش می‌کند، این است که در آخر کار مردم یک لیست و صدای واحد را از درون جریان اصولگرایی یا نیروهای انقلاب بشنوند. بنابراین این اختلاف‌نظرها هم در مقاطعی ممکن است ظهور و بروز کند. امیدواریم و تمام تلاش‌مان را هم می‌کنیم که به وحدت حداکثری برسیم. شاید آن وحدت حداکثری در نهایت وحدت صددرصدی نباشد اما به هر میزانی از وحدت برسیم، خدا را شکر می‌کنیم و سعی می‌کنیم لیست واحد بدهیم. قطعا توقع دوستداران جریان اصولگرایی هم همین است که یک لیست واحد و یک صدای واحد بشنوند. انشاء‌الله منیت‌های‌مان را کم کنیم و از بعضی خواسته‌ها و حرف‌های ثابت خودمان یک مقدار کوتاه بیاییم، فکر می‌کنم رسیدن به وحدت حداکثری در جریان اصولگرایی دور از دسترس و انتظار نباشد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها