بیانیه گردان‌های القسام درباره آتش‌بس موقت در غزه

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس بیانیه‌ای در رابطه با آتش‌بس موقت در غزه صادر کرد.

بیانیه گردان‌های القسام درباره آتش‌بس موقت در غزه

س از اعلام وزارت خارجه قطر درباره زمان آغاز آتش‌بس و تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، شاخه نظامی تایید کرد آتش‌بس موقت از فردا (جمعه) راس ساعت هفت صبح به وقت فلسطین اجرایی خواهد شد.

القسام افزود: آتش‌بس چهار روز خواهد بود که از صبح جمعه شروع خواهد شد و طی آن هرگونه اقدام نظامی گردان‌های القسام و گروه‌های مقاومت فلسطین و دشمن صهیونیستی در طول ایام آتش‌بس متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قطر: توافق آتش‌بس در غزه صبح جمعه اجرا می‌شود

در ادامه بیانیه آمده است: پرواز هواپیماهای صهیونیستی به طور کامل در جنوب نوار غزه متوقف می‌شود و پرواز هواپیماهای صهیونیستی در شهر غزه و شمال نوار غزه به مدت ۶ ساعت در روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ عصر متوقف می‌شود.

القسام تأکید کرد که در مقابل هر اسیر صهیونیست، سه اسیر زن و کودک فلسطینی آزاد خواهد شد.

شاخه نظامی حماس اضافه کرد، طی چهار روز آتش‌بس موقت ۵۰ اسیر صهیونیست اعم از زن و کودک کمتر از ۱۹ سال آزاد خواهند شد.

القسام ادامه داد، روزانه ۲۰۰ کامیون مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و همچنین روزانه چهار کامیون سوخت و گاز مایع برای همه مناطق در نوار غزه وارد می‌شود.

رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین بامداد چهارشنبه و پس از پذیرش شروط مقاومت توسط تل‌آویو، درباره مفاد آتش‌بس و تبادل اسرا به توافق رسیده بودند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ایران
    20

    لطفا زززززررررررر زیادی نزنید.
    پول ساخت غزه نه از بودجه مملکته. نه از بودجه نهادها و نه چیز دیگه.
    اگر هم شهرداری بخواد در بازسازی غزه مشارکت کنه، یا با پول خود فلسطینیانه یا با پول مردم آزاده و خیریه که صرفا کمک به غزه می کنند.
    این اراجیف گوییتون رو تموم کنید . یه عده ساده لوح آلبانی نشین پای ماهواره نشین این اراجیف رو باور می کنند.
    اگر خواستید ماهم میایم غزه..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عزیزم صنعتی _ و _ سنتی را همزمان استفاده نکن درسته در مکتب فکری شما تقلید لازمه ، اما در مصرف صنعتی _ و _ سنتی ، تقلید کورکورانه با دوز مصرف بالا عوارض بدی دارد مثل الان که داری جفنگیات می بافی.

    • ناشناس
      0

      حالا تو که به اندازه زرررر و تهمت می زنی بگو امکانات و پرسنل شهرداری چرا باید در خارج از شهر و کشور و بی اجازه شهروندان به کار برده بشه

    • ناشناس
      0

      درکدام مکتب درس ادب اموختی که اینگونه با مردم صحبت میکنی ودر کجای این مملکت زندگی میکنی و به کجا وصل هستی که این همه فقر و بدبختی و فساد و اعتیاد و...رانمیبینی وانتظار نداری بودجه این مملکت برای ابادی کشور خودمان خرج بشه

  • یافت آباد
    0

    ای کاش پول‌های که از خودمان میگیرید خرج خودمان کنید نه غزه ؟ لطفا از دارایی‌های خودتان این کارها را بکنید خدا را خوش نمیاد .

  • ناشناس
    0

    حالا چرا از پول بيت المال كه حلال و حرام قاطى مى شود؟!از اين ١٠ ميليون نفرى كه ثبت نام كرده اند براى جنگ غزه ماهى ٣ ميليون به مدت ٥ سال بگيريد.مشخصاتشون هم كه داريد.خودشون هم كه راضيند به هر حال وقتى از جانشان براى غزه گذشته اند از مالشان راحتتر مى گذرند.جنگ هم كه نرفتند مطمين باشيد راضى هستند

  • ناشناس
    0

    رضایت مردم چی میشه مردم راضی نیستند تا خودمون در مناطق محروم و دوردست مثل بلوچستان کردستان کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان و ....محرومیت داریم شهردار ... تهران قول بازسازی غزه را با پول و گوشت و پوست ما مردم بدهد. حرام از خون سگ حرامتر برای هر دو طرف گیرنده و دهنده

  • ناشناس
    4

    بشنوید ولی باور نکنید ایران فقط و فقط سلاح و حقوق گروه‌های طرفدار خودش میده ،هیچ وقت یک ریال برای زیرساخت یا کمک به مردم کشوری نداد ونخواهد داد

  • ناشناس
    0

    من نمیدونم دادن حق مردم به این عربها چه توجیحی داره؟

  • ناشناس
    0

    یهودیها بیش از ۴۰۰۰ساله که سر این سرزمین با خیلی ها از جمله در حال حاضر با اعراب فلسطینی میجنگند تا حالا چند دفعه یهودیها را از این سرزمین تبعید کردند از جمله در زمان بابل ،مصریان رومیها و مسلمانان یکبار کوروش و یکبار حضرت موسی آنها را از اسارت نجات داد و به این سرزمین برگرداند وارد دعوای اینها شدن جز خسارت و بدبختی حاصل دیگری ندارد

  • ناشناس
    0

    این آتش بس چه سودی برای حماس داره؟
    وقتی تهدید به نابودی شده
    پس داستان اینه که فرماندهان حماس میخوان از غزه فرار کنن و هیچ اهمیتی به ادامه جنگ یا کشته شدن مردمشون هم نمیدم
    اما ما، کاسه داغ تر از آش!

  • رضا
    0

    بازی کثیف به خاطر منابع گاز تازه کشف شده است و حماس را گول زدند فقط همین

  • ناشناس
    0

    چرا فلسطینیان از عهد شکنی همیشگی صهیونیستهای نسل کش درس عبرت نمی آموزند؟!/ پنجشنبه 02/09/1402
    ---
    چرا سازمانهای مبارز و آزادی خواه فلسطینی همیشه با پذیرفتن آتش بست با رژیم جعلی نسل کش و قانون ستیز صهیونیستها بزرگترین خطا را در حق ملت فلسطین و خود تکرار می کنند و از تاریخ عهد شکنی همیشگی این رژیم دست نشانده و حامیان ضد بشر و چپاول گر این رژیم درس عبرت نمی آموزند؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها