رئیس مجلس:

مجلس با استعفای نادران مخالفت کرد

رئیس مجلس گفت: بیش از ۹۰ درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای آقای نادران مخالفت کردند و ما در ادامه راه نیز در خدمت ایشان خواهیم بود.

 مجلس با استعفای نادران مخالفت کرد

محمدباقر قالیباف با بیان اینکه تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده مردم تهران در جلسه غیر علنی بررسی شد، گفت: از آنجا که بررسی درخواست استعفای دکتر نادران در دستور کار مجلس بود عده‌ای از نمایندگان درخواست دادند تا در جلسه غیرعلنی مورد بررسی قرار بگیرد این لحظه که بنده در خدمت شما هستم این جلسه به پایان رسیده است، آقای نادران به مدت ۳۰ دقیقه مطالب خود را مطرح کردند هم از نقاط قوت و هم از اشکالات و نقاط ضعف مجلس شورای اسلامی گفتند سپس پنج نفر از نمایندگان مخالف صحبت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در نهایت پس از رای‌گیری بیش از ۹۰ درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای آقای نادران مخالفت کردند و خوشحال هستیم که از این پس در خدمت این برادر عزیز خواهیم بود. ایشان از چهره‌های عالم و با تجربه مجلس در حوزه اقتصاد بوده که ما به ایشان نیازمند هستیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    امکان ندارد باید بمونی وبه مردم خدمت کنی !!!

  • ناشناس
    0

    این همه جوان فداکار در کشور وجود دارند بیخیال این آقا شوید.لطفا نکات مثبت این آقا را در طول خدمت نام ببرید .فقط یک مورد.

  • محمد
    0

    خخخخخخخخخ

  • ناشناس
    0

    چه فیلما بازی میکنن بچه گانه و مسخره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها